Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Haha, ja lastig
Kan je het niet gewoon bespreken?
Borg schreef:Ik heb er geen problemen mee, het zou niet in mijn hoofd opkomen. Zeker niet zolang mijn dochter thuis woont.
Ik heb trouwens al eens een afspraakje gehad, gewoon even wat drinken met iemand, nou die haalde zich ook van alles in zijn hoofd, aaaaargh, wegwezen dus! Sommige gescheiden mensen lijken wel aan een tweede pubertijd te beginnen, of ze hebben er nooit eentje gehad.
KiWiKo schreef:hahahaha meld me ook maar even![]()
![]()
als de tijd daar rijp voor is dan neem ik hem wel mee![]()
![]()
maar mijn dochter van bijna 10 bereid ik dan wel goed voor op het gebeuren
maar is nog niet slaapwaardig zegmaar 
denk dat iedereen wat geschrokken is 

en ach, je krijgt weer andere inzichten 

KiWiKo schreef:hahahaha zou eigenlijk wel moeten kunnen!!!
Ben jij ook zo enorm kritisch geworden........ echt he, een stomme foute opmerking en de deur gaat echt met een noodgang dicht
een man die het alleen maar over de verschillende bouten bij hem op het werk kan hebben.........
Maantjj schreef:Mijn ouders zijn rond mijn twaalfde jaar gescheiden.
Mijn vader had al vrij snel een vriendin die ook al vrij snel bleef slapen.
Het verhaal van mijn vader was dat ze ruzie had met haar (toen nog) man en dat ze ging scheiden en nu voorlopig bij ons bleef slapen.
Of ik dit leuk vond?
Natuurlijk niet!!
Ik was mijn vader al een soort van kwijt omdat hij een stuk verder weg was gaan wonen en toen kwam er ook nog even 'leuk' een vrouw in huis waarmee ik mijn vader moest delen..
Nee leuk is anders..
Mijn moeder daarintegen vertelde eerst altijd als ze een nieuwe vriend had en vroeg ons ook wat wij van hem vonden.
Mijn vader is nu getrouwd met die vrouw en ik accepteer haar nog altijd moeilijk (ben nu 16). Mijn moeder heeft nu haar derde vriend sinds de scheiding en gaat in april alweer trouwen, voor haar kan ik blij zijn! Ze heeft een leuke vriend gevonden waarmee ik het ook goed kan vinden.
Ik vind het goed van je dat je je afvraagt wat je dochter ervan zal vinden en dat je ook rekening met haar houdt!