Vriend niet eerlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indiana79

Vriend niet eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 16:26

Ik heb een tijdje geleden iemand ontmoet via relatieplanet en het klikte meteen goed en sinds enige tijd hebben we nu wat samen. Nu ben ik er achter gekomen dat hij zich opnieuw heeft aangemeld bij relatieplanet (of hij heeft zich nooit afgemeld, dat kan natuurlijk ook) en de betreffende dag ook nog online was geweest daar, dus blijkbaar is hij nog aktief met mensen aan het mailen daar.
Nu kan ik hem natuurlijk op de man af vragen hoe dit zit, maar waarschijnlijk zal hij dan het idee krijgen dat ik hem inde gaten zit te houden en hem niet vertrouw, wat overigens in dit geval ook niet geheel onterecht blijkt te zijn. Ik ken hem dus nog niet zo lang, maar vind hem wel erg leuk en hij leek mij ook wel serieus wat betreft de relatie tussen ons. Ik heb nu het gevoel dat ik nu een soort 2e keus ben, als hij een leukere of knappere dame daar tegenkomt, dat ik het dan wel kan schudden zeg maar. Ik wilde gewoon even horen van jullie, wat jullie hier nu van vinden, ik weet niet goed wat ik er van moet denken.

Groetjes, Ran

Karlijntjee

Re: Vriend niet eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:28

Zo zeg!
Moeilijke situatie. Om hem nou helemaal uitgebreid op die account te zitten bestuderen, heeft ook geen zin. Ik zou met hem gewoon een praatje maken, gewoon, niet over wat je hebt ontdekt, maar gewoon is goed praten... ik heb geen ervaring met relaties. Maar goed, succes verder!!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:38

Hey vind het ten 1e leuk om te weten dat ook jij je partner op RP hebt gevonden, en ten 2e herken ik hier iets in alleen dan van mijn kant.
Ik stond zeker al een jaar ingeschreven bij RP en had ook mensen daarop waar ik gewoon af en toe mee mailde om te weten hoe hun acties op RP verliepen. Ik heb inmiddels al een tijd wat met een jongen die ik vrij snel op RP heb leren kennen(wij waren eerst vrienden en uiteindelijk hebben we nu een relatie)ondanks dat zat ik af en toe nog op RP omdat ik nog contact had met die anderen en omdat ik elke dag wel die match mailtjes kreeg. Uiteindelijk heb ik me afgemeld maar ik stond ook nog ingeschreven bij mooiemensen.com, ook die heb ik afgemeld maar na een paar maanden werd ik gewoon weer aangemeld omdat ze 1 of andere actie hadden. Nu krijg ik nog steeds van die mailtjes met hoeveel matches ik heb dus zo nu en dan meld ik me even aan om alles te wissen. Gelukkig verloopt die actie over 1 week en heb ik er verder niet veel last van, maar toch irritant als je op de bank zit en je steeds melding krijgt van zo'n site. Mijn vriend is gewoon op de hoogte van dit alles omdat hij het mij gevraagt heeft. Als ik jou was zou ik het dus op een normale manier aan je vriend vragen want misschien is het allemaal heel onschuldig en heeft hij bijv. net als ik had nog contact met wat mensen waar verder totaal geen bedoeling bij aanwezig is. Ik zou het dus gewoon vragen want jezelf erover druk maken schiet ook weinig op. Veel succes ermee

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 17:27

wendyashley schreef:
Hey vind het ten 1e leuk om te weten dat ook jij je partner op RP hebt gevonden, en ten 2e herken ik hier iets in alleen dan van mijn kant.
Ik stond zeker al een jaar ingeschreven bij RP en had ook mensen daarop waar ik gewoon af en toe mee mailde om te weten hoe hun acties op RP verliepen. Ik heb inmiddels al een tijd wat met een jongen die ik vrij snel op RP heb leren kennen(wij waren eerst vrienden en uiteindelijk hebben we nu een relatie)ondanks dat zat ik af en toe nog op RP omdat ik nog contact had met die anderen en omdat ik elke dag wel die match mailtjes kreeg. Uiteindelijk heb ik me afgemeld maar ik stond ook nog ingeschreven bij mooiemensen.com, ook die heb ik afgemeld maar na een paar maanden werd ik gewoon weer aangemeld omdat ze 1 of andere actie hadden. Nu krijg ik nog steeds van die mailtjes met hoeveel matches ik heb dus zo nu en dan meld ik me even aan om alles te wissen. Gelukkig verloopt die actie over 1 week en heb ik er verder niet veel last van, maar toch irritant als je op de bank zit en je steeds melding krijgt van zo'n site. Mijn vriend is gewoon op de hoogte van dit alles omdat hij het mij gevraagt heeft. Als ik jou was zou ik het dus op een normale manier aan je vriend vragen want misschien is het allemaal heel onschuldig en heeft hij bijv. net als ik had nog contact met wat mensen waar verder totaal geen bedoeling bij aanwezig is. Ik zou het dus gewoon vragen want jezelf erover druk maken schiet ook weinig op. Veel succes ermee

Ja, leuk dat jij je vriend ook via relatieplanet hebt leren kennen. En zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Dan zit er niets anders op dan hem er toch gewoon naar te vragen en dan hoop ik dat hij mij een eerlijk antwoord geeft hoe het zit. Maar ik ben blij met jullie reacties. Ik had anders denk ik of niets gezegd, maar me er ondertussen enorm erover op zitten winden of ik was boos naar hem toe gegaan en hem van van alles beschuldigd met als gevolg dat we daarna ruzie hebben.
Laatst bijgewerkt door Indiana79 op 31-08-08 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:27

Je kan ook tussen neus en lippen doorvragen of hij nog weleens op RP komt ?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 17:29

Elaine schreef:
Je kan ook tussen neus en lippen doorvragen of hij nog weleens op RP komt ?

Ja, da's ook een idee. Eens kijken wat zijn reactie dan is.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:32

Precies. Als hij zegt dat hij er al maanden niet is geweest is er iets niets pluis Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:10

Elaine schreef:
Precies. Als hij zegt dat hij er al maanden niet is geweest is er iets niets pluis Knipoog

Inderdaad!

Het is trouwens sowieso al vreemd dat ie zich daar heeft aangemeld als ie jou heeft..

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:15

ik denk dat je meer het idee van wendywashly moet aanhouden. kan zo maar zijn dat hij toevallig nog lid is.

ik zou gewoon zeggen: ik heb me ook maar afgemeld bij relatieplanet.. het nou toch al wat leuks gevonden.. al die matches ook. en dan afwachten wat hij zegt. en dan vraag je, krijg jij ook altijd nog mailtjes of ben je niet lid?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:25

jolentinus schreef:
ik denk dat je meer het idee van wendywashly moet aanhouden. kan zo maar zijn dat hij toevallig nog lid is.

ik zou gewoon zeggen: ik heb me ook maar afgemeld bij relatieplanet.. het nou toch al wat leuks gevonden.. al die matches ook. en dan afwachten wat hij zegt. en dan vraag je, krijg jij ook altijd nog mailtjes of ben je niet lid?

Ja, dat is wel een goed idee om het zo te zeggen. Het kan idd zo zijn dat hij er nog op zit om met mensen te mailen om ervaringen uit te wisselen. Wat ik vreemd vind is vooral dat hij in de tussentijd zijn profieltekst heeft aangepast/uitgebreid + wat recente foto's heeft toegevoegd. Dat zou je niet doen lijkt me als je alleen met wat bekenden wilt mailen zonder verdere bedoelingen. Dat geeft mij te denken hoe serieus hij het met mij meent.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:29

dat is waar ran. dat is wel weer vreemd.. gewoon vragen.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:33

he ik heb een idee, ken je niet iemand die ook op die site staat?
of je maakt een profiel aan op een andere pc, en dan zoek je contact met hem! heb je gelijk je antwoord, anders wou ik het wel doen, maar ik ben gestopt met internet daten...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:36

criollolover schreef:
he ik heb een idee, ken je niet iemand die ook op die site staat?
of je maakt een profiel aan op een andere pc, en dan zoek je contact met hem! heb je gelijk je antwoord, anders wou ik het wel doen, maar ik ben gestopt met internet daten...

Waarom zo omslachtig? Waar is de tijd heen waar mensen in een relatie met elkaar praten Clown ?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:37

Ik dacht na je eerste post ook dat het vast wel mee zal vallen, maar je laatste post zet me toch weer aan het twijfelen. Waarom zou hij zijn profiel aanpassen en uitbreiden als hij niet meer op zoek is? Dat slaat in mijn ogen nergens op.. Gewoon even op de man af vragen wat de bedoeling daarvan is.. Zou ik doen tenminste.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:39

waarom zo omslachtig?? omdat ze hem net kent, en ze wil niet direct wantrouwend overkomen, ik begrijp haar, er zijn zoveel mensen die een dubbelleven hebben en op een datingsite staan

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:48

En hoelang moet je iemand kennen voor je diegene rechtstreeks iets mag vragen? Als hij eerlijk is en het niets te betekenen heeft, rent hij echt niet weg omdat ze dit vraagt, zou hij het zelfs logisch vinden. Als hij niet eerlijk is, merkt ze dit gelijk. Beter gelijk merken dat hij nog bezig is om andere vrouwen te zoeken, als dat ze al helemaal verliefd is. Dan komt de klap alleen maar harder aan.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 19:12

Mmm, ja, jullie hebben beide wel goede argumenten hoe je er nu het beste achter kunt komen wat zijn bedoelingen zijn. Ik denk toch eerst maar eens gaan vragen hoe het zit, en dan idd hopen dat hij een eerlijk antwoord geeft en hopelijk dat ik het merk als hij niet eerlijk is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:08

zou er toch maar om gaan vragen anders zul je het altijd in je achterhoofd houden..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:15

Om te zien of hij inlogt moet jij dat ook doen....hij kan precies hetzelfde denken Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:21

Zonnetje81 schreef:
Om te zien of hij inlogt moet jij dat ook doen....hij kan precies hetzelfde denken Clown

lol Haha! daar dacht ik ook aan Tong uitsteken
alleen wel erg vreemd dat je vriend dan nieuwe foto's plaatst

maar wie weet is hij wel op zoek naar nieuwe vriendschappen.. dat kan ook op RP namelijk Knipoog

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:52

Heel herkenbaar! Ik heb sinds kort ook een contact via RP. Zelf zou ik het liefst willen dat we allebei onze profielen wissen maar ik durf het nog niet voor te stellen. Heb mezelf nog een maand gegeven.. daarna ga ik het aankaarten. Hoop natuurlijk dat we dan nog bij elkaar zijn. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het niet leuk dat hij elke dag nog inlogt... Ik probeer zo min mogelijk in te loggen... Hou mezelf voor dat hij ook op straat iemand tegen kan komen...

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 01:01

Ik heb precies het zelfde mee gemaakt. Exact.
Het ging goed, was gek op hem, maar ik dacht dat er wat aan de hand was, en hij vroeg vaak teveel van het goeie zegmaar.
Tot hij zei dat hij sexverslaafd was. Even slikken. [Sommige kunnen het verhaal zich misschien nog wel herhinneren]
Nu heb ik met hem gepraat, en ben ik erachter, dat hij niks in me zag, maar me alleen voor de daden had, zegmaar.
Hij was nog altijd actief, en hij scheen ook meerdere meiden tegelijkertijd te hebben.

Wil je niet bang maken Knipoog En ik was op een andere site dan relatieplanet, maargoed, het gebeurt... Hij zal een uitzondering geweest zijn, en dat hoop ik voor iedereen, dat ze hem niet treffen, maar hij gaat gewoon verder met z'n jacht.. Ach gut

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:25

Het zou ook nog zo kunnen zijn dat hij kickt op aandacht, dat het zijn ego streelt als hij complimenten krijgt van andere vrouwen. Ik zou er gewoon naar vragen meid, dan heb je in ieder geval zekerheid.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 12:29

CD28 schreef:
Heel herkenbaar! Ik heb sinds kort ook een contact via RP. Zelf zou ik het liefst willen dat we allebei onze profielen wissen maar ik durf het nog niet voor te stellen. Heb mezelf nog een maand gegeven.. daarna ga ik het aankaarten. Hoop natuurlijk dat we dan nog bij elkaar zijn. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het niet leuk dat hij elke dag nog inlogt... Ik probeer zo min mogelijk in te loggen... Hou mezelf voor dat hij ook op straat iemand tegen kan komen...

Ja, idd het zelfde verhaal. Heb 't idee dat 'ie 't gewoon leuk vindt om daar wat rond te neuzen daar, heb niet het idee dat hij via die site aan het daten is met anderen, maar wat jij al zegt, leuk is het niet, dan denk je toch, waarom kijkt hij daar steeds op als hij mij al heeft? Ik heb 'm er ondertussen naar gevraagt, hij zij dat hij nog steeds een gratis account had, maar dat 't er nog niet van was gekomen om zich af te melden en dat hij die dag was ingelogt omdat zijn zusje er ook op stond en hij haar profiel wilde opzoeken.
Maar ja, zou wel erg toevallig zijn, net die dag dat ik 'm daar tegenkomt, kijke er anders nooit op. Vervolgens was hij erg verontwaardigd, "denk je soms dat ik aan het daten ben?!?!" vroeg 'ie toen. Heb gezegd dat ik dat niet dacht, maar dat ik het wel typisch vond zijn profiel daar aan te treffen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:36

Ik verwonder me over het feit dat jij er op zit....en je verbaast bent hem daar te vinden, wat doe jij dan op die site?

Ik kende ook iemand van een datingsite en na een aantal maanden toen hij 'vreemd' begon te doen heb ik eens gekeken of hij nog ooit inlogde, dat deed hij en toen ben ik hem gaan 'controleren' omdat ik dacht dat er iets mis zat gezien zijn gedrag. Dan snap ik het maar zoals ik jou hoor was er geen aanleiding tot controle en daarbij zeg je jezelf te verbazen hem tegen te komen op de site....ik was niet verbaasd, mijn vermoedens werden alleen bevestigd.