Ik werd voor zijn moeder aangezien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Ik werd voor zijn moeder aangezien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 10:21

Ben zaterdagavond lekker gaan uiteten met manlief. Dochter lekker logeren bij nichtje.
Zitten in het restaurant mensen van de ruitervereniging. Na het eten dus lekker aan de bar gaan zitten en een gezellige avond gehad (dat hadden we al jaren niet meer gedaan).

Ik was aan het praten met iemand, toen een oude man mijn man aansprak. Ik heb er niet zo op gelet, ik zat met mijn rug half naar hem toe gedraaid (laat dat dan maar het excuus zijn Clown ).
Zegt mijn man naderhand toen we thuiskwamen: Zeg, jij hebt dat helemaal niet meegekregen he? Die oude man die me aansprak dacht dat je mijn moeder was.

Boos! Ohoh, je moeder! Ik ben nota bene 1 jaar jonger dan Danny! Staat ie me ook nog keihard uit te lachen Nors opkijken . Ik was echt wel gepikeerd. Bah, dat is helemaal niet leuk om te horen.
Welke man gaat er trouwens met zijn moeder op stap? Ik ben er nog nooit een tegengekomen. Wat een debiel zeg!

Krijg je meteen een minderwaardigheidscomplex, alsof ik er al zo oud uitzie met mijn 37 jaartjes.
Ik zie er toch zeer zeker niet uit als een 60 jarige!
Ach ja, Danny meende al dat ik een beetje op zijn moeder leek toen ze jonger was. En die man had zijn moeder dus jaaaren geleden voor het laatst gezien. Man was niet meer van deze tijd. Had er zeker niet meer aan gedacht dat ook Dan's moeder intussen toch ouder moest zijn geworden en.... ik had scheef met mijn rug naar hun toegezeten, dus had hij het niet goed kunnen zien.

Maar ik baalde er stiekum toch wel van No Cheer

Musetta

Re: Ik werd voor zijn moeder aangezien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:22

Oh mijn god, wat een slimmerd moet dat geweest zijn. Huilen van het lachen Trek het je maar niet aan, hij is vast de enige die 't denkt. Knipoog

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:26

auw... pijnlijk!!

sterkte ermee Haha!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:27

Ik kwam eens in een winkel en ik had toen kort haar en een petje op maar wel twee oorbellen in.
Toen een verkoper me aansprak met: jongeman kan ik je helpen!!!!
O mijn goed dacht ik wat erg.
Toen ik begon te praten begon hij pas eens goed te kijken en maakte zijn excuses.
Ik moest er stiekum wel mee lachen. Bloos

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:28

Ach, het is weleens onderzocht dat sommige mannen op vrouwen vallen die veel op hun moeder lijken Schijnheilig

Maar ach *LOL* Je moet er maar een beetje het komische van in zien denk ik Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:31

Iemand dacht ooit dat ik de moeder van mijn vriendin was (zij is 5 jaar jonger), ben er ook flink pissed om geweest Boos!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:34

Hm, ik kan me voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt. Maar ach, hij zag alleen maar je rug he. Knipoog

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:40

Andersom kan ook. Ik BEN met mijn bijna 35 de moeder van een 6 jarig jochie en een 3 jarig meisje. Op stal heb ik eigenlijk alleen zoonlief mee, omdat ik m'n dochter te jong vind om daar rond te lopen terwijl ik longeer. En geloof me, iemand anders vragen op stal om even op haar te passen is geen leuke opgave. Ze kan echt exploderen als ze boos wordt of heel erg overstuur worden als ze denkt van iemand op de kop te krijgen. Ze moet nog even ouder worden en tot die tijd is zij bij papa of passen opa en oma op.

Dus ik ben op stal altijd met zoonlief. Dacht een griet op stal van een jaar 18 denk ik dat ik zijn zus was... Vork Ze schatte mij dus zo'n 21 jaar en dacht dat Stefan een halfbroertje zou zijn (lijkt tenslotte wel op mij, zelfde genen Tong uitsteken ). Want anders zou ik (in haar ogen) wel erg jong moeder moeten zijn geworden (21-6 = 15!!!) Koe
Was een leuk gesprek Haha! Clown . Daarna begon ze me met mevrouw aan te spreken. ja he, ho effe! Dat hoeft nou ook weer niet.

Vanwege mijn lengte (kort dus, 1.60) wordt ik vaker jonger geschat. Vooral als ik in mijn paardrijkloffie loop. En ik maak me alleen op bij etentjes enzo. Maar dit was toch wel extreem.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:41

Ahhh dat is net zo flauw als dat iemand vraagt of je zwanger bent terwijl dat niet zo is...

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:41

hihi, het omgekeerde is natuurlijk wel leuker om te horen, maar ik zou me er maar niet teveel van aantrekken. Ach gut

Laatst vroeg iemand aan m'n schoonzus of ik haar dochter was. Ik dubbel van 't lachen natuurlijk. ROFL Schoonzus zag er gelukkig ook de lol van in, en ach ja, ze is 14 jaar ouder dan mij, dus erg verwonderlijk was het nou ook weer niet.

Je moet het maar zo bezien : da's geen compliment voor je man want die heeft dan blijkbaar een babyface als die meneer dacht dat jij ouder was. Haha!

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:50

had ik ook een keer, stonden een vriend van mij en ik bij de bushalte.
komen zijn vrienden eraan, he ga je met je moeder naar de stad? grrr... ben 18 niet 40!! achteraf er wel erg om gelachten Vork
(hij was zelf ook 18)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:54

Nou, daar knap je lekker van op van zo'n opmerking!

Ik kan me goed voorstellen daar je daar op dat moment goed nijdig om werd.

Maar ja, je moet er maar de humor van inzien en bedenken dat die oude man waarschijnlijk aan een nieuwe bril toe is.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:55

Ahhh, balen joh Knipoog Denk maar gewoon dat die man dement was ofzo Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:56

Hmm, erg tactvol van die vent ROFL

Zo heb ik het een keertje gehad dat ze dachten dat mijn vader mijn vriend was.. Opzich had die mevrouw er meer last van dan wij, want zij rende met een rode kop de videotheek uit Haha!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:57

haha ja das niet fijn,zo hebben wij weleens gehad dat iemand dacht dat mn vriend mn vader was..... grrr (hij is ook wel wat ouder hoor maar mn vader?!?!?)

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:02

ik had t van de week.. mams was in t buitenland en mn vader en ik hadden geen zin om te koken, dus uit eten.. Dachten ze ook dat het mn vriend was. (Ik 19, pa 47!!)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:14

wahaha valencia, heb ik ook al gehad, papa en ik gezellig een pannekoek gaan eten, wat een bekijks dat we hadden. ROFL

Mijn man is 10 jaar ouder dan mij, en soms durven mensen ook wel eens iets zeggen over mijn 'vader'. Nagelbijten / Gniffelen Meestal gênanter voor hen dan voor mij hoor want ik schiet gelijk in de lach. Haha!

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:17

Haha, had zeker teveel jevertjes of beerenburg op! Huilen van het lachen

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:38

Tja sommige mensen.
Ik was vorige week met de kinderen van mijn vriend naar de tandarts. Jongens zijn 12 en 8. Ikzelf ben 38. Zegt die assistente dan bent u zeker de oma. Whaaaaaaaaaaahh.
Onnozel wicht. Niet te hopen dat zo één zelf in je mond moet werken. Komt het vast niet goed.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:40

Nou ja zeg!
Misschien had die kerel wel iets te veel op! Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:18

hahaha die kerel had vast veeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel drank op Haha!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:58

Haha! Gelukkig...ik ben niet de enige die het overkomen is, zie ik al Haha! .

Of die man al veel op had weet ik niet, want hij kwam net binnen. dan moet hij ze thuis al hebben gehad.

Maar idd, mijn man wordt wel altijd een stuk jonger geschat Haha! .
Een paar jaar geleden was er zelfs nog iemand die hem 23 jaar schatte, terwijl hij er toen toch al 35 was Haha! . Ze vonden het al raar dat hij zelf een tamelijk groot eigen bedrijf had. Ze meenden dan ook dat het door zijn broer was opgezet en hij er als jong broertje bij in mocht komen. Tis net andersom geweest dus Haha! .

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:11

Misschien had hij een vals oog aan de kant waar jij zat? Clown
Tsja zoiets is natuurlijk vervelend om te horen, maar ach je moet maar denken dat hij je niet goed bekeken heeft.

Mijn broer had op de luchthaven ook wat voor. Iemand hielp ons bij de koffers in te laden in het busje. "Meneer, meneer, zal ik deze bij me houden?" *Persoon reageert niet*. "Meneer? Meneer?" En ik zat me daar heel de tijd te bedenken "tjee ik dacht dat het een vrouw was". Bleek dat natuurlijk ook het geval en ze kon er de fun helemaal niet van inzien. Ze had kort haar, brede schouders, nogal een 'mannentype'. Wanneer ik twijfel, kijk ik altijd of de persoon in kwestie borsten heeft, maar hier waren die niet zo prominent aanwezig. Clown
Overlaatst op een festival lag ik op de grond, het was aan het donker worden, komen er paar meisjes achter mij staan "Is dat nu een jongen of een meisje?" "Meisje," zegt een ander. Grr dat stom wijf had ook heel wat te veel op zeker? Hamer Ik zie er nochtans echt niet 'man' uit. Nu vind ik het niet meer erg maar op dat moment sta je behoorlijk voor l.ul, zeker als je vriendje erbij zit.. Nagelbijten / Gniffelen Ik wijd het maar aan het feit dat ze wat te diep in het glas had gekeken..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:43

Whihi,, Ik weet niet of het aardig is,, maar ik vind het wel grappig xD..

vroegger toen ik klein was noemde iedereen me jongetje ¬¬' Of tegn men ma, wat heb jij een mooi zoontje.. xD

Nja was ik in elk geval ene mooi ventje xD (A)
Mja nu kunnen ze der niet om heen da k een meid ben (A) Tong uitsteken

xNina

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:53

jesito schreef:
Ik kwam eens in een winkel en ik had toen kort haar en een petje op maar wel twee oorbellen in.
Toen een verkoper me aansprak met: jongeman kan ik je helpen!!!!
O mijn goed dacht ik wat erg.
Toen ik begon te praten begon hij pas eens goed te kijken en maakte zijn excuses.
Ik moest er stiekum wel mee lachen. Bloos

Haha toen ik wat jonger was ( en nog niet echt een vrouwenfiguurtje had Knipoog ) Had in ongeveer hetzelfde.
Ik had alleen toen behoorlijk lang haar en een spijkerbroek aan.
Meneer zou u even aan de kant kunnen gaan ( hoorde ik achter mij ) ... was dus tegen mij Koe

Vond ik niet zo leuk toen Haha!