' HET 'gesprek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

' HET 'gesprek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:17

' HET ' gesprek kan ik het niet noemen .
Als ik op msn met iemand praat [ als ik zelf begin met praten kom ik zo op terug ] is het altijd hetzelfde ; Hoi , alles goed , ja met jou , ja . En dan ? Is het gesprek over ?
Of er komen nog een paar vragen bij , wat heb je vandaag gedaan , ga je nog uit . That's it .
Daarna ? Nee der is geen daarna , het gesprek is dan over .
En dat ook in het dagelijks leven ..
Ben vanacht bijvoorbeeld uit geweest , kom ik iemand tegen ; Hoi , alles goed , jawel met jou , ook wel .. Met wie ben je hier , die en die , oke doei .
Ik vind het zo irritant van , mezelf ? Ik geef andere de schuld , dan denk ik wat een droge mensen zeg ..
Maar daar in tegen zie ik dan vriendinnen van me wel weer hele gesprekken met mensen kunnen hebben .
Over dat ik zelf begin met praten , is denk een beetje hoogmoed .. Vind het beter / makkelijker als iemand tegen mij begint met praten .
Tegen een jongen praten ? Is dat niet raar ? Vind dat de jongen aandacht aan mij moet geven en dus moet beginnen met mij te praten ..
Als dat niet gebeurt , is er dan geen intresse ? Of verwacht een jongen ook van mij dat ik is met een gesprek kom ?
Als ik iemand net op msn heb , is het eerste gesprek best lang we hebben het dan over alles en nog wat .. Daarna val ik terug op het ' Hallo alles goed ' gesprek ..

Ik word er ZO shaggerijnig van , denk ook dat mensen niet met me willen praten omdat ik altijd zo saai praat denk Tong uitsteken

Ik kan trouwens ook best bot reageren als iemand [ een jongen ] een sarcastische opmerking maakt , als ik bijvoorbeeld met iemand afspreek en hij zegt ik krijg dan wel een kus he .. denk ik meteen die jongen heeft geen respect voor me en denkt alleen maar aan kussen etc .
Ik weet dan niet hoe ik daar op moet reageren , als ik zeg ja is goed dan verwacht hij misschien teveel .. Als ik zeg nee krijg ik een vragenlijst met hoezo .. en dan moet ik weer zo serieus reageren en een hele uitleg geven ..
Ik denk ook dat ik gewoon TE serieus ben Nors opkijken
Meestal kom ik dan ook niet naar de afspraak Clown

Ik heb eergister een gesprekje met iemand gehouden , en daaruit is gekomen dat ik altijd andere mensen de schuld geef en denk dat het aan hun ligt .. Maar dat het eigenlijk gewoon mezelf is ?
Tips , mensen die hetzelfde hebben etc alles is welkom ..

lovelucydan

Re: ' HET 'gesprek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:19

haha ja heel herkenbaar. vooral dat op msn.
ik vraag me af of het aan je zelf ligt die ander kan toch ook een poging tot een leuk gesprek??? of ligt dat aan mij.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:21

lovelucydan schreef:
ik vraag me af of het aan je zelf ligt die ander kan toch ook een poging tot een leuk gesprek??? of ligt dat aan mij.....

Ja precies haha , zelfde vraag voor mij ..

Ik ben niet de enige Hyper!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:22

herken 't zelf ook wel een beetje raak op sommige mensen beetje uit gekeken op msn Nagelbijten / Gniffelen dan komt er idd niet meer uit van hoi hallo hoe is 't..

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:22

Ook voor mij heel herkenbaar, en zeker op msn ja. Ik denk dat het niet zo zeer aan 'iemand ligt, maarja, je moet toevallig maar echt iets te vertellen hebben..

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:28

hier hetzelfde!
Heb ik nu de laatste tijd met een goede vriend.. sinds ik hem verteld heb dat ik hem leuk vind, hebben we gewoon niks meer te l*llen!! Bloos! Verdrietig
Terwijl we eerst altijd hele gesprekken hadden.. En we weten allebei niet hoe het komt..!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:31

ik heb dat ook Nors opkijken zo irritant! maarja ik ben ook te serieus Clown
Ik ben ook bijna nooit meer op msn te vinden. Ben ook altijd snel bang dat mensen me saai vinden ofzo ..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:33

Ja, daar heb ik ook welles last van *LOL*
Maar meetsal zijn er dan nog wel een paar waar ik ondertussen wel mee door praat, dus heb er nooit zo'n last van, maar als er echt niemand anders is, dan erger ik me ook echt dood en vraag ik me ook af of het aan mij ligt. Maar meestal vraag ik dan door over iets waar ik al eerder iets over had gevraagd, en dan komt er soms een gesprek, soms niet, dan probeer ik nog iets door zelf iets te vertellen, en anders is er duidelijk geen intresse of heeft diegene het druk, en dan laat ik het maar en ga ik verder met anderen of ga ik wat anders doen ofzo. Dus nja, je kan er zeker zelf wel wat aan doen. Maar soms is er idd geen intresse nja dan niet Knipoog

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:44

haha ja, heel erg herkenbaar. Ik heb redelijk wat mensjes op msn die dat doen, dan begint het al met het standaard heehoe is het?? Dan heb ik eigenlijk helemaal geenzin meer om te reageren, want dan wordt het weer zo'n saaaaaaaiiii gesprek,maar met anderen heb ik bijv weel hele leuke gesprekken over wa ze hebben gedaan etc,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:48

xxxdonja schreef:
haha ja, heel erg herkenbaar. Ik heb redelijk wat mensjes op msn die dat doen, dan begint het al met het standaard heehoe is het?? Dan heb ik eigenlijk helemaal geenzin meer om te reageren, want dan wordt het weer zo'n saaaaaaaiiii gesprek,maar met anderen heb ik bijv weel hele leuke gesprekken over wa ze hebben gedaan etc,

Ja dat heb ik dus ook , dan heb ik ook al helemaal geen zin om te reageren ..
Maar misschien denken hun dat ook wel weer van mij als ik kom met hee hoe is het , en dan doe ik telkens bij elk ander gesprek hoe gaat het , alles goed .. beetje afwisseling .
Maar denk niet dat dat wat uitmaakt haha Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:55

Herkenbaar!
Meestal is het: Hoi, alles goed? En that's it inderdaad.

Meestal zijn die gesprekken echt zoooo saai, en meestal heeft niemand wat te vertellen :S

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:00

Bij de meeste heb ik dat ook.. Maar met sommige mensen, kan ik urenlang praten zonder dat het ook maar gaat vervelen, zonder dat we niks meer weten. Dat is zo fijn, maar dat zijn er niet veel waarmee ik dat heb.

Met de meeste heb ik dat dus ook, gewoon een heel erg onzingesprek starten, doe ik ook heel vaak, dan km je vanzelf weer op een onderwerp Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:02

dat is de rede waarom ik never nooit meer op msn zit

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:04

Als ik iemand niks te melden heb (op msn en in real life) dan ga ik daar ook gewoon niet mee praten. Niks vervelender dan die saaie hoe is het gesprekjes.
Met onbekende mensen, in real life, heb ik altijd wel wat te praten en zo niet, dan klikt het niet en ga ik gewoon weer weg Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:06

Mensen die mij aanspreken zonder iets zinnigs te zeggen te hebben, zeg ik altijd gewoon dat ik geen zin heb in die nietszeggende "alles goed"-gesprekken. Over het algemeen leren ze het dan wel af. Aan de andere kant spreek ik mensen dus ook niet aan op msn zonder dat ik ze daadwerkelijk iets te melden heb. Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:14

Ik heb het soms wel eens, heb 1 iemand op mijn msn zitten en die is op msn erg saai ( in het echt niet hoor )

Maar dan is het ook zo'n " alles goed ?? " gesprek.
En daarna kan ze alleen maar reageren met ja, nee en ok Clown
Erg irritant !

Doe het zelf volgens mij ook wel eens,.... Bloos

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:18

Eigenlijk heb ik daar geen last van. Met vriendinnen is het meestal stom gepraat over helemaal niks.. En met jongens, ik weet niet, zolang je maar jezelf blijft.
Ook met mijn vriend kan ik uren praten, meestal over dingen die we gedaan hebben etc.
Ik vind het wel irritant als een jongen geen interesse toont in mij, en ik alleen maar in hem..Dan is het bij mij ook snel van ' Doei, doei '.

En die gesprekken is ook een stukje spontaan van jezelf, dat moet je niet forceren, want dan word het niks. Lachen
Meestal probeer ik met de jongens die ik leuk vind, om te gaan alsof het gewoon vrienden zijn, dat praat toch altijd net wat makkelijker. Lachen

vivian2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:20

heeel herkenbaar
heb het zelfde

maar soms kan ik wel op msn hele lange gesprekken hebben

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:27

Hahah herkenbaar dit Tong uitsteken.

Ik heb het ook, vooral op msn.
Ik weet vaak ook niet wat ik moet zeggen, na het standaard hoe-is-het-gebeuren. Clown

IRL heb ik het ook hoor. Meestal weet ik niet wat ik moet zeggen, behalfe tegen goede vriendinnen, of mensen die ik net ken.
Maar verder.. nee, ik ben waarscheinlijk te verlegen. En dat verberg ik vaak door druk te doen, of rare opmerkingen te maken die mensen meestal wel grappig vinden. Dit richt ik dan ook vaak op een persoon waar ik WEL goed mee omga, die dan toevallig bij 'het gesprek' stond zegmaar. Zodat de persoon waar ik niets tegen weet te zeggen, wel denkt dat ik 'kan' praten. Zegmaar.
Ik communiseer dus indirect ofzoiets? Huilen van het lachen
Kan het ook niet echt uitleggen Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:36

Hmm DarkDreamer misschien is dat ook wat ik heb , ik ben wel druk en heb een grote mond en maak rare opmerkingen ...
Waardoor mensen denken dat ik niet verlegen ben en wel een prater ben , maar eigenlijk is dat weer niet zo ...
Het is echt heel raar , snap me zelf niet meer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:45

Met sommige mensen kan ik uuuuuren praten op msn, met andere mensen is het echt 10x niks.
Ach ja, ik geef meer om contacten in het echt. Dat gaat eigenlijk wel altijd goed, ik raak niet zo snel uitgeluld haha.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:49

Heb ik ook vaak.
Vooral op msn, met sommige kan ik trouwens heel lang kletsen maar met andere blijft het al snel stil..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:52

lovelucydan schreef:

of aan msn Knipoog

ik heb met 1 goede vriendin dat soms. de reden is dan gewoon dat we elkaar niets te vertellen hebben omdat we elkaar te vaak spreken... als je een tijdje elkaar niet spreekt heb je vanzelf meer te vertellen...

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:59

Ik heb dat met heel veel mensen, die heb ik gewoon niks te zeggen op MSN.
Maar in het echte leven dan weer wel, maar daar praat ik dan gewoon niet tegen op MSN Knipoog
Daarom ben ik bijna altijd offline op MSN, kan ik lekker zelf kiezen tegen wie ik praat als ik iemand wel wat te zeggen heb.
En mensen die mij wat te zeggen hebben (goeie vrienden) die weten vaak dat ik stiekem wel online ben, omdat ik op hyves kom enzo.
Vind het echt ideaal.

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:03

haha ik heb het ook altijd op msn.
en als ik met vrienden/vriendinnen of mensen waar ik het goed mee kan vinden praat banketstaaf ik de oren van hun kop.
maar iemand waarmee ik niet zoveel heb ga ik niet uit mezelf een gesprek mee beginnen meestal en anders is het hoi hoi alles goed ja met jou ook oke/mooi en dan niets meer Tong uitsteken