winkelen met kids.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

winkelen met kids.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:31

Vandaag een dagje naar de stad geweest met mijn dochter om kleding te kopen. Altijd als we naar de stad gaan is het super gezellig!
In de eerste winkel wordt gevraagt welke maat ze heeft en vervolgens duikt ze diverse rekken in om kleding te zoeken. Ik was afgeladen met een stapel kleding en mijn dreuzel wees wel even de weg naar de paskamers. Daar aangekomen gelijk uitgekleed en alles passen en zichzelf bewonderen in de spiegel of het wel "cool" staat.
Na af te hebben gerekend en weer een aantal winkels te hebben bezocht vraagt ze...gaan we even ergens gezellig een bakkie doen?...tuurlijk meis..we zijn bij la place een lekker broodje met een sappie gaan nuttigen.
Nog even miss Etam in om voor mezelf te kijken...mammm welke maat heb je?? en miep duikt de rekken weer in om voor moeders mee te zoeken. Wat een heerlijke meid!! Haha!

Als ik dan hier en daar rechts en links om me heen kijk zie ik verschillende moeders puffend en in discussie met hun kid(s) omdat de kinderen er geen klap aan vinden...ik ben gezegend. Bloos

edit: mijn dochter is pas 8 geworden

hoe gaat het shoppen met de kid(s) bij de boktmoeders?
Laatst bijgewerkt door judithh op 03-09-08 21:47, in het totaal 3 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: winkelen met kids.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:33

ik hoop dat ik later ook zo gezellig kan gaan winkelen met mijn kind(eren). Heb nog geen kinderen maar als ik dit zo lees klinkt het heerlijk (weet ook van alle minder leuke kanten, hoor)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:33

Hahaha, nou, doe me een lol - puffend en zuchtend Knipoog

Nou zijn die van mij denk ik nog wel wat kleiner dan die van jou. Maaike van 5 wil best mee, als we naar een winkel gaan waar een tv of speeltafel staat. Jolien van 2 vindt het best, die zit in de buggy en laat zich wel rijden.

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:37

Hmm.. Ik heb een 2 jarige draak en met hem winkelen is werkelijk een drama!

Hij hangt of in de rekken, of als er iets is waar hij op of in kan klimmen vind ik hem daar.

Dus of ik ga tijdens zijn middagslaapje (neem ik hem mee in de buggy) of ik breng hem lekker bij oma..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:42

Vroeger vond ik het ook vreselijk, dat is rond mijn twaalfde wel helemaal veranderd. Bedenk me net hoeveel geduld mijn moeder toen met mij gehad moest hebben..

Leuk dat je dochter zo is heb je verhaal met een glimlach zitten lezen Knipoog , hoop dat ik dat later ook mag hebben.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:46

ik vond het fijn om naar de stad te gaan, een echte uitstapje

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:48

mijn zoontje is bijna 5 en mijn dochter is 19 maanden,
het liefst neem ik ze niet mee om te winkelen haha,maar meestal kan het niet anders,
ik kan zelf niks passen in het hokje,want die word constant opengetroken door de kids Bloos
als ik ze hun gang zou laten gaan hebben ze de winkel binnen 5 minuten op zn kop staan Haha!
mogen ze natuurlijk niet van mij,maar in een schoenen winkel is het wel een ramp hoor met mijn dochter,
ze heeft al een schoenen tik,en wil ze het liefst allemaal passen,maar zet ze nog niet terug haha
ze zijn nog te jong om lekker relext op de shop tour te gaan,even vlug ergens binnen kijken gaat wel,kom ik een paar dagen later wel terug als ik iets leuks heb zien hangen(zonder de kids Haha! )

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:52

Yentl die heeft van kleins af aan shoppen leuk gevonden, toen ze nog in de buggy zat, zat ze altijd met een big smile om zich heen te kijken en heeft nooit een kik gegeven. Moet wel zeggen dat het zo wie zo een gezelligheidsmens is wil graag op visite, kletsen, thee leuten..enz.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 06:58

Ik heb nog geen kinderen, maar ik hoop dat ik later een dochter krijg waar ik ook gezellig mee kan winkelen.

Ikzelf spreek af en toe af met mijn moeder om te gaan winkelen.
We gaan dan met de trein naar een andere stad en blijven de hele dag weg. We komen dan met veel tassen thuis. Nou ja... Mijn moeder heeft dan 1 of 2 tassen en ik heb er dan 8 ofzo ( allemaal gekregen Bloos )

We hebben de grootste lol en lachen om veel dingen Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 06:59

Geen problemen Haha! Haha! het is gewoon leuk om met mijn kind te shoppen Haha! Haha!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:28

Met mijn neefje van drie en een half, is het erg gezellig winkelen.
Die loopt netjes met je mee, zich vasthoudend aan de buggy waar zijn zusje in zit en verklaart bij iedere winkel "hier hebben we niks nodig toch?" totdat we bij de HEMA zijn en daar koffie gaan drinken Haha! Want daar hebben ze chocomel en een verrassingsei Haha!

Echt een droomventje!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:19

Met mijn zoon van 13 ben ik zo klaar. Niks geen gemiep, alles in 1 winkel en het liefst binnen 10 min klaar.
Met mijn dochter is het shoppen tot je er bij neer valt. Zij is overings 11. Maar heeft ontdekt dat shoppen met je grotere nichtenheel veel stoerder is dan met je mams. Want die meiden weten de winkels te vinden. hahahhaha

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:20

Ja, dat zal vast zo zijn als ze wat groter zijn Lachen Die van mij zijn gewoon nog te klein! Pling

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:24

Mijn zoontje is ruim 1,5 jaar en die laat ik meestal gewoon thuis Haha!
Als ik 'm laat lopen in de winkel, ben ik 'm zo kwijt en in de buggy is hij het zo beu.
Mijn dochter is bijna 5 en het verschilt per keer. De ene keer kijkt ze liever een videofilmpje in de winkel Knipoog of zeurt ze alleen maar om een ijsje. De andere keer vindt ze het geweldig en gaan we van winkel naar winkel. Maar dan wel alleen als we voor haar gaan shoppen.
Als ik voor mezelf iets nodig heb, ga ik gewoon alleen.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:27

hier 1 van 14 jaar en dus 1 groot drama,meneer gaat mooi alleen

verder nog 1 van 10 en 1 van 5,ook heerlijk om mee te shoppen,van 10 vind alles best.

die van 5 (meid) ach hou je vast alles moet gepast en ze past vast niks wat ze niet mooi vind.

Bij mij willen ze alleen afsluiten met de mac haha, en dat vind ik helemaal niet erg.

dus ,altijd vreselijk gezelig hoor met die 2 .

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:29

Wat heerlijk als je zo met je dochter kan winkelen! Ik erger me vaak aan die jengelende en drammende kinderen in winkels, die onder deurtjes van pashokjes doorkruipen, tussen kledingrekken gaan rennen enz. Zo zie je dus maar dat het ook anders kan!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:31

Mijn zus gaat ook graag met die van haar hoor! Toen Lars nog jong was, was die ook een feest om mee te nemen, hij was vier volgens mij en die hebben we echt tig keer meegenomen, reuze gezellig. Nu is hij 12 en ja dat werkt niet meer maar Megan is zes en die winkelt ook graag mee vanaf jongsafaan hoor!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:34

Ik zeg van te voren altijd naar welke winkels we gaan,zo dat ze weten dat we niet rond blijven lopen op zoek naar dat ene wat ze toch niet hebben.Soms zeggen ze kijk daar kunnen we ook nog heen, nee zeg ik dan we hebben alle winkel gehad waar we naar toe zouden gaan.We kijken wel ergens anders een volgende keer.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:39

Dochterlief (2,5) vindt winkelen over het algemeen best leuk en gedraagt zich voorbeeldig. Ik hoop dat nummer twee, die maandag per keizersnee gehaald wordt, een even leuk en gemakkelijk kind wordt. Cool

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:45

Oh volgens mijn moeder was ik vroeger net als jouw dochter Haha! Haha!
Ik vond het heerlijk om met mijn moeder de stad in te gaan. Ik mocht ook altijd prinsessejurken passen Haha! Haha! Dat ging dan alleen om het passen he, ik hoefde ze niet perse te hebben Haha!
Koffie drinken e.d. bij de Hema en later V&D. Heerlijk .........

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:49

denk dat het scheelt of je een zoon of dochter hebt.
ik heb een zoon, en die is niet zo van het shoppen.
hij moet wel mee kleding kopen, aangezien meneer een zeer eigen mening en smaak heeft wat kleding betrefd.
het moet stoer en cooooool zijn.
als ik denk leuk shirt, zegt meneer ttssss die is niet stoer.
nu hebben we hier in almere een grote zaak, waar we gelukkig altijd slagen.
en er voor hem een Lego hoek is..
dus ik zoek wat uit, en sjok de lego hoek in voor goedkeuring.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:53

Oh geweldig om te lezen..

Hier zijn de rollen omgekeerd. Zoonlief gaat heerlijk met zn vader op stap. Alles is goed als ie maar mag helpen anders blijft ie net zo lief achter in de auto of thuis bij mij...

Nu hij zelf een eigen smaak begint te ontwikkelen is kleding kopen wel erg leuk. Hij zoekt zijn eigen broeken en shirts bij elkaar en gaat dan vol trots passen. Dit moet echter niet te lang duren want dan is meneer het zat Haha! in tegen stelling tot zijn vader, die zich uren aan een stuk door kan vermaken in een stad of centrum.. De kleine boef is overigens pas 5 jaar oud..

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:55

Ik neem de kids 9 van de 10 keer mee, [***] van 3 1/2 die blijft altijd netjes in de buurt maar [***] van 2 1/2 die probeert werkelijk overal in te klimmen, [***] zit dan meestal ook in de wandelwagen als ik voor hun kleding moet halen, leuk in de wandelwagen vind hij het niet, maar dan kan ik tenminste rustig kleren voor hun uitzoeken.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:56

ik moest een keer mn nichtje mee nemen ..
noooooou .. een HEL ROFL
ik moest een ding halen, had 5 euro bij ..
mag ik dit , mag ik dat. .
pak ik even wat ik nodig heb .. jaa hoor ..
zat ze een zak chips lee te eten Huilen van het lachen
ha gelukkig nog wat geld Huilen van het lachen

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:52

ow mijn druif van bijna 3 is ook geen probleem hoor!
en er word ook driftig gevraagt of het allemaal wel "pfast?" Haha!