Afknapper film

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

puma

Afknapper film

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 14:05

Gisteren zat ik een onwijs leuke film te kijken, In her Shoes met Cameron Diaz.
Die film werd tot 5 keer toe onderbroken voor reclame van 10 minuten. Het komt er op neer dat je na elke 15/20 minuten film 10 minuten reclame voor je kiezen krijgt. Man wat irritant.. De film duurde hierdoor meer dan 2,5 uur! En ook nog geen fatsoenlijke reclametune ertussen maar gewoon van het filmbeeld rechtstreeks naar een reclamespot. Echt waardeloos, ik heb me er zo aan geïrriteerd dat ik niet gauw weer een film op een commerciële zender ga kijken Boos! Amerikaanse toestanden?

Ellen__

Re: Afknapper film

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:06

ja dat viel mij laatst ook al op Boos! Boos!
echt zwaar irritant Boos!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:07

ooooooo dat heb ik ook..
net een spannend moment, en huppa reclammmeeee
echt uit m'n panty schieten kan ik daar van..
ga je zappen, is d'r overal reclame.
we kunnen er niet veel aan doen helaas, d'r komt een boel geld binnen door die reclame.

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:09

jaa, ohh dat heb ik ook altijd, zoo irritant. Zit je net op je puntje van je stoel, en huppa reclama...heel vervelend!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:10

Zwaar irritant idd.
En de comercials zijn zo getimed dat reclames tussen acht en grofweg half elf zeer lang duren; dan zijn er namelijk de meeste mensen die de tv aan hebben staan.
Tip; DVD's.... ik ben er vnl op overgestapt, aangezien ik me ook gruwelijk irriteer aan de vele reclames.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:13

Moet je hier eens naar CSI miami kijken op zondag.
Je krijgt soms alweer reclame voordat de begingeneriek begonnen is!!!!!
National geographic is ook zo'n drama. Ik vindt de reportages vaak heel interessant, maar iedere keer als ik er naartoe zap is het reclame, of wordt het dat binnen de minuut. Dan heb ik er weer de mismoed aan en kijk maar op een andere zender.
En vaak is de reclame ook plots een stuk harder. Dan wordt iedereen die wat aan wegdommelen is op slag wakker. En dan denk je even ergens anders opzetten, maar is er overal tegelijk reclame inderdaad.
Daarom dat ik films op zo'n zenders vaak opneem. Als het dan reclame is skip ik die met 1 druk op de knop Haha! .
Zo, even mijn reclamefrustraties eruit Haha! .

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:16

Wij vonden het ook al zo vreselijk bij In Her Shoes. Nog nooit heb ik zoveel reclame gezien. Bloos! Vreselijk! De film duurde echt enorm lang door die grote onderbrekingen.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 14:20

_Lorette_ schreef:
Wij vonden het ook al zo vreselijk bij In Her Shoes. Nog nooit heb ik zoveel reclame gezien. Bloos! Vreselijk! De film duurde echt enorm lang door die grote onderbrekingen.

Yep van 20.30 tot 23.10 ongeveer.. terwijl de film zelf hooguit 1,5 uur duurt? Gestoord

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:25

heel irritant. zit je net weer in de film en hoppa weer die K reclame Boos!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:33

Ook dat van het toegenomen volume in reclames klopt.
Hier zijn bepaalde afspraken over gemaakt, en in normale programma's zijn de geluiden dynamisch; een basmuziekje (lage frequentie) zacht op de achtergrond en een hoge stem met een dus hogere frequentie; het bereik varieert dus, met een maximaal vastgelegd aantal decibel. In een reclame toppen ze de meeste lage èn hoge frequenties eraf, zodat het gemiddelde bereik beperkt is, en waardoor ze een harder volume (met dus minder variatie) kunnen produceren, terwijl ze toch binnen de afgesproken grenzen blijven. Zooow irritant en doordacht! Met als gevolg een indringende commercial die de kijker niet kan negeren; hoezo opdringerig, een massieve muur van lawaai? (Overigens zullen ze dit zelf een "pakkende" (of comerciëler gezegd: "catching") reclame noemen Bloos )

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:33

Ja het viel mij ookal op ja.. heel vervelend!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:37

indd zwaar irritant... maar het is niet zo dat ze onverwacht komen, ik weet namelijk altijd wanneer er reclame komt Nagelbijten / Gniffelen

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:37

Soms is het best lastig inderdaad, maar ik heb vaak ook wel weer voordeel bij de reclames. Even snel wat drinken pakken, naar de wc. Af en toe ga ik zelfs snel even douchen in een reclame. Bloos

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:38

Ja, verschrikkelijk, die reclame's.
Nu kijk ik liever films op internet. Ze hebben dan wel slecht beeld en slecht geluid, maar je kan ze tenminste in één keer kijken.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 14:39

Ik dacht dat we het na 4 keer reclame wel gehad zouden hebben maar nee ... nog een 5e keer met daarna nog een minuut of 7 film! Stoom uit je oren

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:40

Ik heb die film ook gekeken. Waar ik me aan ergerde was die stomme reclame DOOR DE FILM heen van dat dansgedoe!

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:41

er was net op net 5 ook iets van 7 min. reclame,
toen nog niet eens een kwartier one tree hill, en nu alweer reclame Boos!
ze hebben er volgens mij ook een boete voor gehad, en sbs6 ook!
weet alleen niet hoelang dat geleden is..

puma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 14:45

Maanling schreef:
Ik heb die film ook gekeken. Waar ik me aan ergerde was die stomme reclame DOOR DE FILM heen van dat dansgedoe!

Oh my god .. ja dat was minstens zo irritant. Steeds zo 'n dansend mensje door de film heen. Dat programma wordt wel heel overdreven gepromoot. Alles bij elkaar blijft er van die film weinig over.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:00

Je kan het wel zien. Dan gaat het Net5 teken uit beeld.
Maar bij Net5 is de tijd tot de reclame dan een stuk korter dan bij bijvoorbeeld RTL.

Edit: Ik keek laatst trouwens Titanic, die was er vorig jaar een keer op geweest. Opgenomen op DVD. En weer gekeken. Viel me op dat er toen veel en veel minder reclame was! De eerste reclame duurde bijna 40 minuten! Ik geloof dat er 4 uur is opgenomen, waarvan 3,5 uur film.
Laatst bijgewerkt door Janine1990 op 28-08-08 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:02

Wij hebben digitenne en bij de ontvanger die we erbij hebben kan je als een programma begint stil zetten en als je dan na een half uurtje de film gaat kijken kan je lekker de reclame doorsturen.. vind dat echt ideaal OK dan!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:03

Maanling schreef:

Dat is ook altijd zo irritant! Boos!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:04

Oh ja heel erg irritant inderdaad! Steeds vaker reclame's tussendoor, kan me er echt aan ergeren. Zij zijn groot en ik is klein!
Laatst bijgewerkt door Pasamba op 28-08-08 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:04

Echt he, laatst kwam ook steeds gerard joling met z'n stomme kop door het beeld heen. ga toch weg met die onzin.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:05

puma schreef:
Gisteren zat ik een onwijs leuke film te kijken, In her Shoes met Cameron Diaz.
Die film werd tot 5 keer toe onderbroken voor reclame van 10 minuten. Het komt er op neer dat je na elke 15/20 minuten film 10 minuten reclame voor je kiezen krijgt. Man wat irritant.. De film duurde hierdoor meer dan 2,5 uur! En ook nog geen fatsoenlijke reclametune ertussen maar gewoon van het filmbeeld rechtstreeks naar een reclamespot. Echt waardeloos, ik heb me er zo aan geïrriteerd dat ik niet gauw weer een film op een commerciële zender ga kijken Boos! Amerikaanse toestanden?

ik keek de film inderdaad ook! Heb inderdaad ook geteld. Belachelijk vond ik het. Zo is zo'n film enorm lang.

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:08

irritant maar soms fijn Knipoog even wc.. drinken pakken, chippies ect. Tong uitsteken