WAAAAAAAAAAAAAA Ik ben dus vanochtend wezen parachuutspringen!!!!!!!!
Jezus hoe gaaf man! pff het was me wel wat hoor. Eik was ik tot op het moment dat we in het vliegtuig zaten niet zenuwachtig, en toen vlogen we zo en op gegeven moment zaten we 3 km in de lucht deden ze even de deur open, echt kei veel wind naar binne! Wist even niet hoe ik moest ademe, dus was wel eng! Enne naja frans ging eerst, echt binne een halve seconde wasie al weg! zag hem neit meer. naja en toen moest ik.. best eng die stap zetten maar zodra je je voeten buiten hebt ben je eik al weg! dus eerst maakte je een koprol, en viele we 30 sec lang naar benede! naja begin was wel heftig, en super koud!! had als enigste geen hadnschoene, mijn begeledier had dat niet bij. maja was wel echt gaaf! En toen ging die parachuut open, en dan hang je daarzooo....... op gegeven moment voelde ik me dus wegzakkke, was wel eng momentje.. maar dat deed hij dus zodat ik makkelijker zat. we zoude eik pas om 10 springen, maar waren al om 9 uur daar en die mense van 9 uur waren er nog niet, dus mochten wij meteen, toch wel fijn. eik geen tijd gehad om zenuwachtig te zijn.
maar was dus wel echt vet!!!