Het ging hier in de straat altijd goed met parkeren, ieder had zijn eigen plekje in de straat en als het eens anders uikwam weten we welke auto waar thuishoort, als er eens eentje dubbel stond, gewoon ff aanbellen en dan werd ie weggehaald.
(die van mij staat overgens net buiten de straat) zodat mijn buurvrouw die slecht ter been is haar auto vlakbij neer kan zetten. (we mogen maar aan 1 kant parkeren)
Nou woont er sinds kort een nieuwe buurman tegenover ons die zijn auto in de straat wil hebben.
Is heel lochisch, maar meneer weigert te overleggenhoe we dat zouden kunnen doen en zet zijn auto precies zo neer nat zowel mijn vriend als mijn buurvrouw nergens meer kunnen staan. Voor mijn vriend niet zo erg maar l*llig voor de buurvrouw die moeilijk kan lopen, en hij verdomd het gewoon om hem ergens anders neer te zetten.
Dus heb ik met mijn buurvrouw afgesproken dat ik mijn auto in de straat zet en weghaal als zij komt.;
Komt meneer van het weekend helemaal over de rooie op mijn deur bonken dat ik "die lelijke ouwe auto" weg moet halen. Ik heb hem toen vriendelijk verteld dat ik terug kan komen als ie normaal doet en dat ik dan best mijn auto weg wil halen. Werd ie alleen maar bozer dus ik heb de deur dicht gedaan. Hij had zijn auto toen zo achter mijn auto neergezet dat de hele straat geblokkeerd was.
Nou moest ik met de auto weg (iemand had een ongeluk gehad) maar hij wilde toen zijn auto niet weghalen Ik heb toen de auto weg laten slepen, ik moest tenslotte echt weg, anders zou het niet in me hoofd opkomen.
Hij boos natuurlijk (en terecht).
Maar nou heeft hij dus een bouwbusje daar neergezet toen ik naar de paarden was en die laat ie daar dus staan, dag en nacht. Onder het motto van ik mijn auto er niet neerzetten, jullie ook niet. (busje gebruikt hij bijna nooit)
Alles leuk en aardig maar mijn buurvrouw heeft nu een probleem, en hij mankeer echt niks aan ze benen, laat dat oude mens toch lekker voor de deur staan zeg.
Er valt verder niet met hem te praten, begint gelijk te schreeuwen en te dreigen heb het echt wel geprobeert, maar hij weigert elke vorm van medewerking.
Wat zou ik graag zijn banden lek steken zeg
, wat moet ik hier nou mee, vind het zo sneu voor de buurvrouw...

Misschien helpt het om door alle buren uit de straat een brief te laten ondertekenen
dat hij, als hij op z'n woongenot gesteld is, er verstandig aan zou doen om de manier waarop hij zich opstelt ernstig te herzien en dat hij, als hij dat niet doet, daar dan absoluut spijt van gaat krijgen, "omdat de verstandhouding met de andere bewoners van de straat dan duurzaam ernstig verstoord zal raken".
Mag-ie zelf invullen wat daarmee bedoeld wordt...

.