Ik vroeg me af wie er wel eens iets 'raars' heeft meegemaakt,
Ik zelf heb dat best wel vaak en ik vond het wel leuk om er een topic over te maken waar mensen hun verhaal kwijt konden.
Ik weet niet of het goed staat mods excuses hiervoor dan!
Mijn verhalen';
Verhaal 1
In 2005/2006 was dit ongeveer, ik zat in mijn kamer en mijn hondje (Luna) was overleden en ik miste haar onwijs, ik zat op mijn bed onder de dekens en het was 4 uur smiddags (haha schaam schaam) , mijn deur stond open en als die opengaat of iemand de klink omlaag / omhoog doet dan hoor je een heel hoog (rot) geluid, opeens hoorde ik dat geluid dus verbaast staar ik naar mijn deur , zie ik ineens een zwart hondje mijn kamer binnen 'huppelen' dus ik kijk naar haar en ze verdween.. ik bleef maar staren naar de plek waar ik haar zag en toen zag ik ineens haar staart (alleen haar staart) dus ik kijk daarnaar verdween het weer en nog zo een paar keer (met haar staart). Dus aan de ene kant zat ik op me bed van.. "Best eng" en aan de andere kant "Ik heb Luna gezien". Vreugde en angst door elkaar dus, maar vreugde won die keer.
Verhaal 2
Ik zat (kleermakerzit) ALWEER op mijn bed (s'avonds deze keer) haha en ik staarde naar het plafond ( mijn muur loopt af en daar keek ik naar) Toen keek ik naar mijn benen en zag ik ineens een witte bol dus ik staarde ernaar en het ging gewoon ineens weg.
Verhaal 3
Dat is laatst nog gebeurt, ik sliep bij mijn beste vriendin die ik al heel lang ken en haar oma was in Augustus (aantal jaren terug) overleden dus hun vertelden dat hun huis raar deed, zo vertelde ze dat toen ze nog een bel hadden (ze hebben geen bel) in de maand augustus ELKE KEER de bel ging , dus ze doet de deur open , niemand? nou goed ze loopt terug naar de kamer gaat de bel wéér dus ze doet de deur weer open, WEER NIEMAND. en zo bleef het doorgaan, ook vertelde ze dat er een lichtje in de huiskamer snachts ging knipperen. Dus goed ik sliep daar en nouja het zal wel , ben heeel gelovig maar ik dacht ach er gebeurt toch niks als ik het verwacht, dus wij zaten tv te kijken en een lampje (dat écht écht écht uit stond) begon te knipperen? Nouja dat was niet zo eng.. die vriendin van me had de afstandsbediening en wij waren wat aan het kijken ineens gaat de tv uit.. dus ik kijk haar aan van "Ja grappig." maar ze deed niks.. dus ze gooide die zapper naar mij van angst dus ik vroeg aan (iemand die erbij zat) of hij de tv even aan wou doen (wist niet hoe het moest) nou goed hij stond weer aan.. paar secondes/minuten later sprong hij weer uit.. dus ik en die vriendin naar de gang (we wouden naar boven) toen riep iemand die er bij zat uit de woonkamer 'Ja hij gaat weer aan' dus wij nog sneller naar boven.
zaten wij in haar kamer lagen we al in bed gaat ineens haar deur bonken (maar alle ramen waren dicht dus er was geen tocht).Nou echt.. dat was echt het engste van allemaal.. nummer 3.
Gelieve geen reacties van 'Verbeelding' of 'Dit is onzin' hou dat bij je.

En vertel je verhaal.

.
Ook staan in die topics vaak veel geestenverhalen, TS, mocht je daarnaar opzoek zijn