Ervaring met Yves Rocher?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Ervaring met Yves Rocher?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 13:32

Hoi,

aangezien ik graag wat op internet wou bestellen was ik benieuwd of er mensen zijn die al ervaring hebben met die site.
Het gaat om http://www.yves-rocher.be .
Wat zijn jullie ervaringen met de service en kwaliteit (van make-up bv)?

Ik ben benieuwd. Lachen

Geen idee of het hier goed staat, wou het eerst bij links plaatsen, maar toen bedacht ik dat dat eerder voor amusement e.d. is.

magda_90

Re: Ervaring met Yves Rocher?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:35

Mijn ouders bestellen regelmatig daar, maar dan wel in Nederland. Ik zelf bestel vaak bodylotion en parfum en vind het erg fijn ruiken Ja

Alleen die cadeaus die ze er soms gratis bij doen zijn flut Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:37

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 13:38

Nederland of België maakt in principe niet veel uit. Lachen

Haha ja, ik had die ook even bekeken, erg geweldig leken ze niet. Clown
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 07-09-08 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:38

Je kan er wel leuke dingetjes kopen. De cadeautjes zijn voor de aardigheid, maar verder kun je er niet veel mee. Nagelbijten / Gniffelen

Kwaliteit is opzich niet verkeerd, ik heb nog steeds een aantal dingen van ze die ik regelmatig gebruik. Make up en parfum dan, over de zalfjes en smeersels ben ik wat minder tevreden.

Je krijgt trouwens wel aardig veel reclame binnen van ze binnen hoor!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:42

Ik heb er vroeger wel eens wat besteld, mijn ervaring is dat het een betrouwbaar en correct bedrijf is, met inderdaad flutcadeaus Haha!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:45

Kiara schreef:
Ik heb er vroeger wel eens wat besteld, mijn ervaring is dat het een betrouwbaar en correct bedrijf is, met inderdaad flutcadeaus Haha!

Hetzelfde hier...erug lekkere luchtjes hebben ze vind ik!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:46

vind het echt een waardeloze winkel en bestel er niks en reclame gaat ongelezen naar de oud papierbak Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:46

Yves Rocher heeft prima kwaliteit en ook goede service. Het enige nadeel (behalve de flutcadeaus Haha!) is dat je er nooit meer vanaf komt qua reclame. Ze blijven je maar folders sturen.

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:47

Inderdaad ja, vroeger bestelde ik er ook vaak, alleen krijg je wel erg vaak reclame's van ze! maar vooral de luchtjes en make-up was altijd wel goed te doen Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 13:48

Ok dat is wel vervelend. Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, bedankt iedereen. Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:50

Ik bestel er bijna al mijn make-up, het is proefdiervrij en vaak hypoallergeen.
Ik ben echt fan eigenlijk Ja

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:10

Many schreef:
Yves Rocher heeft prima kwaliteit en ook goede service. Het enige nadeel (behalve de flutcadeaus Haha!) is dat je er nooit meer vanaf komt qua reclame. Ze blijven je maar folders sturen.

Datis niet helemaal waar hoor. Je krijgt idd veel reclame. hoe meer je besteld hoe meer reclame. Sterker nog, als je wat besteld krijg je weer gelijk korting op dit en korting op dat. Maar je hoeft niet te bestellen en als je niet besteld gedurende lange tijd krijg je ook steeds minder post. Ik krijg al een tijdje geen post meer, al heb ik nog wel diverse YR spullen die ik gebruik Nagelbijten / Gniffelen

Volhoudend zijn ze idd wel ja. Ja

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:15

Ik ben opgegroeid met YR. Ik gebruik op dit moment een dagcrème, scrub en reinigingsdoekjes van dezelfde serie. Ook heb ik een make-up remover van YR. Prijs-kwaliteit vind ik ze persoonlijk heel fijn. Levering is altijd goed. Soms te goed; hebben ons vorig jaar 7x een hele serie van iets opgestuurd, zonder dat we een cent moesten betalen ROFL *LOL*

Owja, volgens mij heb ik ook nog oogpotloden, oogschaduws en lipglosses van YR.

Nee, ik ben er heel tevreden over Ja Alleen idd die cadeaus zijn niet bepaald om voor naar huis te schrijven Huilen van het lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 16:20

Nou ik vond de prijs eigenlijk wel best laag, daarom wou ik toch even horen of de kwaliteit in orde was (niet dat al wat goedkoper is slecht is, maar met internetbestellingen weet je nooit en er is geen winkel in de buurt, vandaar). Blijkbaar valt dat heel goed mee, ik ga binnenkort wat bestellen denk ik. Lachen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:30

Probeer gewoon 1x wat te bestellen. Bevalt het, dan kan je altijd wat nabestellen Lachen Is toch altijd persoonsverschillend bij post-orderbedrijven vind ik Lachen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:32

Ik heb er ook jaren allerlei spul besteld. Prima spul over het algemeen. Op het moment ben ik zelf alleen heel erg "into" Clinique, dus bestel ik er niet veel meer.
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 07-09-08 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Rianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:33

Ik heb wel een goede ervaring met yves rocher, ik heb mascara en een luchtje van hun en het bevalt me prima Haha!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:37

Ik ben er ook al jaren klant en ben erg tevreden met de producten en de service. Ik bestel wel altijd via de aanbiedingen (vroeger per post, nu per internet), want in de winkel betaal je meestal de volle mep, en via aanbiedingen betaal je veel minder.

Ook kun je producten zeg maar op zicht kopen, als het niet bevalt kun je het gewoon terugsturen en krijg je je geld terug. Ik koop er crème en gezichtreiniger, mascara en douche spul en soms een luchtje. Douche spul is vaak in de aanbieding, ook erg handig om op voorraad te leggen voor een onverwachte verjaardag o.i.d.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:05

alja schreef:
vind het echt een waardeloze winkel en bestel er niks en reclame gaat ongelezen naar de oud papierbak Lachen

Als je er nog nooit iets hebt besteld, mag je ook geen commentaar leveren vind ik! Ze hebben erg leuke en fijne producten voor niet al te veel geld en de reclame moet je dan maar voor lief nemen vind ik.
Moet wel zeggen dat ik na ongeveer 1 jaar niets meer te hebben afgenomen, geen reclame meer krijg van ze.
( vind ik eigenlijk best jammer!)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:11

Heb ook jarenlang hun producten gebruikt hoor...lekkere bad/douche spullen,make up is goed en mijn vriendje heeft een heerlijk luchtje van hun Haha!
Als je beetje handig bent kun je met de reclame die ze je sturen heel goedkoop kopen.Vaak zonder portokosten en als het niet bevalt mag je het terugsturen.
Heb nooit problemen gehad met retoursturen of zo.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:29

Ja goede bezorging, lekker dingetjes.. Lachen
primáá geen klachten..

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:05

Goede kwaliteit/prijsverhouding. betsel er ook regelmatig wat. Ben verslaafd aan hun douchespul en parfum.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:41

Ik bestel er ook regelmatig, ze hebben lekkere douche-schuims, bodylotion en de luchtjes zijn ook erg lekker. Make-up is ook goed en proefdiervrij.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:31

Nou, over dat proefdiervrij: dat zeggen zij, ze wilden aan Proefdiervrij geen inzage geven, dus in mijn opzicht: niet dierproefvrij.