Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bubsj schreef:Wat ik probeer te zeggen, het is vreemd, maar het kan oprecht zijn wat deze jongen voor het meisje voelt. Echter zou ik het gewoon heel goed in de gaten houden. En blijven praten op een leuke manier met het meisje. Dan durft ze, in geval van sex die toch wel heel eng dicht in de buurt komt, dat in iedergeval nog steeds aan je te vertellen.
moonprayer schreef:wel 4 auto's waaronder een porche en mercedes, een boot en een caravan..)

Meetje22 schreef:Een porsche en een mercedes?
Ljkt me erg stug met zn twintig jaar.
Denk eerder dat het type pochertje is ipv type hebbertje.
Een gozer van 20 die het aanlegt met een meisje van 13 is in mijn optiek zoiezo al niet goed bij zn plaat.
Alet74 schreef:Meetje22 schreef:Een porsche en een mercedes?
Ljkt me erg stug met zn twintig jaar.
Denk eerder dat het type pochertje is ipv type hebbertje.
Een gozer van 20 die het aanlegt met een meisje van 13 is in mijn optiek zoiezo al niet goed bij zn plaat.
Buiten dat ik het helemaal afkeur; zo'n jongen moet zich doodschamen, wil ik nog wel zeggen dat je porches en porches hebt. (type schroot en type netjes en mooi).
Ik hoop dat het meisje zich bedenkt en de jongen dan geen opdringerige griezel wordt met loverboy-achtige trekjes.
Nassie schreef:Ik vind het ook geen gezonde situatie, eerlijk gezegd maar eng. Vooral wat hij heeft gezegd tegen zijn "schoonpa". Ielh.

Michelle_x schreef:Oh bah! ik ben een jaar ouder, maar zou het niet in mijn hoofd halen om met een jongen van 20 te gaan.. (althans, dat zeg ik nu..) Maar als je logisch nadenkt, dan weet je vaak wel dat die iets heel anders willen dan gewoon een lief en leuk vriendinnetje..
sterkte ermee TS!

xDramaQueen schreef:hoe meer jullie gaan stoken hoe meer meisje naar hem toe gaat trekken, want hij beschermt haar "wel". lijkt me slim dus om zoals ik het zei, gewoon haar neus te laten stoten.
xDramaQueen schreef:hoe meer jullie gaan stoken hoe meer meisje naar hem toe gaat trekken, want hij beschermt haar "wel". lijkt me slim dus om zoals ik het zei, gewoon haar neus te laten stoten.