Zitten in het restaurant mensen van de ruitervereniging. Na het eten dus lekker aan de bar gaan zitten en een gezellige avond gehad (dat hadden we al jaren niet meer gedaan).
Ik was aan het praten met iemand, toen een oude man mijn man aansprak. Ik heb er niet zo op gelet, ik zat met mijn rug half naar hem toe gedraaid (laat dat dan maar het excuus zijn
).Zegt mijn man naderhand toen we thuiskwamen: Zeg, jij hebt dat helemaal niet meegekregen he? Die oude man die me aansprak dacht dat je mijn moeder was.
Ohoh, je moeder! Ik ben nota bene 1 jaar jonger dan Danny! Staat ie me ook nog keihard uit te lachen
. Ik was echt wel gepikeerd. Bah, dat is helemaal niet leuk om te horen.Welke man gaat er trouwens met zijn moeder op stap? Ik ben er nog nooit een tegengekomen. Wat een debiel zeg!
Krijg je meteen een minderwaardigheidscomplex, alsof ik er al zo oud uitzie met mijn 37 jaartjes.
Ik zie er toch zeer zeker niet uit als een 60 jarige!
Ach ja, Danny meende al dat ik een beetje op zijn moeder leek toen ze jonger was. En die man had zijn moeder dus jaaaren geleden voor het laatst gezien. Man was niet meer van deze tijd. Had er zeker niet meer aan gedacht dat ook Dan's moeder intussen toch ouder moest zijn geworden en.... ik had scheef met mijn rug naar hun toegezeten, dus had hij het niet goed kunnen zien.
Maar ik baalde er stiekum toch wel van
Trek het je maar niet aan, hij is vast de enige die 't denkt.

Je moet er maar een beetje het komische van in zien denk ik
Ze schatte mij dus zo'n 21 jaar en dacht dat Stefan een halfbroertje zou zijn (lijkt tenslotte wel op mij, zelfde genen
). Want anders zou ik (in haar ogen) wel erg jong moeder moeten zijn geworden (21-6 = 15!!!)
Schoonzus zag er gelukkig ook de lol van in, en ach ja, ze is 14 jaar ouder dan mij, dus erg verwonderlijk was het nou ook weer niet.
Meestal gênanter voor hen dan voor mij hoor want ik schiet gelijk in de lach.
Ik zie er nochtans echt niet 'man' uit. Nu vind ik het niet meer erg maar op dat moment sta je behoorlijk voor l.ul, zeker als je vriendje erbij zit..