Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(Nessie @ bokt) We vonden elkaar op de jeugdjournaalchat.
(Ik was toen 11 of 12 ) en hebben toen msn's doorgegeven. Jaar later ben ik haar een keer gaan meeten (mijn moeder bracht me) en sinds dien hebben we al een aantal keer over en weer gemeet. En elke keer is het reuze gezellig !
hij kwam me ophalen s'morgens vroeg (hij woonde in Almere en ik in Zwolle). En echt ik vond allemaal best spannend eenmaal toen ie aan kwam rijden klapte ik haast dicht, maar hij stelde zich heel netjes voor en tja ik dan ook he
En hebben we net samen een huis gekocht en hebben we onze kinderwens en zijn 4 jaar en 3 maand samen
ilse18 schreef:Gewoon de eerste paar keren afspreken in het openbaar,dus bijv een kroeg/bios/restaurant.Vertel tenminste aan 1 iemand waar je naar toe gaat, en dat je diegene in geval van nood kan bellen.
Verder er een gezellige avond van maken!

.

)
Wél zou ik proberen (als je dat nog niet hebt gedaan) om hem op de webcam te zien. Gewoon just for sure, weet je tenminste zeker dat hij het is 
Het is een vriend van de vriend van mijn vriendin en heb hem eerst alleen op Hyves gesproken, toen op msn, toen telefoonnummers uitgewisseld en inmiddels hebben we er een aantal dates op zitten en hebben we een relatie 
Maar das weer anders
(woonde trouwens 5 min. bij me vandaan).
Dus vond ik het best veilig.