Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

poes schreef:Bios is ideaal voor een eerste date!! Gewoon film kijken en dan heb je na de film ook al een gespreksonderwerp voor bij een drankje
In de wagen gewoon rustig blijven, vertel wat je die dag gedaan hebt, geef commentaar over de muziek op de radio, etc.
Komt goed hoor
Als ik echt nerveus ben benoem ik dat soms ook gewoon hardop en dat helpt altijd (zoiets in de trant van 'ja stom hoor dat ik me alweer druk maak om gewoon zo met zijn 2 ergens heen te gaan)
Dan is het bij mij ook snel over.
Uiteindelijk gebleven, ik bedoel je hebt niks te verliezen toch? Als het niet leuk is (waar je natuurlijk niet van uit moet gaan) kan je altijd nog met een smoesje ontsnappen.
Succes! 
noekiejj schreef:Komt allemaal wel goed
Toen ik voor het eerst op date ging met (nu) mijn vriend en ik hem een paar keer had gezien met stappen, was ik zo zenuwachtig!
Ik stapte op in de trein en ik moest 1x overstappen, dan zou hij later bij in de trein komen! Nou toen ik over moest stappen was ik bijna terug gegaan naar huis, maar ben uiteindelijk harstikke blij dat ik dat niet gedaan heb
Dus succes meid, komt goed
Eventjes doorbijten, wedden dat je blij bent aan het einde van de avond?

LauraMc schreef:Wat ik altijd prettig vind als ik een 'date' heb, is om een vriendin bij me te hebben vlak voor je daarheen gaat. Daar kun je lekker mee praten en dan gaat het gesprek met die 'date' automatisch wat makkelijker. (je kunt haar natuurlijk ook laten blijven tot je hem ontmoet hebt, en dat ze vlak daarna weggaat)
Succes