Wat is er toch aan de hand in nederland? Waar is ons respect?
Paar weken geleden 2 meisjes van 17(?) jaar worden aangereden door een dronken automobilist..
Die man rijd gewoon door!!!
Een ziek persoon die blokken met stalen pinnen begraaft in de bossen, gelukkig is er een verdachte aangehouden maar toch...
Een man die eergisteren werd neergestoken in de trein door een 23(?) jarige jonge , met een slagersmes? En ik meende gisteren in Amsterdam ook al?
Dieren die worden vergiftigd...
Kindje van (ik meende) 3 jaar oud wat word opgehangen door zijn moeder, het buurjongetje wat langs kwam om te spelen ziet dit en rent overstuur naar zijn moeder...
Ik kom even niet op meer voorbeelden ..
Maar waar zijn ze toch mee bezig, is dit nederland??
Ik word gewoon bang voor de maatschappij..
Een vriend van me gaat allerlei verdedigingsporten beoefenen omdat ie er niks meer van vertrouwt..
Paar weken terug waren wij aan het poolen, stond een turkse man heel vervelend te doen..
Allemaal sexuele opmerkingen naar mij en een vriendin te plaatsen noem maar op..
Uiteindelijk kwam die man naar mij toe (mn vriendin en haar vriend waren aant poolen en ik zat aan de tafel) en vroeg of ik hem vervelend vond..
Ik zei vriendelijk terug :"jah ik vind U wel een beetje vervelend".
Nou daar ging het heen hoor en schelden en bekken en als ik naar 1 van de barmensen liep had ik het voor elkaar want onze kisten stonden al klaar..
Hij bedreigte ons gewoon
Zonder enige aanleiding.. Ik ben dus naar barpersooneel gelopen, het is tevens mijn ex en kent me dus.. hij zei dat er niks met die man was.. Maar dat hij niet de liefste was 
Toen ik terug kwam stond hij tegen de vriend van m'n vriendin te schreeuwen en weer over onze doodskisten die hij al had klaar staan te schreeuwen..
En wat denk je WIJ werden verzocht om het poolcafé te verlaten
Terwijl de turkse man 14(!!!!!)tequila op had
Is toch belachelijk? Hij heeft geen verbod niks gekregen... maar wel dreigen met de dood..
Kreeg later nog een smsje van me ex :"Bedankt ik wist even geen andere oplossing, dit is nog al een foute turk gr J".
Wtf... Ik durfte ook niet wat te doen want je hoort niet anders dan mensen die worden vermoord enzo..
Wij hebben dan ook geen aangifte gedaan hoor.. Heb zelfs een tijdje nagedacht of ik wel een topic hierover zou openen

Waar gaat dat heen en wat vinden jullie nou van dit geweld en die bedreigingen de afgelopen maanden?

bemoei je met je eigen zaken? ". 
, verder zijn er ook meer mensen op een kleine oppervlakte. Dan is het sommetje snel gemaakt.
Ik was blij dat aan de overkant een buurman de hond aan 't uitlaten was want ik shrok toch best wel.
).

....