Ik ben het zo zat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Ik ben het zo zat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:08

Ik moet het echt even van mij afschrijven, want ben het nu echt zo zat.

Ik heb mijn pony nu een jaar geleden verhuist en daarvoor werd ik al een soort van lastig gevallen door een meisje.
Zei kopieërde mijn foto's, en gebruikte die om vervolgend te zeggen dat het haar pony was.

Ik heb verschillende keren vreemde e-mail aderes gekregen om toe te voegen,
en dat waren dan allemaal meisjes van wie Joris was, terwijl het toch echt mijn pony is.
Of dat het haar vorige pony was. Allemaal om foto's te krijgen.
Dit gebeurde ook al voordat ik Joris kreeg! Met mijn vorige pony flikte ze dit soort grapjes ook al.
Via MSN vond ik het nog niet zo erg, en kon ik er op een gegeven moment wel om lachen.

Toen kwam ik mijn pony tegen op internet, met een foto dat ik er op zat.
Daar was ik niet zo blij mee, ook omdat er allemaal onzin bijstond.
Heb markplaats gemaild! Werd al snel duidelijk dat het weer om het zelfde meisje ging.

Ik heb er toen geblokt en verwijdert van MSN. Maar steeds voegde weer mensen mij toe.
Eerst echt met die penny e-mails, en daarna ook gewone. Zodat ik gewoon niet wist of zei het was of niet.

Via via had zij mij 06 en huistelefoon nummer geregeld, en zo heeft ze mij en mijn ouders nog geruime tijd gestalkt, wat erg vervelend was!

Dit is nu gestopt gelukkig, en ik dacht dat ik van der af was.

Tot dat ik eergistere op hyves een uitnodiging kreeg van iemand.
Ik ging kijken op dat profiel: En allemaal foto's van mijn pony! Die ik zelf heb gemaakt en die van mijn fotoshoot zijn.

Ik ben echt met stomheid geslagen, en heb hyves al gemaild, maar die doet er tot nu toe niets aan!

Ben het echt spuugzat, dat meisje blijft mij maar lastigvallen.
Ik laat haar met rust, maar waarom doet ze dat niet met mij?

Het is gewoon niet leuk, als alles wat je neerzet qua foto's je ergens anders terug vind op internet .
Wordt er best moedeloos van! Denk je er vanaf te zijn begint ze weer.

Nu mijn vraag:
Wat kan ik hieraan doen?
Ik ben het echt zo zat! En vind dat het maar is afgelopen moet zijn. Des noods met hulp van justitie!

Leentje_

Re: Ik ben het zo zat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:10

Gohh kan begrijpen dat dat echt héél vervelend is Ach gut
wat je kan doen weet ik niet

maar volgens mij kan je wel klacht indienen moet je wel vanaf nu alle mails ed bijhouden en alle links van waar je foto's zie van Joris

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:17

Kan je niet op hyves een berichtje zetten...zo van waarom staat mijn paard op jou hyves?
Als je hem/haar ooit een keer wil aaien kunnen we best een afspraak maken als je dat graag wilt.
Ik zou lekker de confrontatie opzoeken!

Het is toch jou pony....

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:19

Hm, het grote probleem dat internet heet... Je kunt volgens mij niets. Iig zou ik voortaan megagroot copyright op de foto's zetten, of des noods gewoon geen foto's meer plaatsen.

Kun je háar ouders niet gewoon eens bellen?

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:23

dat ze je stalkt is erg vervelend... dat ze je foto's jat ok alleen natuurlijk geen wereld ramp..gebeurt ook heel vaak bij die paarden spellen hoe vervelend het ook is.. je zou wel je msn adres kunnen veranderen zodat dat al ophoud..

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:24

Tomcat: Dat heb ik al meerdere malen geprobeert, maar ze reageert er niet op.

Annemeik: Ik heb ook nu alle foto's verwijdert die op internet stonden Ja.
Over de Copyright: Dat staat nu inderdaad wel op veel fotos, maar toch baal ik er zo van dat dat nodig is.
Ik heb het nummer van haar ouders (nog) niet! Haar ouders zijn gescheidde, en die moeder heeft mij ook al een keer bedreigt.

MandyL; dat ze me foto's steelt vind ik ook niet het ergste, maar wel dat ze ze dan op hyves etc gebruikt.

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:26

Weet je wie het is dan?
Ik ben Mayke dat meisje wat vorig jaar op je stal stage liep.. Je kent me nog wel denk ik:)
Mja het is ontzettend vervelend dat ze dat doet! HEb ook keer zo iemand gehad...Die deed het alleen met verhalen..
Kan je alleen niet verder helpen..

Je hebt gewoon een TE leuke pony!:D(A)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:27

Ja ik weet bijna zeker wie het is Ja
Er is al eerder een topic over haar geweest hier op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:29

Je moet er gewoon niet meer in trappen, ze lokt je telkens weer in de val en het lukt haar ook nog! Je accepteerd mensen die je niet eens kent en stuurt ze nog foto's van je paard ook n.a.v. een paar stomme pennymails! Gewoon alleen nog maar dingen doen als je het 100% vertrouwd en alleen foto's geven aan mensen die je echt kent. Dus ik vind persoonlijk dat je het ook een beetje laat gebeuren hoor.

Daarnaast zou ik ook een copyright op al je foto's doen Lachen

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:33

ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik vreemde toevoeg? En dat ik haar fotos heb gestuurt? ook niet! Plaats welleens fotos op Bokt, omdat ik dach van der af te zijn. Dus niet

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:34

JorisDy schreef:
Ik heb verschillende keren vreemde e-mail aderes gekregen om toe te voegen,
en dat waren dan allemaal meisjes van wie Joris was, terwijl het toch echt mijn pony is.
Of dat het haar vorige pony was. Allemaal om foto's te krijgen.
Dit gebeurde ook al voordat ik Joris kreeg! Met mijn vorige pony flikte ze dit soort grapjes ook al.
Via MSN vond ik het nog niet zo erg, en kon ik er op een gegeven moment wel om lachen.

Hoe kan je vragen wie het is als je ze niet toevoegd? Gewoon nooit iemand toevoegen die je niet kent.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:36

Ik voeg mensen altijd toe, en blijk ik ze niet te kennen verwijder ik ze weer. Zo ook met haar e-mail aderesse. geloof niet dat ze alleen via een msn gesprekje foto's en zo kan krijgen??

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:37

En ik heb je toegevoegd alleen je bent niet online...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:38

als je weet wie het is waarom ga je er dan niet gewoion mee naar de politie? wat ze zijn verplicht er wat aan te doen (met of zonder resultaat) maar nooit geschoten is altijd mis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:39

JorisDy schreef:
- Ik heb verschillende keren vreemde e-mail aderes gekregen om toe te voegen,
- Of dat het haar vorige pony was. Allemaal om foto's te krijgen.
- Ik heb er toen geblokt en verwijdert van MSN. Maar steeds voegde weer mensen mij toe.

Volgens mij moet jij toch nog altijd toestemming geven voor mensen je toe kunnen voegen? Hieruit begrijp ik dat je diegene op MSN hebt geaccepteerd en foto's hebt gestuurd van jouw paard. Vervolgens kwam je erachter dat zij het was en blokkeerde je haar.

Citaat:
Eerst echt met die penny e-mails, en daarna ook gewone. Zodat ik gewoon niet wist of zei het was of niet.

Waarom reageer je dan op die mails als je niet weet of zij het is of niet? En dan nog als je aan het mailen bent: Hoe komt zij aan jouw foto's? Zonder dat jij bestanden hebt toegevoegd kan zij geen foto's van jouw paard via de mail ontvangen.

Als ik het verkeerd begrijp, sorry. Maar zoals je verhaal er nu staat komt het op mij over alsof je je erin laat tuinen door haar Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-08-08 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MandyL

ik vind dat miss_montana wel een beetje gelijk heeft.. zo kwam het bij mij namelijk ook over omdat je zei dat het iedere x weer opnieuw gebeurde.. Lachen

MandyL

ik was te snel met mn bericht.... het staat hier boven al wat ik bedoelde

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:41

idd heel vervelend, maar t enige wat je kunt doen is zelf helemaal niets meer plaatsen op internet;-)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:42

Ik snap de verwarring inderdaad Lachen! Maar je begrijpt mij in dit geval verkeerd.

Vroeger ging ik nog wel redelijk normaal met haar om. En wisselde we welleens foto's uit. Later begon ze dus met deze onzin en heb ik haar geen foto's meer van mijn pony(s) gestuurt. Daar werdt ze boos om, en zo kwamen er vreemde email aderesen.
Denk ook dat jullie het stukje van: Eerst met die penny e-mails, verkeerd begrijpen. Ik bedoelde hier mee email aderessen die je toevoegen op MSN! Na die email aderessen heb ik ook geen fotos gestuurt.

Zo is het denk ik dus na een poosje opgehouden. Doordat ze wist dat ik er toch niets meer stuurde. Op Bokt heb ik wel af en toe foto's laten zien van Joris en die heeft ze dus waarschijnlijk opgeslagen. Want dat is de enige logische verklaring voor mij iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:44

Ok dan begrijp ik het nu Knipoog Wel balen hoor, zou je niet iemand kunnen vragen om een copyright middenop de foto's te kunnen zetten?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:45

Dat is inderdaad wel een tip Ja.
maar dan moet ik die copyright echt helemaal door het hoofd doen en heel groot. Anders bewerkt ze het weg.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 15:45

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:48

jeetje wat een geschift kind Nagelbijten / Gniffelen ik denk dat ik dr kippe nek wel even om zou draaien...
heeft ze nou echt niks beters te doen ..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:50

wat een raar mens! je kan idd naar de politie gaan, maar zij doen er niks mee omdat zij niet dreigt.
Ik zou er idd copyright op doen en hopen dat het snel ophoud

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:50

Nou dat kind snapt een copyright niet denk ik...
djeezes wat een gedoe... die is echt niet normaal, heeft die niets anders te doen?

Kan je niet eens tot bij de ouders gaan??