Het is zo een lang verhaal en zo onduidelijk, dat ik er zelf niet eens wijs uit kan.. En alle info kan ik moeilijk in een topic weergeven.
Ik heb sinds 8 maanden een lieve vriend. Alhoewel lief.. Hij kan super lief zijn, maar niet altijd, in ieder geval niet tegen mij.
Voor we iets kregen heb ik al 1,5 jaar 'achter hem aangelopen'. En uiteindelijk hebben we dus iets gekregen, ja de aanhouder wint zeggen ze

Maar er is zoveel gebeurt voor we iets kregen, misschien te veel denk ik achteraf. Ik heb zoveel van hem gepikt en met me laten sollen omdat ik gewoon gek was op hem.
Vanaf het moment dat we iets hebben gaat het dan ook niet zo geweldig. Pas vanaf toen ben ik wat meer voor mezelf opgekomen. En eigenlijk alles waar ik mijn mening over gaf of iets van zei, liep uit op een ruzie.
Ondertussen zijn we al duizenden ruzie's, honderden gesprekken over uitmaken en 8 maanden verder.
De ruzie's is wel een stuk minder, we leren een beetje met elkaar om gaan, hoewel we soms daarom juist het tegenovergestelde reageren. Maarja, er zijn zoveel dingen gebeurt, wat knaagt.
Ik vraag me af of dit door de tijd nog wel vervaagd kan worden.....
Als we samen zijn hebben we het trouwens wel echt leuk, we zijn net 2 verliefde pubers en kunnen niet van elkaar afblijven. Op goede momenten vinden we het ook echt leuk iets extra's voor elkaar te doen. bv. kaarsjes, eten, biosje etc.
Maar wat ik heir kwijt wil zijn meer de negatieve kanten ervan:
Nu ben ik er ook achter gekomen dat hij over 2 voor mij grote dingen gelogen heeft. Als ik hem hiermee confronteer krijg ik het antwoord: Leek me beter, je kan de waarheid niet aan, anders werd je boos...
Hij geeft gewoon vaak maar het antwoord waar ik het beste op reageer wat vaak dus niet de waarheid is. (ja, ik kan wat fel reageren)
Als hij afspreekt met gewone vriendinnen verteld hij dit niet tegen mij. Ik moet 'erachter komen' doordat ik zijn smsjes lees. Ik vind het helemaal geen probleem als hij met EEN vriendin afspreekt (hoewel hij denkt dat ik dit erger vind). Ik snap echt niet waarom dat hij dit niet gewoon tegen mij verteld? Hoe kan ik hem op deze manier vertrouwen, als hij zelfs dingen die ik niet eens erg vind 'vergeet' te vertellen..?
Zo kwam ik laatst op zijn kamer, toen EEN vriendin langs was geweest. Wat ruikt het hier toch naar Massage olie...? Ja, heb die vriendin van me gemasseert..... !
Ja, wat moet ik hier nu van vinden??? Echt boos was ik niet eens, ik wist gewoon echt niet wat ik ermee moest.. Mijn vriend gaat emt zijn handen over haar blote rug? Ik hoed hem dit toch niet te verbieden, dit zou hij toch zelf niet moeten willen?
Hij gaf aan, als je dit niet fijn vind, doe ik het niet meer hoor...
Maarja, ik wil niet de vriendin zijn die hem dingen gaat verbieden, dit zou hij zelf kunnen bedenken vind ik.
Nu ben ik er zelf nog niet helemaal uit of dit nu net voor, op of net over de grens ligt wat kan en niet.. Maar vind het gewoon niet nodig deze op te zoeken.
Ik zou er nog niet bij komen een andere jongen mij laten masseren, ik zou me hier gewoon niet prettig bij voelen...
Nu vraag ik me af, zou hij me dit ook verteld hebben als ik het niet geroken had?? Ik denk namelijk van niet, hij zou dit gewoon verzwijgen voor me. Ik rook het vrij snel toen ik binnen was, dus daarvoor heeft hij niet echt de kans gehad.
Dit is maar een enkel voorbeeld (wel de ergste/duidelijkste) van de dingen die er gebeuren.......
Ik ben gewoon bang dat het niet werkt met het vertrouwen zo...
Maar als hij dit al verzwijgt, misschien heel wantrouwig, maar ik vraag me nu gewoon af wat hij nog meer verzwijgt voor me...
En eigenlijk wil ik me hier helemaal niet druk om hoeven te maken in een relatie.
Maarja, mijn relatie verbreken? Ik denk er echt wel over.. Maar ik hou zoveel van hem, dat ik dit ook echt (nog) niet kan en wil.. Maar zo verder, heeft het zin?
Was er maar iemand die gewoon alle antwoorden voor mij/ons had.....
Maar misschien dat een advies hier, me iets op weg kan helpen....
) ze was al half uitgekleed als ze echt een blote rug had dus er kan veel meer gebeurd zijn dan alleen dat masseren. een vriend moet ook weten dat zoiest niet leuk is tegeneover zijn vriendin. ik zou niet kunnen leven met een jongen die ook andere meisjes masseert, ben je niet goed genoeg voor hem ofzo?
!)
.
.