UFO's... geloof jij erin en heb jij wat vreemds meegemaakt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

UFO's... geloof jij erin en heb jij wat vreemds meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 15:00

http://www.xerson.nl/ufo-s-en-engelen/m ... pelle.html

CAPELLE A/D IJSSEL - Een 29 jarige man en zijn vriendin hebben dinsdag een aantal vliegende driehoeken waargenomen. De beschrijving van de objecten lijkt sterk op waarnemingen elders in het land. De UFO's maakten volgens de ooggetuigen manouvres die normale vliegtuigen niet kunnen.
Op 27 augustus rond 22:00 zag de ooggetuige tijdens het wandelen met zijn hond een opvallend object in de lucht. Het object was driehoekig, en leek in de eerste instantie op een vliegtuig. Op de hoeken van de driehoeken bevond zich een licht; ook was er een rood licht dat knipperde.

Thuis gekomen ging de man met zijn vriendin op het balkon staan om nog eens te kijken wat het is. "Thuis ging ik gelijk mijn balkon op om nog eens goed te kijken en wat schertst mijn verbazing: ik zie er nog 1, en dat tot ik er bij elkaar ongeveer 8 heb gezien.", verklaart de man. "Ze vlogen van noord-oost naar zuid-oost en toen weer naar noord-oost, niet bij elkaar maar verspreid. Het leek er op of ze de boel aan het verkennen waren of iets in die richting. Ik weet bijna zeker dat het geen vliegtuigen geweest kunnen zijn omdat er op een gegeven moment 2 vlak naast elkaar vlogen wat bij vliegtuigen niet mogelijk is."
De man zegt dat de UFO's manouvres maakte die normale vliegtuigen niet doen: "Daarbij komt dat ik veel vliegtuigen heb gezien, maar geen acht die eerst de ene kant op gaan dan met een hoge snelheid opstijgen, haast recht omhoog en dan met een mooie bocht zo weer de andere kant op gaan. Ik vond het in ieder geval een opmerkelijke waarneming en mijn vriendin ook."
Bij Brussel wed op 24 augustus een soortgelijke UFO gefilmd, en op 28 augustus is het object mogelijk ook boven Groningen gezien.

Dit was boven Capelle aan den IJssel vorig jaar, en ik ik had ze gezien!! (ook een paar maanden terug bij het station, [LZP] UFO boven Capelle aan den IJssel?)

Hebben JULLIE ook zoiets meegemaakt?

lissisanne

Re: UFO's... geloof jij erin en heb jij wat vreemds meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:05

ik niet, zijn er foto's van gemaakt?
als er zoveel mensen ze gezien hebben kan het haast niet verzonnen zijn toch?
ik ben benieuwd.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:11

Hmmm apart... je hoort wel vaker van dit soort verhalen! Heb het zelf nog nooit meegemaakt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 15:18

lissisanne schreef:
ik niet, zijn er foto's van gemaakt?
als er zoveel mensen ze gezien hebben kan het haast niet verzonnen zijn toch?
ik ben benieuwd.

Nee, maar je leest wel overal op het net dat er steeds meer en meer meldingen komen. ET is calling US?

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:36

Nee sorry hier geloof ik absoluut niet in. Daar ben ik veel te nuchter voor.
Waren het geen weerkaatsing van discolampen in de lucht wat die man zag? Hoewel.. die zijn vaak rond... ik weet het niet wat het dan wel was maar in UFO's geloof ik niet (totdat er een marsmannetje voor mijn neus staat
Knipoog )

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:08

Uiteindelijk zijn er toch altijd verklaringen voor dit soort dingen?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:20

Het zijn toch meestal, als iemand ze heeft gezien, van die Chinese lampionnen ofzo?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:22

een UFO is het altijd... een Unidentified Flying Object... dat is het totdat men weet wat het is Haha!

Ik geloof zeker wel dat er ruimteschepen zijn, heb er alleen (helaas?) nog nooit 1 gezien

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:22

Ik geloof best dat er op andere planeten ook wezens bestaan en geloof ook wel in UFO's.

1x toch zo hard gelachen. Het was donker en allemaal ronde lichtvlekken in de lucht. Heel onze straat was uitgelopen en gefilmd en foto's gemaakt.
Wat bleekt later? Dat het een lichtshow was van een concert verderop, haha Haha! wij in de ban van de UFO's

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:27

Tot het tegendeel is bewezen, zeggen we maar.

Het doet me behoorlijk denken aan X-Files Tong uitsteken

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:38

Citaat:
een UFO is het altijd... een Unidentified Flying Object... dat is het totdat men weet wat het is

Ja, dat vergeet je zo makkelijk. Je kan dus niet zeggen 'Ik geloof niet in Ufo's' Knipoog

Ik geloof dus niet in ruimtescheepjes die ineens zo dicht bij de aarde vliegen (weet niet hoe ik het anders moet noemen Clown ). Waarschijnlijk is het iets heel simpels en zoeken de mensen naar iets veel moeilijkers, of iemand heeft echt van alles uit de kast gehaald om iets 'geheimzinnigs' te laten zien. Daar is diegene dan in geslaagd....

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:46

mwhaha ik vind het echt hilarish Huilen van het lachen

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:50

TS: als je hier graag over wil praten met anderen bokkers die hier in geinteresseerd zijn, of van deze verhalen wil lezen.
Dan zijn er al verschillende topics over, ik heb even voor jou de zoekfunctie gebruikt:

Hier een verhaal
[HK] Wat "vloog" er boven ons huis?????

Hier het bijbehorende huiskamertopic:
[HK] "AREA 51"

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:52

Tja, vaak is het inderdaad een lasershow ofzo. Neemt niet weg dat ik wel het idee heb dat er meer is dan dat wat we dagelijks kunnen zien. Heb alleen nog nooit het bewijs gezien.

The truth is out there.................

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:25

MandyR schreef:
Neemt niet weg dat ik wel het idee heb dat er meer is dan dat wat we dagelijks kunnen zien. Heb alleen nog nooit het bewijs gezien.

The truth is out there.................

Ja

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:50

Ik geloof best in dit soort dingen, althans, zolang we het niet over marsmannetjes enzovoort hebben, dat gaat me qua geloofwaardigheid weer 'te ver'. Maar ufo's, het blijft een raar verschijnsel.

Ik het het zelf nog nooit meegemaakt, of gehoord van een bekende, maar het lijkt me wel erg intressant, en ik kan niet verklaren, ben er wel benieuwd naar wat het is. Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:01

Nee, ik geloof iets pas als ik het met eigen ogen heb gezien.
Fotootjes en filmpjes wordt ik niet warm of koud van, bewerken is immers niet moeilijk.
Dus kom maar op met die wezens, dan wil ik wel verder discussieren Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:02

Tijdje terug, zat ik buiten en het was al donker. In eens zag een een bolletje (leek grote ster) wat recht voor zich uit bleef vliegen. Ik bleef het volgen, tot dat het ineens was verdwenen. Of het een UFO is, weet ik veel, maar vond het wel interessant om te zien Clown

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:59

Sence schreef:
Tijdje terug, zat ik buiten en het was al donker. In eens zag een een bolletje (leek grote ster) wat recht voor zich uit bleef vliegen. Ik bleef het volgen, tot dat het ineens was verdwenen. Of het een UFO is, weet ik veel, maar vond het wel interessant om te zien Clown

Misschien was dat het Space Center (ofzo)? Dat is een soort labaratorium in de lucht uit de VS.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:05

Ik denk dat het gewoon een paar vliegtuigen zijn, van die geheime van het leger(van de VS)?
Dat was een tijd geleden toch ook, dat ze geheime oefeningen uitvoerden, en toen dachten mensen dat dat UFO's waren. (die vliegtuigen kunnen toch heel snel en zijn heel wendbaar?)
Of inderdaad een lasershow.

Ik geloof er dus niet in(in dit verhaal). Wel dat er ergens in het hele heelal leven is, maar als die ons kunnen vinden zijn ze al veel verder. Ik wil altijd zien en dan geloven

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:27

_Tamara schreef:
Sence schreef:

Misschien was dat het Space Center (ofzo)? Dat is een soort labaratorium in de lucht uit de VS.

Zou best wel eens kunnen!
Alles lijkt ook op een ufo als t ver weg is en beweegd Clown

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:35

Sence schreef:
_Tamara schreef:
Zou best wel eens kunnen!
Alles lijkt ook op een ufo als t ver weg is en beweegd Clown

Haha ja Tong uitsteken Dat had ik pas ook, fietste naar school en zag een puntje heen en weer gaan. Vroeg het aan mijn sterrenkunde leraar en volgens hem was het dat ding, die wordt vaak aangezien voor UFO's enzo. Maar hij gaat licht geven als de zon op dat ding komt.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:41

Ik denk dat het gewoon een lasershow is Ja Geloof niet zo in marsmannetjes *LOL*

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:42

Een lasershow? Hoebedoel je? Clown