Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

das haast een uitnodiging 

en een erg waakse shet die meteen aanslaat/ hinnikt. maak me niet zo'n zorgen hoor!
had er een woordenwisseling om gekregen met mijn vriend, omdat ik de tank helemaal leeg aantrof, vind ik niet meer dan normaal dat je even vult als je hem leeg maakt, maar het bleek dat hij hem nog redelijk vol weggezet had...... Heb nul komma nul schade kunnen vinden, profs dus
Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op
Sieppus schreef:Tja dat kan iedereen gebeuren. Even een halve tuinslang in de tank drukken aan zuigen en dan loopt het er vanzelf uit!!! Dus dat is niet zo moeilijk.
Ik heb een nog brutalere daad.... Bij mijn werk daar staat zo'n grote rode diesel tank. Kom ik op een zondag om te voeren, staat daar een wild vreemde man toch lekker zijn auto af te tanken!!!Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op
![]()
Mensen worden brutaler ,omdat alles duurder wordt.

MandyR schreef:Ook een slotje is zo open voor een echte prof..........
RianneH schreef:Er is gewoon die nacht bezine uit haar auto gestolen! En ach, misschien verwacht je dat in de randstad, maar Leeuwarden.. Ik was toch behoorlijk verbaasd.
MandyR schreef:Ook een slotje is zo open voor een echte prof..........
roxiie schreef:Net als een tijdje geleden, licht metalen velgen en aigbags helemaal "in" waren
Chiqa schreef:MandyR schreef:Net als een tijdje geleden, licht metalen velgen en aigbags helemaal "in" waren
Heb dr niet zo heel veel medeljden mee als die gestolen worden moet je je handel maar beveiligen...
Kost een paar centen maat je kan iig voorkomen dat een loozer een autootje verder gaat.
Chiqa schreef:MandyR schreef:Ook een slotje is zo open voor een echte prof..........
Met een breekijzer od minder is ie zo open hoef je geen prof voor te zijn helaas, ben blij dat er bij mij een loeierd opzit.roxiie schreef:Net als een tijdje geleden, licht metalen velgen en aigbags helemaal "in" waren
Heb dr niet zo heel veel medeljden mee als die gestolen worden moet je je handel maar beveiligen...
Kost een paar centen maat je kan iig voorkomen dat een loozer een autootje verder gaat.
Lynn_Nikita schreef:dat vind ik dus ook onzin, als iedreeen van elkaars spullen afblijft is die beveiliging niet nodig
Wildgirl schreef:hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?