Mijn grote pechdag en dan kom je alleen thuis :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Mijn grote pechdag en dan kom je alleen thuis :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 16:20

Zit ik dan half huilend thuis.

Vandaag zou ik gaan kijken naar mijn nieuwe bijrijdpaardje, mensen waren echt super lief. Paardje staat al zo'n 3 maand helemaal stil. Dus eerst kort gelongeerd en toen er op. Hij ging helemaal in staking, de bak daar is nog in bouw dus de omheining was er nog niet. Dus voor Tjeerd (zo heet hij) lang levende lol. Het was even een drama, heel me vingers open. Maar komt gewoon omdat hij zo lang stil staat. Toen er maar weer af gegaan en ben ik gaan longeren toen liep hij ook wat te etteren. Ik geloof wel dat als ik een tijdje hem ga longeren het wel goed gaat komen dus dat ga ik vanaf nu doen. Het is een prachtige dier echt waar!

Toen ben ik naar huis gefietst ik zat een beetje te dag dromen en ondertussen me vriendje aan het smsen. Toen ik opkeek zag ik opeens een rode auto voor me. Veel te laat natuurlijk. Ik knalde volop een stil staande auto schaamde me dood. Ik barste direct in tranen uit. Eerst van de schrik toen van de schade en bij het omhoog halen van me broek om me knie te bekijken jankte ik om me knie. Me paardrijbroek ik helemaal kapot maar me knie nog erger de lappen (ik overdrijf niet) hangen los. Ik voel die lappen niet maar het bloot liggende vlees wel en dat doet zo'n pijn. Me vriendje is nu onderweg naar mij. Ik ben bang dat het een ziekenhuis bezoekje gaat worden. Net toch wel even snel onder de douche door gerend. Echt maar 3 minuten want wat een pijn zeg!!!
Ik ben trouwens door een wild vreemde stinkende (naar alcohol) man naar huis gebracht omdat toen ik stoer naar huis wou fietsen me jas klem raakte in mijn ketting en die kregen we met geen moeite los. Moest van me vriend kenteken alles door smsen zodat ik wel veilig thuis zou komen en anders kon hij die man opsporen

*gatver onder tussen ff het bloed wat langs mijn benen naar beneden loopt afvegen :S*

Maar ik zit dus nu thuis om me manneke te wachten. Pijn doet me wond niet echt heel erg meer. zit een dikke snee midden op me knie en der onder hangt echt een grote lap vel los. Ik kwam met me knie in de achterlamp van de auto dus dat glas/plastik zat in me knie. Die lap is wat opgerold maar durf er niet aan te zitten. Zo vies... Bah en ik ben zo geschrokken. Niemand is thuis... En duurt nog wel 5 kwartier voor dat me vriend hier is

Moest het ff van me aftypen

marleen_usar

Re: Mijn grote pegdag en dan kom je alleen thuis :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:22

Pffffffff jeetje wat een drama zeg, zeker nu je ook nog moet wachten.Hopen maar dat het mee valt?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:23

Klinkt als een ouderwets pechdagje. Lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 16:24

Jah... Ik wil helemaal niet naar de docter maar die man in de auto zei dat ik dat wel moest doen omdat er nu straatvuil inzit etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:25

Wat een 'bloederige' dag Blokje, had mn bed er niet voor uitgekomen,
maar goed heb jij nu niets aan.
Was er wel iemand bij toen je met Tjeerd rijden ging? Niet de moed opgeven hoor,
of stop je met dit paard?

juultju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:26

Zo wat heb jij een pegdag.Ik hoop dat het al weer wat beter met je gaat.Hoe is het met je knie afgelopen?Heel veel sterkte . Bye Bye Juul ! Ach gut

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:26

Baaldagje, in het vervolg geen gsm meer op je fiets is verboden omdat dit dan gebeurd. Maar goed das beetje late info he...

En je knie klinkt erg, zou het inderdaad even na laten zien. Veel sterkte! Ach gut

En veel succes met je nieuw bijrijdpaard, zal vast verbeteren als je er wat mee bezig bent! Ach gut Of een vriendin meenemen en kan je aan de longe rijden?
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-09-08 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:28

wanneer heb je voor het laatst tetanus injectie gehad? je kan idd beter wel naar ziekenhuis gaan en er naar laten kijken en schoon laten maken, dan weet je zeker dat je geen nare infecties krijgt, kan je de knie nog wel buigen?? en misschien dat ze het evt kunnen/willen hechten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:29

Eh bah wat een pechdag idd, ik zou toch echt even naar de dokter/ziekhuis gaan om je knie te laten verzorgen; een nare infectie heb je snel opgelopen! Hoe heb je het met de mensen van die auto opgelost of was dat die man die je naar huis bracht?
In ieder geval nog heel veel geluk gewenst voor de rest van deze dag. Ach gut

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 16:29

Tjeerd ga ik zeker rijden zo'n mooi dier. Jah de eigenaar was er bij Tong uitsteken

haha neej idd geen gsm meer op de fiets (Aa) niet alleen gevraalijk tijdens autorijden Tong uitsteken

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 16:30

tetanus gewoon toen ik nog klein was met me coctail..

Buigen doet zeer maar kan wel.

Die man van de auto deed een mega pleister op me wond die heb ik nadat ik stoer verder wou fietsen er af gehaald dat deed mega pijn. Me knie wordt nu ook stijf maar dat komt omdat ik hem niet beweeg Tong uitsteken

Looop ff naar de buren ff mening of ik naar ziekenhuisje moet gaan Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:31

Ik geloof dat tetanus zo,n 10 tot 15 jaar geldig is.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:32

Poeh, wat een *piep* dagje zeg, sterkte met je knie meid!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:33

Ik zou inderdaad toch even naar de dokter of ziekenhuis gaan. En nu wachten voor je eerste knuffel bij baaldag van je vriendje. Zul je jou al veel beter voelen.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:36

pff meis is beetje oliebol... lijkt me toch wel verstandiger om ff naar 't ziekenhuis te gaan omdat er idd straatvuil in zit.. anders heb je dr strax 'n flinke ontsteking inzitten, heb je ook niks aan...
tetanus is 10 jaar geldig Lachen

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:38

Hé bah meis, wat een baaldag! Echt zo'n dag waarvan je later denkt: "ik had écht beter in mn bed kunnen blijven liggen". Maar goed, daar heb je nu niks aan. Veel sterkte in het ziekenhuis, ben bang dat je aan dat bezoekje niet ontkomt. Grote kans dat er van alles in je knie zit, dat kan je er beter nu uit laten halen dan dat je over een paar weken met een dikke infectie zit. Nu even doorbijten, anders kan je niet beginnen met je prachtige Tjeerd. Zet hem op meid Ach gut

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:39

Bescherm-engel een dagje vrij genomen? Haha!

Sterkte Ach gut

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:44

Tetanus is 10 jaar. Maar ik zou er zeker een dokter naar laten kijken, misschien zit er nog plastic in of zegt de dokter dat de loshangende de delen er beter afkunnen. En ze kunnen het in een ziekenhuis ook het beste schoonmaken, zodat je er zo kort mogelijk last van hebt en zo min mogelijk littekens krijgt.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:57

Tja, het kan niet allemaal mee zitten altijd helaas. Fijn dat je vriend op weg naar huis is en dan komt het vast wel goed. Lachen Pijnlijke les voor de volgende keer met je telefoon bezig zijn in het verkeer trouwens. Knipoog

P.s. even praktisch. Je hebt neem ik aan wel de eigenaar van de stilstaande auto ingelicht? Mijn auto is laatst ook vermoedelijk aangefietst o.i.d. en nu zit ik ook nog met de schade opgescheept.. Kan de eigenaar wel waarderen en het lijkt me gewoon verzekeringswerk dan.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:58

het beste indd even naar de eerste hulp. en geen betadine of wat dan ook erop doen. dan kunnen ze het niet meer hechten indien nodig

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:01

dan baal je idd echt even
en alleen thuis en alles open

nu maar hopen dat je vriend snel thuis is

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:02

Ik heb ooit precies hetzelfde gehad Ach gut , mij heeft het m'n voortand gekost toen. Hoop dat het alleen wat gekneusd is voor je, maar als het zo open ligt kun je misschien beter even naar de dokterspost...

Toen het bij mij gebeurde en ik thuis kwam, vroeg m'n pa meteen: had die auto schade? Vond ik zo'n belachelijke vraag Bloos
Maar nu ik dus zelf zo'n duur geval heb snap ik het HEEL goed Bloos
Dus mijn vraag: had de auto schade, weet je nog welke auto het was? Het kost jou of je ouders niets, gaat via de WA verzekering. Dus wel zo netjes om even te melden Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:04

Als de plastick in haar knie zat had de auto wel schade neem ik aan, en ze heeft de nummerplaat dus kan ze de eigenaar contacteren

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:13

Sjee dat is vervelend zeg... je moet idd wel even contact opnemen met de eigenaar van de auto... hoe is het nu met de wond? ik zou zoiezo langs eerste hulp... misschien moet het gehecht als de lappen eraan hangen?

En dan te bedenken dat ik na een aanrijden met mijn scooter met een auto alleen een gekneusde voet had Nagelbijten / Gniffelen

Heel veel sterkte ermee Ach gut

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:17

Dat is zeker echt pech! Nou de pechdag is voorbij, nou moet nog een dag voorbij komen met heel veel geluk. Lachen