Liefde op het eerste gezicht .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

immanuel

Liefde op het eerste gezicht .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 21:31

hallo iedereen Haha!
ja het klopt weer een topic over de liefde Lovers .Maar kon het niet laten ,het gaat dus over mijn vriendin waar ik dus bijna 10 maanden gelden iets mee kreeg .Maar mijn gevoeleds speelde maande er voor al op ,dat ik iets voor haar voelde maar was heel erg lang bang dat ik een blauwtje zou krijgen dus hied ik me stil .
Heb gewoon zulke streken gevoelens voor mijn vriendin ja echt heel raar ik voel me steets erger verliefd op haar dat het pijn doet om afschijt te nemen .We hebben nu bijna 10 maande en het gaat heel goed tussen ons en we doen zo veel mogelijk samen ,
maar voor mij voeld het dat zij het is wil gewoon van niemand meer houden dan van haar .Ben ook als de dood dat ze me dumt ,ben niet echt iemand die echt heel ver door denkt maar ik wil graag dat we samen trouwen en kineren zullen krijgen want hou zo veel van der .
Verder hebben we in die bijna 10 maanden nooit ruzie ofzo maar meschien komt dat nog wel hoop het niet maar het kan altijd wie weet .
zelf voel ik heel snel als haar iets dwars zit ,soms wil ze er dan niet over praten omdat ze het niet aan kan of omdat de bang is dat ze gaat huilen maar ben er atijd wel voor haar en zij voor mij .Dit is wel mijn verhaal een beetje .

Nou heeft iedereen een ander verhaal maar nou is mijn vraag dus aan jullie hoe ging het met jullie en je liefde en wat denken jullie van mijn verhaal. Haha!
Laatst bijgewerkt door immanuel op 29-08-08 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Re: Liefde op het eerste gezicht .

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:47

Tja, ze is leuk totdat ze een ander tegenkomt en ze je dumpt.

Nee sorry flauw grapje, maar kan je niet even je verhaal iets duidelijker maken? Het is niet te lezen. Haal de fouten er even uit, maak allinea's en haal de spatie voor je punten en comma's weg.

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 22:00

Ga zo slapen hoor Storm76 maar heb er als iets aan gedaan .

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:02

Al veel beter te lezen Lachen
Alleen, de spatie voor je punten en comma's moet weg, nu heb je die erachter stond weggehaald...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:09

Wil je 't eerlijk weten wat ik van je verhaal vind?
Best wel sneu eerlijk gezegd, voor een achttienjarige en rekening houdend met het feit dat betreffend vriendinnetje ook gewoon hier op Bokt zit en dit dus waarschijnlijk wel leest.
Toen ik je verhaaltje las dacht ik met een jochie van een jaar of 12 te maken te hebben Bloos

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:12

Sonja schreef:
Best wel sneu eerlijk gezegd, voor een achttienjarige en rekening houdend met het feit dat betreffend vriendinnetje ook gewoon hier op Bokt zit en dit dus waarschijnlijk wel leest.
Toen ik je verhaaltje las dacht ik met een jochie van een jaar of 12 te maken te hebben Bloos

lol Haha!
ik kreeg een beetje 'waar is mijn bakkie' gevoel hierbij Tong uitsteken

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:16

Sonja schreef:
Nou...Jij typt wat ik dacht.

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 22:20

nou zo te horen vinden jullie dit niet leuk zo zegen vraag maar aan iemand om dit op slot te gooien dan anders moet je hier niet posten stuur dan een pm maar ja zie het wel .

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:24

Getver doe een sniet zo kinderachtig met zn allen zeg..Hij vraagt gewoon iets, een vrij normale vraag waar er meerdere van voorbij komen hier op LPZ..

Fijn dat je nog zo verliefd bent en ik hoop dat je vriendin dat ook nog steeds is Lachen niemand kan in de toekomst kijken, iets wat we graag willen kan soms ook anders lopen en dan pas zulk je achteraf zien waarom dat juist gebeurd is...
Ik kan er niet over mee praten, ben al een eeuwigheid single Tong uitsteken en als ik ergens van overtuigd was, bleek het tegendeel waar te zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:26

Waarom is dat kinderachtig? Hij vráágt het toch? Waarom zou je dan zo'n slijmerig en niet-gemeend antwoord plaatsen, of iets weer wegklikken?
Liefde is een geweldig onderwerp. Maar wat hier beschreven staat vind ik sneu. Dan mag je dat toch zeggen?? Kom op hé, hij is 18 en z'n vriendin zit hier ook...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:27

Je leest me denk ik niet goed Knipoog ik vind sommige opmerkingen hier kinderachtig en niet tuigen van respect voor zijn vraag Knipoog
Je weet hoe het gaat hier op bokt, als er 1 schaap over de dam is volgt de rest en dat vind ik niet netjes..

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:33

ik vind het wel een schattig verhaal eigenlijk...
en ja,dat hij 18 is en zijn vriendin hier op bokt zit maakt toch niets uit?
we kunnen niet allemaal even goed onze gevoelens onder woorden brengen.

ik kan verder weinig zeggen,ik was er van overtuigd de ware gevonden te hebben(We hadden het ook over trouwen en eventueel kinderen etc)
helaas is er iets tussen gekomen en nu kan ik geen contact met hem krijgen,hoewl hij ook nog in dezelfde woonplaats woont.
ik weet niet wat er gebeurt is waardoor hij geen contact met me wil.
het doet verdomde pijn,maar overleven doe je t allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:33

*de vriendin in kwestie komt zich er even mee bemoeien* Haha!

Dat z'n NL niet zo goed is, boeiend? Hij doet z'n best. Dat weet ik. En ja hij heeft het linkje ook naar mij gestuurt, en ja ik vind het prima. Bokt, echt typisch Bokt gewoon weer om over spelfoutjes te gaan lopen mierenneuken.

Sonja mag ik ook weten wát je er precies sneu aan vind? Of ben je zo'n typetje die alles bij voorbaat sneu vind wat niet in dr boekje past?

En Lima ik wil je wel een bakkie komen brengen hoor, koekje drbij? Knipoog

Damn. Als je niet als een hondje achter alle Bokkertjes aanloopt ben je verfackt tegenwoordig hier.......

En nu ga ik slapen. Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:36

ik vind dat juist óntzettend (mag ik het zo noemen?) schattig dat dit van een jongen komt.. echt geweldig! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:37

Nee hoor zo'n type ben ik niet denk ik. Maar een achttienjarige die zó kinderachtig typt, en dan op een forum waar vriendinnetjelief ook zit... Dan heb ik echt het idee met een twaalfjarige huppelige door hormonen bevangen tiener te maken te hebben. Niet met een achttienjarige.

Overigens vind ík het weer typisch Bokt om meteen over de zeik te gaan als er een antwoord geplaatst wordt wat niet in het straatje van TS past... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:39

Sonja schreef:
Nee hoor zo'n type ben ik niet denk ik. Maar een achttienjarige die zó kinderachtig typt, en dan op een forum waar vriendinnetjelief ook zit... Dan heb ik echt het idee met een twaalfjarige huppelige door hormonen bevangen tiener te maken te hebben. Niet met een achttienjarige.

Overigens vind ík het weer typisch Bokt om meteen over de zeik te gaan als er een antwoord geplaatst wordt wat niet in het straatje van TS past... Scheve mond

Als je een probleem hebt met een topic, wat is er dan zo moeilijk aan op het mooie rooie kruisje te klikken ipv iemand naar beneden te halen? Lijkt me toch niet zo heel hoog gegrepen of wel soms?

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:40

Anoniem schreef:
Sonja schreef:

Als je een probleem hebt met een topic, wat is er dan zo moeilijk aan op het mooie rooie kruisje te klikken ipv iemand naar beneden te halen? Lijkt me toch niet zo heel hoog gegrepen of wel soms?

Ze houdt van 'm Haha!
Go Juul! Go Juul! Go Juul! Go jij! Go jij!
(niet sarcastisch bedoeld.. maar omdat je 't zo voor 'm opneemt..!! Lovers)
Ik heb een jongen nog nooit zo z'n gevoelens zien/horen uiten! Vind het knap van hem OK dan!
Laatst bijgewerkt door TiaraBungy op 29-08-08 22:41, in het totaal 2 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:40

Ik vind dit lief dus mensen hou toch eens op met dat gehuil om niks, ga het in een hoekje doen ofzo en laat iemand z'n ei kwijt.

En dat dit ' kinderachtig ' is nou sorry maar ik heb kinderachtigere dingen voorbij zien komen op LZP. Clown

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:41

Ben het met Sonja eens, als die jongen zo verliefd is, laat hem dan een liefdesbrief schrijven naar haar. Maar deze knullige onzin vraagt erom om niet serieus genomen te worden.
Ik heb zijn profiel gelezen omdat ik dacht dat dit hij jeugdhonk hoorde... maar ik schrok ervan dat hij al 18 is...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:41

Juul schreef:
Sonja schreef:

maar er zit niet voor niks een post reply knop bij om zo onze mening te geven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:42

O sorry....

Ik bedoel natuurlijk: ooooooooooooh wat leeeeeuuuuuuuuk *aanstellerig gilletje* en wat schattiiiiiiiiiiiiig...
Gestoord

Maak je niet druk meis, het is de GEVRAAGDE mening van een wildvreemde Bokker die stomtoevallig zijn topic openklikt... Wat kan JOU het nou schelen wat IK er van vind? 't Manneke is duidelijk hartstikke gek van je. Geniet daar lekker van in plaats van je sappel te maken om wat ik er van vind...

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:42

jongens/meiden..:
Jullie hebben nu je mening gegeven, maar laat deze 2 gewoon verliefd zijn Lachen Lovers

edit: wordt dit een reltopic, omdat een jongen z'n gevoelens uit? Nagelbijten / Gniffelen Sorry, vind ik nogal ...... Vork
Laatst bijgewerkt door TiaraBungy op 29-08-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:43

Storm76 schreef:
Ben het met Sonja eens, als die jongen zo verliefd is, laat hem dan een liefdesbrief schrijven naar haar. Maar deze knullige onzin vraagt erom om niet serieus genomen te worden.
Ik heb zijn profiel gelezen omdat ik dacht dat dit hij jeugdhonk hoorde... maar ik schrok ervan dat hij al 18 is...

1: Niet elke 18-jarige is hetzelfde. En 2: Op een forum komt alles anders over. En 3: Hoe hoge dunk heb jij van jezelf?

Says enough?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:44

't Is wederzijds Lovers

Nog veel geluk gewenst saampjes!
(en NEE dat is NIET sarcastisch bedoeld maar gewoon gemeend)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:44

Juul, moet je niet bij hem zijn? Hij vind het vreselijk om afschijt te nemen en is doodsbang dat je hem dumt *proest*