"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

"Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 10:56

Hallo,

Ik vroeg me af wie er wel eens iets 'raars' heeft meegemaakt,
Ik zelf heb dat best wel vaak en ik vond het wel leuk om er een topic over te maken waar mensen hun verhaal kwijt konden.
Ik weet niet of het goed staat mods excuses hiervoor dan!

Mijn verhalen';

Verhaal 1

In 2005/2006 was dit ongeveer, ik zat in mijn kamer en mijn hondje (Luna) was overleden en ik miste haar onwijs, ik zat op mijn bed onder de dekens en het was 4 uur smiddags (haha schaam schaam) , mijn deur stond open en als die opengaat of iemand de klink omlaag / omhoog doet dan hoor je een heel hoog (rot) geluid, opeens hoorde ik dat geluid dus verbaast staar ik naar mijn deur , zie ik ineens een zwart hondje mijn kamer binnen 'huppelen' dus ik kijk naar haar en ze verdween.. ik bleef maar staren naar de plek waar ik haar zag en toen zag ik ineens haar staart (alleen haar staart) dus ik kijk daarnaar verdween het weer en nog zo een paar keer (met haar staart). Dus aan de ene kant zat ik op me bed van.. "Best eng" en aan de andere kant "Ik heb Luna gezien". Vreugde en angst door elkaar dus, maar vreugde won die keer.

Verhaal 2

Ik zat (kleermakerzit) ALWEER op mijn bed (s'avonds deze keer) haha en ik staarde naar het plafond ( mijn muur loopt af en daar keek ik naar) Toen keek ik naar mijn benen en zag ik ineens een witte bol dus ik staarde ernaar en het ging gewoon ineens weg.

Verhaal 3

Dat is laatst nog gebeurt, ik sliep bij mijn beste vriendin die ik al heel lang ken en haar oma was in Augustus (aantal jaren terug) overleden dus hun vertelden dat hun huis raar deed, zo vertelde ze dat toen ze nog een bel hadden (ze hebben geen bel) in de maand augustus ELKE KEER de bel ging , dus ze doet de deur open , niemand? nou goed ze loopt terug naar de kamer gaat de bel wéér dus ze doet de deur weer open, WEER NIEMAND. en zo bleef het doorgaan, ook vertelde ze dat er een lichtje in de huiskamer snachts ging knipperen. Dus goed ik sliep daar en nouja het zal wel , ben heeel gelovig maar ik dacht ach er gebeurt toch niks als ik het verwacht, dus wij zaten tv te kijken en een lampje (dat écht écht écht uit stond) begon te knipperen? Nouja dat was niet zo eng.. die vriendin van me had de afstandsbediening en wij waren wat aan het kijken ineens gaat de tv uit.. dus ik kijk haar aan van "Ja grappig." maar ze deed niks.. dus ze gooide die zapper naar mij van angst dus ik vroeg aan (iemand die erbij zat) of hij de tv even aan wou doen (wist niet hoe het moest) nou goed hij stond weer aan.. paar secondes/minuten later sprong hij weer uit.. dus ik en die vriendin naar de gang (we wouden naar boven) toen riep iemand die er bij zat uit de woonkamer 'Ja hij gaat weer aan' dus wij nog sneller naar boven. Clown zaten wij in haar kamer lagen we al in bed gaat ineens haar deur bonken (maar alle ramen waren dicht dus er was geen tocht).

Nou echt.. dat was echt het engste van allemaal.. nummer 3.

Gelieve geen reacties van 'Verbeelding' of 'Dit is onzin' hou dat bij je. Knipoog
En vertel je verhaal.

Clinnn_

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:57

Je moet ook eens de zoekmachine gebruiken, ik herinner me nog een topic over witte bollen op bepaalde fotos.

edit: ik heb geen ervaring met geesten. Misschien ben ik er te nuchter voor...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:59

Hier zijn al veel topics over.. Zou idd even de zoekfunctie gebruiken Knipoog

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 11:01

Witte bollen op bepaalde foto's is niet mijn bedoeling. Knipoog

Heb er 1 gevonden (wat er écht op lijkt met wat ik bedoel) waarvan laatste reactie; Geplaatst: 02-01-06 12:41
Dus daar mag ik niet meer reageren.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:38

Ik geloof dat er al veel topics zijn, waaronder ook een hele grote. Die heb ik tijd geleden nog voorbij zien komen.
Dus even de zoekfunctie gebruiken Clown

flubjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:38

Ik heb ook wel een paar dingen gehad waarvan ik begon te twijfelen aan mezelf.

Zoals; ik was een keer aan het slapen en ik schrok wakker ik keek naar me deur en ik zag me oma staan. Ik deed me ogen weer dicht en open en weg was het. Op dat moment was er niks mis met me oma. Ik zei het tegen een klasgenootje en die zei; Dat betekend dat ze binnenkort doodgaat en een paar weken later; Ze had kanker en is er uiteindelijk aan overleden.

Ik lag een keertje op me bed met me rug naar me deur (op mijn zij) en ik hoorde iemand ver weg me naam roepen en ik voelde getik op mn schouder.

En nog iets; Ik was een weekend bij me vader en daar heb ik lamellen voor me raam. En als die dichtzijn is me kamer echt helemaal donker , Er kan geen licht van buiten inkomen. En ik werd ook 's nachts wakker en ik keek naar me tv aan de muur (stond uit hoor!) en ik zie een heel fel groot rood licht en het ging ronddraaien. Ik keek nog naar me lamellen maar nee daar kwam het echt niet vandaan.

Ik geloof wel heel erg in zulke dingen. Ik heb ook vaak het gevoel dat er iets is om mij heen. Gewoon een gevoel ik kan het niet eens beschrijven.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:59

ik heb hier een poos geleden een topic ove4r gehad waar veel nuttige reacties op kwamen, maar ik kan de link ff niet kopieren, maar kijk ff met de zoekfunctie op "soort geest op de overloop" . Heb hier toen heel veel aan gehad.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:18

Een vriendin van mij vertelde dat een kennis van haar contact zocht met haar overleden dochter,
met wierook & een foto erbij enz. Net zo'n film !
Dus toen kwam die kennis bij haar thuis- rond 3 uur 's nachts, gillend dat haar dochter met haar had gepraat !
[ ps; haar dochter had zelfmoord gepleegd ]
Tja, dat ze een koude hand op haar schouder voelde, en dat in haar oor werd gefluisterd; Mama, ik hou ook van jou...
En dat toen ze omkeek ze niemand zag, maar ze voelde nog steeds die koude hand op haar schouder !
Is zo'n vrouw nou gek geworden, of zou het waar kunnen zijn ?
Volgens mij maar is het niet waar, maar nu ik dit topic lees... Vork

Sorry, ik had wat verwijderd Tong uitsteken

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 21:49

Jullie kunnen wel het hele topic volpraten met dat ik zoekfunctie moet gebruiken maar dat heb ik al gedaan hoor. Knipoog

@ flubjuh; ieuw dat is best wel eng, ik slaap ook ál en áltijd met licht aan. Bloos

@ Mitchall; bah wat eng zeg , ik heb ook wel eens dat ik een hand voel of iemand die tegen me 'op springt' maar ik geloof dat dat mijn (puppy) overleden hondje is Lachen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:58

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:05

Mij is dat nog nooit gebeurd terwijl er heel veel mensen en dieren uit mijn familie zijn gestorven, ik hoor soms wel is wat gekraak maar dan is het de trap. Die kraakt altijd, dus dat vind ik dan niet zo eng. Maar in de verhalen die jij mij nu vertelt, daar geloof ik nu wel in Knipoog Ik geloof niet zoo heel erg in geesten, maar er is tog een verband tussen hemel & aarde. Dus waarom zou het niet kunnen?

groeten.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:02

De moeder van een kennis van mij is overleden. Laatst hoorde ze de klok luiden. ' het is 12 uur, ik ga slapen!' zei ze tegen haar zus... kijkt ze op de klok, is het 12 over 12! Clown
Soms hoort ze tikjes tegen het raam,
gaat de buitenlamp knipperen (terwijl die al een jaar buiten gebruik is omdattie kapot is Clown en nee, de licht schakelaar was omgezet naar 'uit' )

Haar dochter heeft een grote spiegel, en als ze daar in kijkt kan ze precies een foto van haar moeder zien. Zo kijkt ze erg vaak na haar moeder.. een paar keer heeft ze een hand op haar schouder gevoeld!

De tv's begonnen omstebeurt aan en uit te gaan.. als ze dan zegt: Mam, nu is het genoeg, we weten dat je er bent! dan is het ook over Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:09

ik denk wel dat dit soort dingen waar kunnen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:26

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:34

Wow wat een verhalen zitten hier tussen zeg. Afbeelding

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:26

Ik en mijn vriendin gaan vaak naar de Zenith dat is een discotheek in venray. Mijn vriendin had een broer die was op 29 december geboren maar die is verongelukt op de weg van Deurne naar Venray dat is de weg die wij moeten rijden als we naar Zenith gaan. Mijn vriendin is 1 jaar nadat haar broer is overleden geboren op 29 december dus elke keer als we op die weg rijden hebben we een raar gevoel. Pas stond mijn raam een stukje open en opeens niemand die iets deed ging het raam opeens dicht. Echt ik was zo bang maar ik durfde het mijn vriendin pas te vertellen toen wij er waren. Zij kon het niet gedaan hebben want zij had haar handen aan het stuur en ik deed het ook niet en ik kan het ook niet met mijn knie gedaan hebben want dan zou het raam juist open gaan in plaats van dicht.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 17:01

elbeauty schreef:
Ik en mijn vriendin gaan vaak naar de Zenith dat is een discotheek in venray. Mijn vriendin had een broer die was op 29 december geboren maar die is verongelukt op de weg van Deurne naar Venray dat is de weg die wij moeten rijden als we naar Zenith gaan. Mijn vriendin is 1 jaar nadat haar broer is overleden geboren op 29 december dus elke keer als we op die weg rijden hebben we een raar gevoel. Pas stond mijn raam een stukje open en opeens niemand die iets deed ging het raam opeens dicht. Echt ik was zo bang maar ik durfde het mijn vriendin pas te vertellen toen wij er waren. Zij kon het niet gedaan hebben want zij had haar handen aan het stuur en ik deed het ook niet en ik kan het ook niet met mijn knie gedaan hebben want dan zou het raam juist open gaan in plaats van dicht.

Oeh bah dat is wel eng zeg.
Maar misschien voel je je raar omdat je weet dat het daar gebeurt is ? Lachen
Maar van dat raam is wel eng ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:37

Clinnn_ schreef:
Je moet ook eens de zoekmachine gebruiken, ik herinner me nog een topic over witte bollen op bepaalde fotos.

Hehe inderdaad. Stof, of water, op de lens en dan mensen die daar wat achter zoeken. Zijn echt heeel veel foto's van met de meest uiteenlopende verklaringen Nagelbijten / Gniffelen Ook staan in die topics vaak veel geestenverhalen, TS, mocht je daarnaar opzoek zijn Lachen

Zoeken op 'orbs' helpt voor die topics.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:41

nou, hier begint het ook heel eng te worden..
lag laatst op bed een boek te lezen.. ineens hoor ik een klap tegen de deur, en deur schiet open, terwijl hij echt goed dicht zat.. en het werd ijs en ijs koud op mijn kamer.. dus ik licht uit.. ogen dicht en maar denken: het is de wind, het is de wind..

zit ik vandaag op de bank, komt er ineens een vleug van een mannenluchtje langs me af. ik al meteen aan ons pa vragen of ie net een luchtje op heeft gedaan, maar nee..
en het kon nergens anders van komen..
hoop dat dit allemaal toeval is, maar vind het wel creepy..

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 16:16

Oeh bah wat eng zeg, zoiets had ik dus ook dat ineens de deur ging klapperen maar er was geen tocht .. alleen bij mij schoot hij (gelukkig) niet open!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:26

Op mijn kamer gaan de lichten regelmatig aan en uit, overdag en s`nachts. Gisteravond rond een uur of half 11, stond de voordeur in één keer open.

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:06

Wow wat een verhalen allemaal. Ik heb er zelf ook ervaringen mee, geen enge ervaringen ofzo hoor Haha! op zich alleen maar mooie en goede. Ik zal de mooiste en eigenlijk ook mijn dierbaarste opschrijven:

Vorig jaar is mijn beste vriendin overleden aan kanker. In de nacht dat ze uit eindelijk overleed (wat ik toen nog niet wist) lag ik alleen maar te draaien en te woelen in bed. Opeens stond mn vriendin naast me (gewoon weer met lang haar wat ze al 4 jaar niet meer had vanwege de chemo's) met een smile van oor tot oor en ze zegt: 'k zie je later weer. Iets wat we altijd als groet tegen elkaar zeiden. Ik ben toen als een blok in slaap gedonderd en toen me vriend me een half uurtje later wakker maakte (gewoon het tijdsstip waarop we normaal opstaan als we moeten werken) omdat hij een telefoontje had gehad dat mn vriendin overleden was. Hoefde hij al niets meer te zeggen omdat ik op 1 of andere manier al wist dat ze er niet meer was. Later hoorde ik dat de oma van haar man precies hetzelfde had gehad die nacht.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:38

Wij hadden een huis vol is gebleken, er sliep er ook èèn bij mijn dochter in bed en die trok snachts aan haar dekbed.Die stuurde haar ook uit haar eigen kamer,ook hadden we een poortin huis, dus daar waar de mensen over gaan naar het licht.Gelukkig is het huis nu leeg,en kan mijn dochter weer slapen al slaapt ze wel in een andere kamer.Ze is bang dat die vrouw haar weer gaat roepen.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:47

WildWings schreef:
Clinnn_ schreef:

Hehe inderdaad. Stof, of water, op de lens en dan mensen die daar wat achter zoeken. Zijn echt heeel veel foto's van met de meest uiteenlopende verklaringen Nagelbijten / Gniffelen Ook staan in die topics vaak veel geestenverhalen, TS, mocht je daarnaar opzoek zijn Lachen

Zoeken op 'orbs' helpt voor die topics.

Kan het zijn dat jij het was die een speciale foto had gemaakt en tot een geesteseffect kwam, en toen vertelden veel mensen dat ze dingen voelden bij die foto?
Ik vond het allessinds een geslaagde foto Haha!.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 18:33

Marjolein84 schreef:
Wow wat een verhalen allemaal. Ik heb er zelf ook ervaringen mee, geen enge ervaringen ofzo hoor Haha! op zich alleen maar mooie en goede. Ik zal de mooiste en eigenlijk ook mijn dierbaarste opschrijven:

Vorig jaar is mijn beste vriendin overleden aan kanker. In de nacht dat ze uit eindelijk overleed (wat ik toen nog niet wist) lag ik alleen maar te draaien en te woelen in bed. Opeens stond mn vriendin naast me (gewoon weer met lang haar wat ze al 4 jaar niet meer had vanwege de chemo's) met een smile van oor tot oor en ze zegt: 'k zie je later weer. Iets wat we altijd als groet tegen elkaar zeiden. Ik ben toen als een blok in slaap gedonderd en toen me vriend me een half uurtje later wakker maakte (gewoon het tijdsstip waarop we normaal opstaan als we moeten werken) omdat hij een telefoontje had gehad dat mn vriendin overleden was. Hoefde hij al niets meer te zeggen omdat ik op 1 of andere manier al wist dat ze er niet meer was. Later hoorde ik dat de oma van haar man precies hetzelfde had gehad die nacht.

Echt een mooi verhaal zeg, wel erg zielig maar erg mooi.
En nog sterkte ermee! Lachen