Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie87

Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:14

Kennen jullie dat?

je hebt een hele goede vaste relatie, je woont misschien al samen of je bent zelfs al getrouwd.

en dan.....

komt er ineens een jongen (of meisje voor de mannelijke bokkers) je leven binnengewandeld, of zelfs alleen voorbij gewandeld waarvan je denkt: Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld

dat je echt zoiets hebt van WOW.... Kwijl Kwijl *LOL* daar zou ik weleens een beschuitje mee willen eten, niet dat je daarvoor je relatie opzij zet maar gewoon ff dat gevoel???

zit zelf gelukkig niet in zo'n situatie, lijkt me best lastig maar was er gewoon benieuwd naar of jullie dit kennen en hoe jullie er mee om gaan/zijn gegaan....

brand los zou ik zeggen Haha!

RosaNur

Re: Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:17

hahaha ja ken het, alleen dat zijn vaak vlagen van een paar weken, ik besteed er dan gewoon geen aandacht meer aan en dan ebt het vanzelf wel weg Clown

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:19

en hoe doe je dat dan als je die jongen blijft zien????

Edit: Toevoeging: Dan lijkt het me moeilijk om even te slikken en weer door te gaan Toch?
Laatst bijgewerkt door Stephanie87 op 10-09-08 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:19

had dat toen ik met mijn ex was..
kwam ik ineens mijn eerste liefde weer tegen
3x slikken
en doorlopen... niet meer omkijken...
hahaa

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:19

Ik heb soms 1 dag dat ik helemaal KEI verliefd ben.. En de dach erna, denk ik.. O M G wat zag ik daar in?:O

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:23

ik herken dat Knipoog

ik had een relatie en woonde samen met een jongen die zn handjes erg los zaten, ik was diep ongelukkig!

ik kwam toen in die realtie de man van mn dromen tegen Haha! inmiddels zijn we al 17 jaar samen waarvan 10 jaar gelukkig getrouwd en zijn wij gezegend met een schattige en lieve dochter van nu 6 jaar, en na al die tijd is hij nog steeds mn grote liefde, we zijn nog steeds heel erg gelukkig samen en kan niets onze relatie kapot maken!

dus ik kwam hem tegen en ben er mee getrouwd Ja

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:23

Ja hier ook. Een paar maanden geleden echt dé jongen leren kennen, en van beide kanten klikte het echt goed.
Alles ging zo snel, en na een week vertelde hij me ineens dat hij naar de andere kant van NL ging verhuizen. Scheve mond
Daar zit je dan met een k.ut gevoel.. Niet alleen omdat hij weggaat, maar ook omdat je dingen hebt gedaan met iemand die je dus niet snel meer terugziet.
Hij heeft me ook zo vaak gezegt 'Had ik je maar eerder leren kennen, dan was ik nooit weggegaan.' Maarja, daar heb ik nu niks meer aan.

Zo af en toe komt hij terug met de auto, maar het is écht niet meer hetzelfde. Scheve mond
Ik heb het geaccepteerd, maar hij volgens mij nog niet helemaal. Ik heb hem nu losgelaten, en ben wat aan het 'scharrelen' met jongens, en dus géén relatie meer. Nagelbijten / Gniffelen
Maar hij werkt ontzettend veel, dus tijd voor msn heeft hij niet, smsen ook niet, dus het werkt gewoon echt niet.
Was ik hem maar een jaar eerder tegengekomen!
Was trouwens echt een vreemde situatie toen we elkaar tegenkwamen.. Bloos

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:27

zouden jullie door zo'n jongen gaan twijfelen aan je eigen supergoede relatie?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:34

Moeilijke vraag..
Ik denk het niet. Je moet blij zijn met wat je hebt, en die dingen niet zomaar opgeven voor een ander. Het uitmaken voor een ander, terwijl de relatie zelf gewoon nog goed gaat, zou ik persoonlijk nooit doen. Lachen
Ook uit angst om de verkeerde keuze te maken.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:36

inderdaad, maar hoe weet je nou zo zeker dat wat je hebt, het beste is, ik bedoel hoe weet je nou dat DIT het is??? moeilijk he die liefde pfff

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:41

dat is je gevoel denk ik...
als het het niet is
voel je dat ook
bij mij was mijn ex, niet voor nix nu mijn ex...
met mijn huidige partner zie ik me echt oud worden, en gerimpeld... hahaha

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:44

Ik ga hier niet uitgebreid op in, maar JA dat ken ik dondersgoed!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:45

maar hoe voel je dat dan? ik snap dat niet hoor, hoe voel je dat dit alles is waar je voor leeft zeg maar, en dat het niet helemaal anders moet zijn??

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:48

Ik heb dus lang in dit verhaal gezeten, ik heb al anderhalf jaar een vriend, maar kon mijn ex ook echt niet weerstaan. En wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Verliefd op allebei dus. Maar ja het is natuurlijk weer zo dat ik mijn vriend niet kwijt wou, maar mijn ex ook niet los kon laten, dus toen zag ik mijn ex een keer lopen en heb ik een week lang van hem gedroomd. Probeerde het echt in de hand te houden. Maar liefde kun je niet stoppen. Maar toch ben ik het niet aangegaan en maar goed ook als ik er nu overnadenk.

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:52

Ik heb het ook met mijn ex.
Maar zoals al eerder is gezegt: het is niet voor niets mijn ex.
Ik ga voor zo iets echt niet mijn super goede relatie die ik nu heb met mijn huidige vriendje opzij zetten.

En @ daNiielle_
Ik had net 2 maanden met mijn vriendje voordat ik ook naar de andere kant van Nederlands moest verhuizen.
Maar ondanks dat gaat het nu al 2,5 jaar super goed zo ver van elkaar af.
Als de gevoelens er van beide kanten zijn, waarom zou je het dan opgeven alleen omdat hij aan de andere kant van nederland woont Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:53

Stephanie87 schreef:
inderdaad, maar hoe weet je nou zo zeker dat wat je hebt, het beste is, ik bedoel hoe weet je nou dat DIT het is??? moeilijk he die liefde pfff

Nee, dat is imo niet moeilijk.
Ik zou m'n paard ook niet even ruilen voor een "mooier" paard.
Je wéét wanneer het voor altijd is, al moet je er altijd aan blijven werken (communicatie)
Aangezien je van zo'n dier houdt, denk ik dat de vergelijking enigsinds in de buurt komt Knipoog

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:53

wat een klotesituaties zeg, je wordt dus gewoon onbewust door jezelf voor de keuze gesteld... je vriend waar je (super)gelukkig mee bent of een uitdaging aangaan met iemand die je misschien veel minder goed kent als je huidige vriend en alles wat je hebt opgebouwd in je huidige relatie weggooien...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:55

rebekky schreef:
En @ daNiielle_
Ik had net 2 maanden met mijn vriendje voordat ik ook naar de andere kant van Nederlands moest verhuizen.
Maar ondanks dat gaat het nu al 2,5 jaar super goed zo ver van elkaar af.
Als de gevoelens er van beide kanten zijn, waarom zou je het dan opgeven alleen omdat hij aan de andere kant van nederland woont Knipoog

Weet ik.
Maar niet als jou vriend geen mobiel heeft(wil hij niet.), een studie heeft, en tot 's avonds 12 uur moet werken, en je hem dus ook nooit op msn kan spreken of wat dan ook. Dan werkt het gewoon niet, voor mij niet in elk geval.

Maar dit is offtopic. Lachen

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:55

Ik had dit ook. Mijn relatie liep eigenlijk al heel lang niet goed, we dachten te verschillend enzo. En toen kwam ik via mijn toenmalige vriend mijn huidige mannetje tegen. Ik was gelijk wakker, besefte dat mijn relatie niet goed was en heb de stap gezet.
Ben nu inmiddels samenwonend in ons mooie huisje, super gelukkig en andere mannen bestaan echt niet meer voor mij.

Dus ja het kan Tong uitsteken

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:56

zou het in jullie ogen een teken kunnen zijn dat er iets niet goed zit als je jezelf af gaat vragen of dit het wel is, terwijl je superveel van je vriend/vriendin houd???

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:57

@ daNielle_
Ja oke daar heb je dan gelijk in inderdaad dat is niet te doen helaas Knipoog
Indd ff offtopic Bloos

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:58

@Yuri: was je met je ex al bezig met plannen voor de toekomst, dat lijkt me namelijk de situatie nog complexer maken

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:59

Ik heb nu bijna 4 jaar een vaste relatie maar moet toegeven dat ik erg snel verliefd ben Tong uitsteken Niet dat ik inderdaad mijn vriend er voor opgeef want die verliefdheid gaat ook vaak snel weer over Tong uitsteken Klinkt heel apart zo maar dan heb ik gewoon even paar dagen vlinders van een jongen/man. En daarna is het weer voorbij Tong uitsteken

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:04

story of my life,steeds een ander tegenkomen. voor mij achteraf heel duidelijk dat die relaties het dus niet waren...nu inmiddels 8 jaar verder,twee kids en kom niemand meer tegen die ik eerder had willen ontmoeten.
pfff al die gevoelens die er dan bij komen kijken,echt heel lastig hoor en vantevoren weet je ook niet waar je goed aan doet natuurlijk,maar je moet wel onderscheid maken denk ik tussen gierende hormonen en echte liefde. maar ja hoe je dat doet... Cool

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 20:06

@ Celticpony, dat is nou net de vraag he??