Gezocht: Vriendin(nen) omg. 035

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Gezocht: Vriendin(nen) omg. 035

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 07:59

Komt misschien heel wanhopig over maar ik zal het even uitleggen: Sinds mijn 2de jaar ben ik (door omstandigheden) ontzettend veel verhuist waardoor ik nooit echt hechte vriendschappen heb kunnen opbouwen.
Als kind maak je nog wel vrienden op school, op de manege, of met buitenspelen maar ik merk dat hoe ouder je word hoe moeilijker dat word.
Ik ben nu 26 jaar en dan maak je niet meer zo makkelijk vriendinnen, iedereen zit al een beetje in een "clubje" en zeker hier in het Gooi is het helemaal moeilijk omdat veel mensen zich toch wel verheven voelen boven andere...
Zo ben ik dus helemaal niet, ik zoek gewoon een leuke vriendschap, om leuke dingen te gaan doen, misschien een keertje uitgaan of om over serieuze dingen te praten.
Natuurlijk is zo'n vriendschap niet zomaar opgebouwd maar dit is in ieder geval de eerste stap...

Ik woon vlakbij Hilversum dus ik zoek iemand die een beetje in de buurt woont, iemand met een beetje dezelfde leeftijd als ik.

Orange_peach

Re: Gezocht: Vriendin(nen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:01

Werk je? Misschien bij iemand die je (nog) niet echt kent laten vallen dat je eens uit wil gaan maar dat je niet veel personen kent ... misschien krijg je een uitnodiging om eens mee te gaan?
Dan heb je ineens de gelegenheid om contacten te leggen aan de bar of dergelijke Knipoog

x

Liedje

Re: Gezocht: Vriendin(nen) omg. 035

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:03

Het komt helemaal niet wanhopig over! Ik vind het juist super stoer van je dat je dit durft te doen! Heel veel succes en ik hoop voor je dat je een leuke vriendschap kan opbouwen. Lachen

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:06

is helemaal niet wanhopig maar erg dapper

woon helaas niet in omg 035 maar in omg 010

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 08:16

Leuk dat jullie reageren!
En dat kontakten maken als je uitgaat.. dat is hier in het gooi dus een beetje een probleem..
Daarom ga ik ook niet graag uit in Hilversum, al die meiden zijn gekleed in versage en prada en dan maar hopen dat iedereen het ziet...
Natuurlijk zijn niet alle meiden zo maar ik vind het moeilijk om vrienschappen te maken, hoe doe je dat?
Ik kan niet zomaar naar iemand toe lopen en zeggen: Hoi... hahahaha
Dan denken die meiden nog dat ik lesbisch ben ofzo...

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:20

Wat is er mis met lesbisch? Nors opkijken
Ehmm.. ik zou het idd ook dan gewoon via een vereniging proberen ofzo. Ja Gewoon een praatje maken. Lachen

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:21

Sportschool, daar maken mensen ook vaak veel contacten! Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:21

Ik merk het al.. '' al die meisjes in versage en prada'' Zijn die allemaal stom dan? En als jij hoi zegt, waarom zouden hun dan denken dat je lesbisch bent? Ik heb gister nog een lang gesprek gehad met een meisje bij de bushalte, zomaar.. gewoon, en het was leuk:) Vrienden koop je niet, die kom je toevallig tegen. Maar je moet er wel voor open staan, en er niet vanuitgaan dat iedereen in jouwn buurt zo is als jij denkt. Denk je werkelijk dat iedereen die uitgaat in hilversum zo is als jij denkt? Als je je wat meer open stelt naar andere mensen, kom je al een heel eind:) succes

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:23

Open een topic voor de gooise bokkers ofzo.... Ik heb door het Almeerse bokkers topic er een hele boel leuke vriendinnen bij.
Laatst bijgewerkt door saroanda op 22-08-08 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:25

Liedje schreef:

Er is niks mis mee, wel wanneer mensen denken dat jij lesbisch bent maar het niet zo is. Kan vreemde situaties veroorzaken, want er zijn nog steeds veel mensen die daar wel heel spastisch over doen.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:26

Qimm schreef:
Liedje schreef:

Er is niks mis mee, wel wanneer mensen denken dat jij lesbisch bent maar het niet zo is. Kan vreemde situaties veroorzaken, want er zijn nog steeds veel mensen die daar wel heel spastisch over doen.

Ja weet ik wel. Lachen Ik zie nu idd dat het er wat aanvallend staat. Zo was het niet bedoeld hoor! Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:27

1 heb 2 potten-vriendinnen:D( en dat gaat gewoon goed.. ) En komaan, als je ''hoi'' zegt.. dan denken ze heus niet dat je lesbisch bent hoor, Zou wat zijn zeg. Dat praat TS zichzelf alleen maar aan

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 08:29

pinuts schreef:
Ik merk het al.. '' al die meisjes in versage en prada'' Zijn die allemaal stom dan? Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel meer het type.. ik zal een voorbeeld geven: dan sta ik in een club en ik heb geen vuur bij me dan vraag ik aan een meisje een vuurtje, maar dan doet ze gewoon als of ze je niet ziet.
Wat ik ook vaak heb is dat ik gewoon een beetje in de ronte kijk en dan kijk ik perongeluk een meisje aan dan gaan ze meteen zo met hun hoofd (weet niet hoe ik dat uit moet leggen) van wat moet je??

En als jij hoi zegt, waarom zouden hun dan denken dat je lesbisch bent? Ik heb gister nog een lang gesprek gehad met een meisje bij de bushalte, zomaar.. gewoon, en het was leuk:) Vrienden koop je niet, die kom je toevallig tegen. Maar je moet er wel voor open staan, en er niet vanuitgaan dat iedereen in jouwn buurt zo is als jij denkt. Denk je werkelijk dat iedereen die uitgaat in hilversum zo is als jij denkt? Als je je wat meer open stelt naar andere mensen, kom je al een heel eind:) succes

En het is een feit dat ik moeilijk vriendinnen maak, ik ben misschien te verlegen of onzeker, ik weet niet precies hoe het komt.
Citaat:
Wat is er mis met lesbisch?

En uiteraard is er helemaal niks mis met lesbisch! dat bedoel ik niet hoor!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:52

Als je verlegen bent is het idd best moeilijk om nieuwe vriendschappen op te bouwen.
Een sportclub kan een leuke plek zijn om mensen te ontmoeten (je hebt ook meteen een onderwerp om over te praten) of vrijwilligers werk. Heb je geen gezellige collega's die eens een feestje ed. geven, dat is ook een mooie manier om mensen tegen te komen.
Tot slot; niet ieder kroeg in Hilversum is van de dure merkkleding Tong uitsteken We zijn niet allemaal kouwe kak Tong uitsteken

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:56

ik ken het probleem precies! ik ben 23 en een jaar terug verhuisd naar Haarlem (vanuit het oosten) het dus mijn vriendinnen, niet dat ik er zoveel had, achter moeten laten.

ik vind het hier heel moeilijk om vrienden te maken, ik kan wel aardig opschieten met de vrienden van mijn vriend, maar dat is toch anders. ik wil gewoon leuke vriendinnen die ik bijvoorbeeld 's middags kan bellen of ze lekker ff mee de stad, naar het paard, naar de bios e.d. gaan.

dus als je zin hebt om eens langs te komen Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:00

ik ben zelf ook vaak verhuisd, maar ben heel nuchter in t maken van contacten. gaat ook heel snel. ik ontmoet iemand, raak er mee aan de praat, wissel telefoonnummers of liever mailadressen uit. dan via msn wat contact, en dan gewoon gezellig afspreken... en dan zie je wel hoe het loopt... Lachen

als je bijvoorbeeld van paarden houdt en je komt op een manege heb je iig 1 intresse gelijk... dan kun je daar over beginnen te praten. maak opmerking over een paard, en dan krijg je vanzelf een gesprek...

ik denk dat je toch gewoon `de sprong moet wagen` en proberen om op mensen af te stappen. mensen die je kent van werk/ sport/straat? vragen of je met hun mee uit mag... er zullen vast wel aardige mensen tussen zitten toch? en dan heel nuchter denken van: als ze t niet willen, zeggen ze t wel. en wat heb je dan minder dan je had? niks! kan geen kwaad toch?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:03

ikenindi: ik kom niet op een manege... zit wel op school, maar daar is iedereen een heeeeeeel stuk jonger dan ik (lees 17 of 18), bij een sportschool kom ik ook niet.
het is dus gewoon heel erg lastig om mensen van mijn leeftijd tegen te komen. en dan moet je het ook nog durven (ben behoorlijk onzeker in dat soort dingen) om er op af te stappen en een praatje te maken

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:04

ikenindi schreef:
ik ben zelf ook vaak verhuisd, maar ben heel nuchter in t maken van contacten. gaat ook heel snel. ik ontmoet iemand, raak er mee aan de praat, wissel telefoonnummers of liever mailadressen uit. dan via msn wat contact, en dan gewoon gezellig afspreken... en dan zie je wel hoe het loopt... Lachen

Ik ben ook vaak verhuisd,maar bij mij ging dat toch niet zo makkelijk Bloos Ik denk dat dat ook erg van iemand karakter af hangt.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:10

Hoi Arrabel, ik kwam vroeger wat vaker op Bokt, toen een periode niet en nu weer wel zo af en toe. Ik lees toevallig jouw bericht (zit ff de tijd de doden met Bokken tijdens kop koffie).
Ik ben regelmatig in Hilversum en woon vlakbij Hilversum.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:14

Is er niet toevallig een huiskamertopic van meiden uit de regio waar jij woont. Crash gewoon eens binnen, wie weet hoe gezellig ze zijn. En idd, sportclubs oid zijn altijd een goede plaats om mensen te ontmoeten.

En Lissy, ik werk in Hoofddorp en woon in Beverwijk. Ik kom dagelijks lang Haarlem. Als je eens behoefte hebt aan een winkelmaatje ofzo, pb maar. Ik winkel graag in Haarlem Lachen

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 09:15

Haarlem is voor mij een beetje ver weg...
@ Tal: ik heb je een pm gestuurd!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:21

Kom hier eens langs [HK] Gooische Paerdenkack - deel 4

Ik woon niet meer in 't Gooi en ben ook een beetje jonger, maar anders had ik het best leuk gevonden om eens iets te gaan doen.
Ik ken je probleem wel een beetje. Ik ben naar Lunteren verhuisd, ik heb het ontzettend naar m'n zin en ken redelijk wat mensen, maar heb niet echt mensen om mee uit te gaan enzo.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:25

@ Arrabel: pb terug, Lachen .

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:28

Lenneke is me net voor, ik wou de Gooische bokkers ook al even promoten. Welkom hoor! (ook altijd welkom voor een borrel, no problem Haha! )

Ik (27 jaar, opgegroeid in Laren, woon nu in Eemnes) vind je instelling dat "hier in het Gooi is het helemaal moeilijk omdat veel mensen zich toch wel verheven voelen boven andere..." wel wat negatief hoor, ik ervaar dat helemaal niet zo. Of ik heb me gewoon goed aangepast aan m'n omgeving, dat zou ook kunnen Clown Alles valt te leren Knipoog

Wil best eens afspreken ofzo hoor als je dat leuk lijkt.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 22-08-08 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:34