Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:ik vind dat H&M kleding, of lubbert of krimpt. En zweet krijg je er niet meer uit.. Dus je zal den ik toch moeten passen!
Elaine schreef:_Zsazsa_ schreef:ik vind dat H&M kleding, of lubbert of krimpt. En zweet krijg je er niet meer uit.. Dus je zal den ik toch moeten passen!
Lubbert of krimpt? Zweet er niet uitkrijgen?
Mijn kast hangt vol met H&M kleding en daar heb ik dus nooit last van. Volg je wel de wasetiketten op?
@TS: H&M heeft ene goed ruilbeleid. Je kan bijvoorbeeld ook van dingen een S & een M bestellen, dan stuur je de foute terug

Eefske schreef:Ik zou voor een S-je gaan als ik jou was. Ik vind het wat betreft shirtjes vaak een beetje groot vallen. Maar ligt misschien ook aan wat voor cup-maat je hebt. Als je bijv. een C-cup hebt zou ik wel voor de M gaan.

Eefske schreef:Ik zou voor een S-je gaan als ik jou was. Ik vind het wat betreft shirtjes vaak een beetje groot vallen. Maar ligt misschien ook aan wat voor cup-maat je hebt. Als je bijv. een C-cup hebt zou ik wel voor de M gaan.

! 
Anoeska schreef:Ik ben heel blij met de H&M, maar de maatvoering is geen pijl op te trekken. Volgens mij heb ik maten van 36 tot 40 in de kast hangen. Daarom durf ik nooit zo goed online te bestellen bij de H&M.
broeken 38 en 42, nee geen online voor mij, ik had bij de H&m een zwart bloesje aan maat 40, super mooi gesloten om mn buik, maar om mn borsten ha
kreeg hem niet eens dicht, maat 44 gepakt en kreeg hem dicht, maar de onderkant zag er weer niet uit..