Als ik op msn met iemand praat [ als ik zelf begin met praten kom ik zo op terug ] is het altijd hetzelfde ; Hoi , alles goed , ja met jou , ja . En dan ? Is het gesprek over ?
Of er komen nog een paar vragen bij , wat heb je vandaag gedaan , ga je nog uit . That's it .
Daarna ? Nee der is geen daarna , het gesprek is dan over .
En dat ook in het dagelijks leven ..
Ben vanacht bijvoorbeeld uit geweest , kom ik iemand tegen ; Hoi , alles goed , jawel met jou , ook wel .. Met wie ben je hier , die en die , oke doei .
Ik vind het zo irritant van , mezelf ? Ik geef andere de schuld , dan denk ik wat een droge mensen zeg ..
Maar daar in tegen zie ik dan vriendinnen van me wel weer hele gesprekken met mensen kunnen hebben .
Over dat ik zelf begin met praten , is denk een beetje hoogmoed .. Vind het beter / makkelijker als iemand tegen mij begint met praten .
Tegen een jongen praten ? Is dat niet raar ? Vind dat de jongen aandacht aan mij moet geven en dus moet beginnen met mij te praten ..
Als dat niet gebeurt , is er dan geen intresse ? Of verwacht een jongen ook van mij dat ik is met een gesprek kom ?
Als ik iemand net op msn heb , is het eerste gesprek best lang we hebben het dan over alles en nog wat .. Daarna val ik terug op het ' Hallo alles goed ' gesprek ..
Ik word er ZO shaggerijnig van , denk ook dat mensen niet met me willen praten omdat ik altijd zo saai praat denk
Ik kan trouwens ook best bot reageren als iemand [ een jongen ] een sarcastische opmerking maakt , als ik bijvoorbeeld met iemand afspreek en hij zegt ik krijg dan wel een kus he .. denk ik meteen die jongen heeft geen respect voor me en denkt alleen maar aan kussen etc .
Ik weet dan niet hoe ik daar op moet reageren , als ik zeg ja is goed dan verwacht hij misschien teveel .. Als ik zeg nee krijg ik een vragenlijst met hoezo .. en dan moet ik weer zo serieus reageren en een hele uitleg geven ..
Ik denk ook dat ik gewoon TE serieus ben
Meestal kom ik dan ook niet naar de afspraak
Ik heb eergister een gesprekje met iemand gehouden , en daaruit is gekomen dat ik altijd andere mensen de schuld geef en denk dat het aan hun ligt .. Maar dat het eigenlijk gewoon mezelf is ?
Tips , mensen die hetzelfde hebben etc alles is welkom ..
dan komt er idd niet meer uit van hoi hallo hoe is 't.. 

'.