Op de basisschool heb ik altijd een geweldige tijd gehad.. Het was ontzettend gezellig met z'n alle, er waren nooit grote en langdurige ruzie's.
Toen ik naar de eerste ging veranderde dat.. Ik kreeg gewoon echt een k*t klas.
Allemaal kinderen die zogenaamd stoer wilde doen dmv roken, dingen doen die niet mogen, spijbelen, te laat komen, lage cijfers halen etc.
Ik zelf kwam altijd op tijd, rookte niet en haalde goede cijfers.
Ik viel alijd door de mand omdat ik mezelf bleef en niet mee deed met de rest. Ik werd ook altijd gepest. Ik was vaak genoeg naar een team leider geweest, die probeerde wat ze kon maar het veranderde niet, of maar heel even. Ook toen ze merkte dat ik een paardengek was werd dat ook nog eens voor mn voeten geschoven '' Je stinkt naar paard'' enz...
Dit ging ook het 2de jaar zo door.. Ik zag het echt niet meer zitten, kwam elke dag huilend thuis.. Nou dat gun ik echt niemand.. -Ja, wel de pesterts-
Ondertussen had ik 2 'vriendinnen'. Het waren geen echte vriendinnen van me.. 1tje die was alleen aardig alles alles (echt álles) naar haar zin ging. (Dat meisje zit nu nog bij mij in de klas.. voor het 4de jaar..
) En meisje 2 is een beetje neutraal, maar trekt meer naar meisje 1 toe.. Het 3de jaar kregen we wéér een andere klas. Ook dit was geen leuke klas. Allemaal de zelfde soort kinderen als voorgaande jaren die aan de wiet, drank en sigareten zitten. Ook dit jaar hield ik mijn staande en deed nergens aan mee.. Ik bleef gewoon mijzelf.. Die andere 2 meiden zaten weer bij mij in de klas..
Die 2 meiden trektte steeds meer mee op bij die andere meiden die aan de wiet, drank enz zitten..
Nu het 4de jaar.. Anderhalve week weer op school.. en ze pesten weer.
Meisje 1 is zogenaamd boos omdat ik niet met haar afgesproken heb in de vakantie

en steekt nu dus al die andere meiden naar me op waardoor ik dus helemaal alleen sta in de groep.
Ik heb verdere geen vriendinnen hier, althans niet in mijn klas. En verder eigenlijk ook weinig. Ik heb alleen vriendinnen buiten schooltijd om en die ook gewoon hun zelf blijven..
Waarom ben ik telkens de dupe? Ik zie het echt niet meer zitten soms.. Dat gepest word je ZOOOO ZAT !!!!! Dit gun je echt bijna niemand !!

Zo.. Ik moest het even van me afgeschrijven...

) en heeft t me gemaakt wie ik ben. En ík ben daar tevreden mee!
En da's t belangrijkste! 

)