Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dat is het allerbelangrijkste!
Sammie schreef:![]()
Ik schrok mij een hoedje toen ik een oud klasgenootje (van de basis +mavo) op zocht en die heeft al een kind van 1 jaar en een ander is zwanger.
Wat een verschrikking zeg! En iemand van de havo heeft al een kind van 6 jaar ofzo. dus die moet zwanger zijn geraakt vlak na de havo.
Gek? Nee hoor! Ik moet er niet aan denken, maar dan ook nooit niet

Sammie schreef:Nee, hoor. Die conclusie is juist. Alleen lageropgeleiden zijn eerder klaar met school en hebben eerder huisje boompje beestje. hoger opgeleiden gaan langer naar school, hebben meer 'schulden' of willen eerst carriere maken. Daarom beginnen ze later, niet persé omdat ze wereld willen zien.
Maar verder klopt het aardig wat betreft het gemiddelde
Moet er voorlopig ook niet aan denken, wil eerst lekker leven hihi

Zwerte schreef:ik zie het ook zeer veel in mn omgeving maar dan met name bij lageropgeleiden zoals al gezegd is. Dit vind ik ook niet meer dan logisch, dan werk je al vanaf een jongere leeftijd en dat is een totaal andere situatie dan studeren tot ergens in de twintig. Dan ben je vaak toch eerder gesetteld dan als student zijnde.
Ik had laatst een reunie van de basisschool en daar was het erg opvallend: het merendeel van de lageropgeleiden was getrouwd en/of had kinderen en de hogeropgeleiden zijn allemaal nog bezig met studie of net klaar dus daar nog niet mee bezig.
Zelf ben ik nog minimaal 4 jaar aan het studeren, ben dan 28 als ik klaar ben... dan eerst nog werken voordat ik uberhaupt aan kinderen ga denken.