Het zit zo:
Vorig jaar ongeveer in de zomer leerde ik iemand kennen, via de hondenschool. Gewoon... zelfde ras hond, vond het een heel aangename jongen,
maar stiekem had ik toch een oogje op hem.(lichtjes uitgedrukt) Zij deden enkel de puppyklas mee, en daarna heb ik hem niet meer gezien. Buiten ooit is tegengekomen op één of andere fuif. En af en toe kwamen ze nog een keertje iets drinken.
Nu kwam ik op een soortgelijke site als marktplaats ineens een advertentie tegen van hem, en ik dacht meteen: de ideale kans om eens te vragen hoe het met de honden (en met hem) gaat ondertussen. Je kon zo een berichtje per mail versturen, en zijn gsm nummer stond er ook op.
Dus na een half uur twijfelen heb ik maar een smsje verzonden met de vraag of hij zo'n hond had, omdat zijn naam mij een (groot) belletje deed rinkelen. Dit is nu zo'n 10 minuutjes geleden, en ik zit hier zowat te stuiteren van de zenuwen, omdat ik weer zo'n 'vreemde actie' heb ondernomen

Ben wel vreselijk benieuwd of ik een reactie ga krijgen.

En als hij terugstuurt dat hij het is... Zal hij vast denken dat ik gek ben omdat ik hem plots via zo'n site sms

Alvast bedankt om te lezen hoor! Hopelijk was het niet al te vervelend!