Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gewoon een praatje maken.
Liedje schreef:Wat is er mis met lesbisch?
Qimm schreef:Liedje schreef:Wat is er mis met lesbisch?
Er is niks mis mee, wel wanneer mensen denken dat jij lesbisch bent maar het niet zo is. Kan vreemde situaties veroorzaken, want er zijn nog steeds veel mensen die daar wel heel spastisch over doen.
Ik zie nu idd dat het er wat aanvallend staat. Zo was het niet bedoeld hoor!
pinuts schreef:Ik merk het al.. '' al die meisjes in versage en prada'' Zijn die allemaal stom dan? Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel meer het type.. ik zal een voorbeeld geven: dan sta ik in een club en ik heb geen vuur bij me dan vraag ik aan een meisje een vuurtje, maar dan doet ze gewoon als of ze je niet ziet.
Wat ik ook vaak heb is dat ik gewoon een beetje in de ronte kijk en dan kijk ik perongeluk een meisje aan dan gaan ze meteen zo met hun hoofd (weet niet hoe ik dat uit moet leggen) van wat moet je??
En als jij hoi zegt, waarom zouden hun dan denken dat je lesbisch bent? Ik heb gister nog een lang gesprek gehad met een meisje bij de bushalte, zomaar.. gewoon, en het was leuk:) Vrienden koop je niet, die kom je toevallig tegen. Maar je moet er wel voor open staan, en er niet vanuitgaan dat iedereen in jouwn buurt zo is als jij denkt. Denk je werkelijk dat iedereen die uitgaat in hilversum zo is als jij denkt? Als je je wat meer open stelt naar andere mensen, kom je al een heel eind:) succes
Citaat:Wat is er mis met lesbisch?
We zijn niet allemaal kouwe kak

ikenindi schreef:ik ben zelf ook vaak verhuisd, maar ben heel nuchter in t maken van contacten. gaat ook heel snel. ik ontmoet iemand, raak er mee aan de praat, wissel telefoonnummers of liever mailadressen uit. dan via msn wat contact, en dan gewoon gezellig afspreken... en dan zie je wel hoe het loopt...
Ik denk dat dat ook erg van iemand karakter af hangt.
.
)
Alles valt te leren