Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_unique schreef:Ik zeg meestal ja, ik heb geen zin in het feit dat mensen dan verder vragen... Maar uit ervaring heb ik geleerd dat je beter eerlijk kan zijn, omdat dan mensen ook echt gaan doorhebben dat het niet goed met je gaat, en dan kunnen ze je helpen
Lyte schreef:Inderdaad, hier ook. Zoals Yorghos als ze een vraag uit beleefdheid stellen verwachten ze ook meestal iets van "Ja hoor" of "Viel mee" en niet "Rotslecht".. Dus dan krijgen ze dat antwoord ook van me. Tenzij het me enorm tegenzit en dan kan ik ook soms gewoon afblaffend antwoorden (als het niet goed gaat met mij is het er ook heel erg aan te zien en dan hoef ik niemand die het uit beleefdheid vraagt) en als ze dan vragen wat er is "ik wil er niet over praten" . Dat doe ik dan wel met mensen die echt oprecht in me geïnteresseerd zijn en voor me klaar staan.Ligt heel erg aan de persoon. Als een vriendin het vraagt zal ik zeggen wat voor (vervelends) er gebeurd is maar als een collega of een vage kennis het vraagt zeg ik eigenlijk altijd iets in de trent van 'ja leuk hoor'.
Toekie schreef:Met mij gaat het altijd goed.
RedPassion schreef:Toekie schreef:Met mij gaat het altijd goed.
Met mij ook. Maakt niet uit wie het vraagt.
Toekie schreef:Overigens antwoordde een bekende van mij ooit eens: "Met slechte mensen gaat het altijd goed."
Dat kan je dus ook zeggen.