Tattoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hammeke

Tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:15

ik heb weer een leuke tattoo gezien, weet nog niet waar ik ze ga laten zetten maar ik wil ze wel.

Afbeelding

het is mijn chinese horoscoop teken (paard) maar ik wil er nog graag 'Kira' onder, de naam van het paardje dat ik ga kopen, iemand die een leuk voorbeeld kan maken? aangezien mijn inspiratie nu beetje onder nul staat Haha!

ik hoop dat het hier juist staat, ik wist niet waar ik het anders moest zetten Clown

CM_

Re: Tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:22

Naam van het paard dat je GAAT kopen? Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben verder gene fan van chinese tekens, iedereen loopt ermee rond..

Er is hier overigens een centraal topic voor, deze zal wel een slotje krijgen.

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:23

De naam van het paardje dat je gaat kopen??? Zul je daar niet ontzettende spijt van gaan krijgen? Het is een eigen keus... maar hoop voor je dat het geen verkeerde keus is....! Mijn paardje heet nu ook Kyra, en wil haar naam graag op mijn voet laten tatoeëren, maar Kyra heeft voor mij een 'speciale' betekenis. Het is namelijk een naam die op de 1 of andere manier elke keer weer terugkomt in mijn leven. Mijn eerste hond heette Kyra, de kat.. en nu mijn paard... (Wat ik overigens tot de dag van de koop niet wist!).

Om dan even ONtopic te gaan Bloos ... Ik vind het persoonlijk op mijn voet het mooist. en anders in mijn nek. net daaronder...

Gr. Cynthia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:25

"ik heb weer een leuke tattoo gezien"

Ja joh, gelijk laten zetten! Tattoo's blijven namelijk toch maar heel je leven bij je, dus ach. Haha!

Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:28

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:28

sorry hoor ROFL ROFL ROFL ROFL

Ik zou zeggen doen meid, het mooist is dan natuurlijk 1 die je hele rug beslaat, die zie je tegenwoordig niet zo veel wordt je ook niet beschuldigd van een mode gril OK dan! Nagelbijten / Gniffelen

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:29

crossmonster schreef:
Naam van het paard dat je GAAT kopen? Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben verder gene fan van chinese tekens, iedereen loopt ermee rond..

Er is hier overigens een centraal topic voor, deze zal wel een slotje krijgen.

verandert het de zaak als ik zeg dat zij het eerste paard is dat ik ga kopen( waar ik hard voor werk en spaar) en die ik nu al meer dan een jaar verzorg. waar ik een band mee heb zoals ik met geen enkel paard ooit heb gehad?

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:30

Anthea schreef:
"ik heb weer een leuke tattoo gezien"

Ja joh, gelijk laten zetten! Tattoo's blijven namelijk toch maar heel je leven bij je, dus ach. Haha!

Clown

is het omdat ik iets gezien heb dat ik hem direct laat zetten? nee, het gaat om mijn eerste tattoo die ik zou laten zetten. ben nog niet zeker, maar na al deze commentaren.
nee dankje.
ik laat wel geen tattoo zetten.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:33

En dan kom je over 25 jaar iemand tegen die je vraagt ''waar staat die naam voor?'' ''och ja wat was dat ook alweer.. oh ja dat was een paard die ik ooit verzorgde en toen heb gekocht, in een opwelling toen die naam laten zetten''. Kan je verzekeren dat je vierkant wordt uitgelachen. Vind het nogal dom van je maar je moet het zelf weten, niet mijn lichaam. Lachen Moet er niet aan denken om de naam van mijn jonkie op mijn lichaam te hebben, nu is het mijn kindje maar over 2 jaar heb ik haar al niet meer en over 2 en half jaar denk ik niet tot nauwelijks meer aan haar en dan loop ik met de naam Twist N Shoot V for Vendetta op mijn rug. ''joh was je dronken ofzo'' vragen ze me dan. Clown

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:34

Hammeke schreef:
ik heb weer een leuke tattoo gezien, weet nog niet waar ik ze ga laten zetten maar ik wil ze wel.

Afbeelding

het is mijn chinese horoscoop teken (paard) maar ik wil er nog graag 'Kira' onder, de naam van het paardje dat ik ga kopen, iemand die een leuk voorbeeld kan maken? aangezien mijn inspiratie nu beetje onder nul staat Haha!

ik hoop dat het hier juist staat, ik wist niet waar ik het anders moest zetten Clown

ehhh dit is niet het teken van het paard ik heb hem als ketteing zeg maar en die van mij ziet er echt heel anders uit.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:36

Redrumfox schreef:
En dan kom je over 25 jaar iemand tegen die je vraagt ''waar staat die naam voor?'' ''och ja wat was dat ook alweer.. oh ja dat was een paard die ik ooit verzorgde en toen heb gekocht, in een opwelling toen die naam laten zetten''. Kan je verzekeren dat je vierkant wordt uitgelachen. Vind het nogal dom van je maar je moet het zelf weten, niet mijn lichaam. Lachen Moet er niet aan denken om de naam van mijn jonkie op mijn lichaam te hebben, nu is het mijn kindje maar over 2 jaar heb ik haar al niet meer en over 2 en half jaar denk ik niet tot nauwelijks meer aan haar en dan loop ik met de naam Twist N Shoot V for Vendetta op mijn rug. ''joh was je dronken ofzo'' vragen ze me dan. Clown

tjah dat is jouw keuze als jij je paardje na 2 jaar niet meer gaat hebben, ik ben van plan mijne de rest van haar dagen bij mij te laten slijten. is het dan zo raar er een tattoo van te laten zetten?
ik zal trouwens mijn eerste eigen paard nooit vergeten. ik denk dat er sommige mensen wel dommere dingen op hun lijf tattoëren. moest ik nu de naam van mijn eerste vriendje nemen.. ok.. maar ja, ieder zijn mening zeker.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:37

nikita, misschien is jouw ketting ook wel fout.

Idd loopt 30 procent of meer rond met een chinees teken dat heel wat anders betekend als ze zelf aanvankelijk dachten Knipoog

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:38

Als ik jou was zou ik het zetten van een tattoo niet af laten hangen van wat deze of gene Bokker er voor mening over heeft. Ik zou wachten tot je zéker weet dat je 'm hebben wilt, dat is denk ik ook wat Anthea op een minder tactische manier probeert te zette. Ennuhm, Redrumfox? Als ik een tattoo zou nemen dan zou het me geen bal kunnen schelen al lachte de hele wereld me uit. Als die tattoo en dat paard iets voor de TS betekent dan kan ze daar prima een tattoo van nemen, of anderen dat nou dom en lachwekkend vinden of niet. Alleen zou ook ik inderdaad heel voorzichtig zijn met wat je laat tattoëren, omdat het er dus niet zomaar weer af kan.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:38

Als je er echt goed over na hebt gedacht (het is echt niet zomaar iets) en het is allemaal zeker met je paardje dan zou ik gewoon naar een Tattoo shop gaan. Die kan er vast een hele mooie voor je ontwerpen! Daar zijn ze tenslotte voor Knipoog

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:39

na een beetje zoeken weet ik al helemaal niet meer welk het juiste chinese teken voor paard is...

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:39

Hey, even offtopic.. Mijn paard heet ook Kira maar weten jullie wat dat betekend?

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:41

nee, Kira is bij mij de afkorting van shakira Haha!
dat wil ik dus helemaal niet als tattoo op mijn rug, daarom dat ik haar afkorting gebruik Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:42

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:44

de naam van iets of iemand (mens of dier) is iets wat,als je een goede tattoeerder hebt, niet gedaan wordt. Bij een slimme tattoeerder krijg je nog wel de namen van je eigen kinderen voor elkaar..
Maar namen van vriendjes of dieren niet.
Ik heb zelf een tattoo en ik heb er.... jawel 2 jaar over nagedacht voor ik hem liet zetten.
denk erover na dat het langer duurt om hem eraf te laten halen dan erop te zetten.
Maar vind het echt een lachwekkend verhaal en erg ondoordacht

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:46

Hammeke schreef:
nee, Kira is bij mij de afkorting van shakira Haha!
dat wil ik dus helemaal niet als tattoo op mijn rug, daarom dat ik haar afkorting gebruik Lachen

hahah grappig die van mij heet eigenlijk ook shakira, CounTree Shakira om precies te zijn:P
Ook al vind ik de betekenis van Kira wel érg mooi

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:47

ik vind het een erg leuk idee, mijn tante heeft het ook.
Als je zeker weer dat zij haar leven bij jou gaat slijten, waarom niet?!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:48

Hammeke schreef:
Redrumfox schreef:

tjah dat is jouw keuze als jij je paardje na 2 jaar niet meer gaat hebben, ik ben van plan mijne de rest van haar dagen bij mij te laten slijten. is het dan zo raar er een tattoo van te laten zetten?
ik zal trouwens mijn eerste eigen paard nooit vergeten. ik denk dat er sommige mensen wel dommere dingen op hun lijf tattoëren. moest ik nu de naam van mijn eerste vriendje nemen.. ok.. maar ja, ieder zijn mening zeker.

Bedenk wel dat er maar heeeel weinig mensen zijn die dat waar kunnen maken. En stel dat je paard overleden is, verwacht je dan dat je 20 jaar later nog steeds dagelijks aan haar denkt zoals aan een kind? Toen ik Vendetta fokte riep ik ook dat zij voor minstens 10 jaar bij mij zou blijven, maar toen proefde ik van het leven op de Canarische Eilanden en dat is me meer waard dan mijn kleine meisje, vandaar dat ik over 2 jaar hier weg ben en ik wil haar niet meenemen. Zulke dingen overkomt zeker 95% van de paardenhouders die roepen dat ze hun paard voor altijd bij zich houden, er is maar een heel klein percentage die het waar kan maken. Maar goed, heeeeelemaal zelf weten. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:49

Goed nadenken over namen enzo, want een tattoo is voo eeuwig Knipoog

En hopelijk betekent dat chinese teken ook echt paard, vaak is het ook anders Knipoog

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:54

Chinese tekens zeker laten checken Knipoog Liever nog meer dan 1 keer. Daarnaast er goed over nadenken. Ik vind een naam vaak ook gewoon niet mooi, maar das mijn mening natuurlijk.

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:56

Ik zou ook zeker goed nadenken over de naam die je eronder wil zetten. Een tattoo was je er niet af Knipoog
Je verzorgd het paard nu een jaar, tuurlijk ga je ervanuit dat hij de rest van je leven bij je blijft, maar er kan vanalles gebeuren. er staan niet voor niets zoveel paarden te koop.
zou uberhaupt voorzichtig zijn met namen, er komen op mijn lijf in elk geval geen namen te staan!
denk er goed over na!