Nou hier de foto's rest spreekt voor zich denk ik..het is niet voor serieus maar veel voor een keer voor de lol tussendoor.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MoonLight01 schreef:Ik zou uit kijken met die mooie praatjes van foto graven hoor.. denk niet dat je ze altijd moet geloven!!
Maarja.. niet geschoten is altijd mis natuurlijk!! Proberen kan geen kwaad
MoonLight01 schreef:Ik zou uit kijken met die mooie praatjes van foto graven hoor.. denk niet dat je ze altijd moet geloven!!
Maarja.. niet geschoten is altijd mis natuurlijk!! Proberen kan geen kwaad

haha maar het ging mij er meer op dat ik reacties had gehad en dat ik genoeg wist.. 
absque_dubio schreef:Majax, ik mis juist dat stukje in dr gezicht, vind dat juist niet veel spreken.
TS, ik denk dat _Zsazsa_ je de juiste info geeft.

Redrumfox schreef:absque_dubio schreef:Majax, ik mis juist dat stukje in dr gezicht, vind dat juist niet veel spreken.
Hier ben ik het mee eens. Mooi: ja, model: nee denk het niet. Misschien catalogusmodel maar voor haute couture heb je het gezicht niet. Maar goed, laat door mijn ideeën erover vooral de lol niet verpesten.![]()
En inderdaad beetje oppassen. Vooral als je voor een portfolioshoot moet betalen: meteen wegwezen.
)

haha..
Redrumfox schreef:absque_dubio schreef:Majax, ik mis juist dat stukje in dr gezicht, vind dat juist niet veel spreken.
Hier ben ik het mee eens. Mooi: ja, model: nee denk het niet. Misschien catalogusmodel maar voor haute couture heb je het gezicht niet. Maar goed, laat door mijn ideeën erover vooral de lol niet verpesten.![]()
En inderdaad beetje oppassen. Vooral als je voor een portfolioshoot moet betalen: meteen wegwezen.
Dus op dat gebied zeg ik ook nee.

Citaat:het is niet voor serieus maar veel voor een keer voor de lol tussendoor.