Gisteravond reed ik op mijn scootertje.
Mijn vriend er achteraan met de auto. We wouden namelijk kijken hoe snel de scooter nu eigenlijk ging. (Km-teller is kapot, maar kabeltje is al besteld.)
We zouden richting een recht stuk rijden om daar dus eens te gaan kijken hoe hard mijn scooter dus reed. Maar aangezien we al een lang recht stuk gereden had, had ik zoiets van: Najaa, ik kan wel stoppen. Dus ik wil naar de zeikant gaan, Blijkbaar reed ik te ver door het gras in.
Gras is nat, scooter slipt weg en voordat ik het weet lag ik op de grond.
Mijn vriend is toen naar mij toegekomen om me te helpen. Gelukkig had ik niet veel. Najaa, het is wel veel, want was liever niet gevallen. Bij mijn hand zat er wat huid los en heel me knie was kapot.
Ben even op de grond blijven zitten. Ondertussen kwamen mensen al kijken hoe het ging omdat ik op de grond zat en de scooter nog op de grond lag. Erg lief.
Heb de scooter zelf weer naar huis gereden. Maar het deed allemaal wel pijn. Er kwam namelijk wind in de wond.(Had een legging aan dat dus gescheurd was.) Dus mijn been heb ik de helft van de tijd maar naast de scooter laten hangen.
Nu doet het dus nog steeds pijn. Slapen heb ik ook niet goed gedaan.
Heb een krantenwijk,maar wil voorzichtig doen en heb dus maar even afgebeld. En denk dat school ook geen zin heeft. Fietsen gaat niet, geen geld voor de bus en denk niet dat ik nu toch op de scooter er heen wil.(Terwijl ik eerst graag naar school wou rijden met de scooter. Het was namelijk dan de eerste keer naar school met de scooter.) De schrik toch wel een beetje. En tot slot gaat paardrijden dus denk ik ook niet. Aangezien je je knieen dus wel gebruikt...
De wonden zijn wel schoongemaakt. Nu moet het dus allemaal nog gaan helen.
Het grote geluk is dat mijn scooter in het gras gevallen is.Daar is verder vrij weinig mis mee. Zat wat gras in en een kap zat los, maar dat kon je er weer inklikken.
Een geluk bij een ongeluk zou je zeggen.
Had gister net de scooter verzekerd. WA. Zou het een teken zijn dat ik het maar WA + moet verzekeren?!