Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 10:27

Zaterdagavond belde mijn vriend ineens, of ik ff naar de parkeerplaats wilde komen. Vond dat vreemd, want zijn auto is kapot, dus hij kon niet langskomen.
Dus ik toch maar naar de parkeerplaats. Staat hij daar met zijn vaders auto. Had hij dus stiekem de auto van zijn vader gepikt, en was hij ff naar me toe gekomen. Vork Vond dat best wel 'romantisch'. Aangezien hij helemaal niet van de romantische acties is. Volgens mij komt het woord romantisch niet eens in zijn woordenboek voor. Clown

Dus mijn vraag; is jullie partner wel eens romantisch? Of juist totaal helemaal niet.. ?

_Kimmm

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:31

hahah de mijne heeft er ook erg moeite mee Lachen
Maar hij heb wel romantisch dingen gedaan.
Roozen naar me werk sturen
Knuffel beer naar me werk sturen Lachen
Kaartjes ..
Maar verder komt het ook niet haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 10:33

Haha nou dat doet mijn vriend dus echt niet. Hij heeft wel ooit een witte roos voor me gekocht, maar that's it Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:46

Mijne is wel heel romantisch en vindingrijk. Hij vraagt mij wel eens wat te gaan doen maar heeft dan inmiddels zelf al een heel idee in zijn hoofd. Erg leuk hoor! Haha! Romantische vriendjes zijn ook veel liever en zachter, vind ik. Lachen Lovers

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:49

Vroeger meer dan nu Haha! Hij heeft wel veel moeite voor me gedaan, maar ja, als de buit binnen is, he... Knipoog
Hoewel... dat weekendje Brugge laatst was best romantisch! Lovers

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:50

Toen vriendjelief en ik net samen waren, was hij erg romantisch, maar tegenwoordig is het ver te zoeken... Vorige valantijnsdag had hij voor alle dames van zijn afdeling een roos gekocht, en mij.... was hij glad vergeten, haha.
Hij heeft vorige week trouwens wel roosjes meegenomen voor me. En hij neemt me wel regelmatig mee uit eten (wat hij weer doodleuk betaald uit de gezamelijke huishoudpot). Maar romantisch een keertje wandelen in het maanlicht, of een heerlijk spontane actie... nee, helaas niet...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:50

Gelukkig niet Haha! Maar ik ben ook zelf absoluut niet romantisch. Hoewel, laatst toen we 2 jaar wat hadden hebben we wel wat romantisch gedaan, toen zijn we een wandeling gaan maken in 't bos en hebben we het met champagne en broodjes gevierd Lachen Dat was wel weer m'n jaarlijkse dosis romantiek, haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 10:51

Blue_Eyes schreef:
Vroeger meer dan nu Haha! Hij heeft wel veel moeite voor me gedaan, maar ja, als de buit binnen is, he... Knipoog
Hoewel... dat weekendje Brugge laatst was best romantisch! Lovers

Precies, zo zit het Clown haha.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:58

Nou. Clown Ik heb toch zaterdag nog op het strand gelopen in het donker mèt sterren èn maan èn ook nog met vuurwerk wat ik Katlijk te zien was èn doodse stilte, geen mens te zien. Haha! Best wel romantisch dacht ik zo. Lovers

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:01

Mijne is romantische op zijn tijd.
Tijdje terug kwam ik van mijn werk. En mijn kamer deu was dicht. Dachthuh die heb ik tog niet dicht gedaan.
Doe mijn deur open staat heel mijn kamer vol met rozen. Ondertussen was mijn vriend achter mij gaan staan. Hij was plotseling naar me toe gekomen. Hij woont in brabant ik in zuid holland.
Hij wilde me graag verassen Haha!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:02

Ik zei het toch miracle dat ie wat in petto had Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:02

Wat zijn sommige verhalen hier echt romantisch Lovers
Mijn vriend.. romantisch.. Nog niks van gemerkt iig Nagelbijten / Gniffelen Niet zijn sterkste kant!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:06

Het meest romantische dat mijn vriend voor mij deed was toen we nog niet samenwoonden tot twee keer toe in het geniep een vakantie plannen, vrij regelen van werk/school en mij 's ochtends om 5.00uur uit bed halen om te vertrekken.

En af en toe eens een bosje bloemen (rozen zijn hier niet orgineel, omdat mijn zus die teelt Haha! ) en zo nu en dan eens wat romantische acties.

Maar ach, zoals overal, inmiddels wonen we samen, zijn we getrouwd en zwanger van ons eerste deugnietje, en dan nemen die romantische dingen toch wel wat af. Over de buit binnen hebben gesproken Haha!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:17

Mijn vriendje is heel romantisch. Ik ben dat totaal niet, ben een held als het om verpesten gaat.. Clown

2 weken geleden op een zondag avond, zou ik naar hem toe gaan, hij belde nog even om te vragen hoe laat ik er zou zijn en dat hij een verrassing voor me had 'iets kleins' Kom ik bij hem thuis, moest ik gelijk naar beneden, links af de badkamer in.. Had hij het bad vol laten lopen, kaarsjes op rand van het bad en een fles champagne.. Na samen heerlijk in bad te hebben gezeten, ging hij snel naar de slaapkamer, ik mocht nog niet komen.. Kom ik de slaapkamer binnen, weer kaarsjes en heel lief een rode roos op het bed.. Lovers

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:25

Mijn vriendje is niet standaard romantisch met kaarsen en bloemen.
Maar hij kwam wel met het voorstel om met oud en nieuw samen naar eurodisney te gaan, had laatst een avondje steengrillen voor me georganiseerd, zelf boodschappen gedaan, salade gemaakt enz. En af en toe verrast hij me met een kadootje. Zelf ben ik helemaal niet romantisch Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:27

Hij wel, ik minder. Tong uitsteken

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:32

Hier een met een hele romantische vriend Haha!
Ontbijt op bed,hij doet de was.
Ligt zo af en toe een heel lief kaartje,koopt een bos bloemen voor in huis...

En ik kan nog wel even doorgaan.......heb niks te klagen hier.....

Het meest romantische was het huwelijksaanzoek Lovers
En het schijnt dat ik in december nog wegga......

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:35

mijn ex vriend was heel erg romantisch.
ik kreeg vaak lieve kaartjes, rozen, kleine cadeautjes zoals oorbellen en kettinkjes.

met sinterklaas lag mijn naam in chocoladeletters voor de voordeur.
En hij deed vaak dingen als mijn lievelingsijs in hartjesvorm ergens neer te leggen waar ik het dan vond.

en nog een helenboel dingen meer.. romantischer als hem bestaat denk ik niet..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:52

Mijn vriendje is niet zo heel romantisch.. Hij doet z'n best wel hoor, maar hij is niet zo van de spontane acties.. Maar toch krijg ik soms opeens een heel lief kaartje, of cadeautje ofzo Lachen Het zijn de kleine dingen die het doen Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:56

Mijn vriend heeft soms van die kleine romantische uitspattingen *LOL*
Toen ik terug kwam van vakantie en hij me op kwam halen met m'n ouders, had hij diezelfde nacht van tevoren een heel pad met rozenblaadjes naar m'n kamer gelegd en een hartje van blaadjes gemaakt op m'n bed Lovers
En net als gisteren, toen kwam ik boven: 'Ik heb iets voor je, het staat naast het bed'. Had 'ie een doosje chocola mee naar boven genomen, want: 'Daar hebben vrouwen toch zo'n trek in als ze ongesteld zijn Ach gut ' De schat *LOL*

Zelf ben ik ook niet overdreven romantisch, gewoon af en toe dat extraatje om even te laten weten hoe gek je op elkaar bent, vind ik leuk Ja Soms stop ik een lief briefje tussen z'n ondergoed als hij z'n tas gepakt heeft om naar de kazerne te gaan bijvoorbeeld. Eén van mijn exvriendjes had haast iedere week zo'n actie (dan weer bloemen, dan weer een kaartje, dan weer een brief) en op een gegeven moment is dan de verrassing eraf Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:00

Rienn schreef:
Mijn vriendje is heel romantisch. Ik ben dat totaal niet, ben een held als het om verpesten gaat.. Clown

2 weken geleden op een zondag avond, zou ik naar hem toe gaan, hij belde nog even om te vragen hoe laat ik er zou zijn en dat hij een verrassing voor me had 'iets kleins' Kom ik bij hem thuis, moest ik gelijk naar beneden, links af de badkamer in.. Had hij het bad vol laten lopen, kaarsjes op rand van het bad en een fles champagne.. Na samen heerlijk in bad te hebben gezeten, ging hij snel naar de slaapkamer, ik mocht nog niet komen.. Kom ik de slaapkamer binnen, weer kaarsjes en heel lief een rode roos op het bed.. Lovers

Wauw! Lovers
Dat moet ongetwijfeld een leuke avond zijn geweest!!
Wat ontzettend lief zeg!

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:01

Miracle_ schreef:
Haha nou dat doet mijn vriend dus echt niet. Hij heeft wel ooit een witte roos voor me gekocht, maar that's it Clown

witte staat voor de dood Sigaar
lekker romantisch, haha, maar dat wist ie vast niet.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:02

janinetjjj schreef:
Miracle_ schreef:

En geel voor de haat, dus voortaan moet hij een rode voor je meenemen haha! Tong uitsteken

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:03

Melanie_B schreef:

En geel voor de haat, dus voortaan moet hij een rode voor je meenemen haha! Tong uitsteken

of rose; verliefd Schijnheilig

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:03

mijn vriend is ook niet echt romantisch Clown ik heb dat veel meer maar och ik hou van hem dus doe het er maar mee Tong uitsteken