Benzine gestolen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Benzine gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 22:24

Ik was van het weekend thuis en toen kwam mijn moeder aan met een bizar verhaal.

Ze was na haar nachtdienst gaan tanken, omdat de tank al weer zo leeg was. Niet echt blij was ze daarmee, gezien de prijzen tegenwoordig.
Toen ze langs haar auto liep had ze wel een stukje zien liggen, maar gewoon opgepakt en in de auto gelegd. Het was afgebroken van het beschermkapje van de tank.
Maar toen ze bij het bezinestation het klepje open deed zag ze dat ook de tankdop miste!

Er is gewoon die nacht bezine uit haar auto gestolen! En ach, misschien verwacht je dat in de randstad, maar Leeuwarden.. Ik was toch behoorlijk verbaasd.

Nu bleek dat ook de beveiliging rond het verzorgingstehuis gestopt is vanwege de kosten, maar dat hadden ze heel subtiel groot op de toegangsdeuren aangekondigd. Heel helder..

Aradis

Re: Benzine gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:31

Jeetje dat vind ik ook wel erg ver gaan .. je moet het lef er maar voor hebben
En heul dom indd omdat zo groot op de deuren te zetten ROFL das haast een uitnodiging

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:50

Jeetje, waar dieven tegenwoordig interesse in hebben... Je zou haast een diesel sticker achterop je auto plakken, das toch minder in trek dan benzine!

Wel naar voor je moeder zeg, maar beter een beetje benzine dan dat haar wat overkomt of dat persoonlijke spullen gestolen worden.
Toch blijft het heel brutaal. En dat van die aankondiging op de deur is wel erg stom! Dan kan je de deuren net zo goed wagenwijd open zetten!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:56

ik heb een slot op mn benzine dop! (en woon ook nog eens in een gehucht...)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:00

Ook een slotje is zo open voor een echte prof..........

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:02

nja maar die profs hebben we nier denk ik niet...Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:12

Die zijn overal, jij bent ze alleen nog niet tegen gekomen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:34

in mn vorige woon plaats was mn auto gewoon gejat!!!! echt te sneu, was er kapot van. hij is wel terug gevonden maar kon naar de sloop. hier kunnen 8 autoos op de oprit en we hebben een grote hond Lachen en een erg waakse shet die meteen aanslaat/ hinnikt. maak me niet zo'n zorgen hoor!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:48

Bij mij hebben ze enkele weken ook benzine uit mijn auto gestolen Boos! had er een woordenwisseling om gekregen met mijn vriend, omdat ik de tank helemaal leeg aantrof, vind ik niet meer dan normaal dat je even vult als je hem leeg maakt, maar het bleek dat hij hem nog redelijk vol weggezet had...... Heb nul komma nul schade kunnen vinden, profs dus Boos!

hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:05

Het gebeurd overal, bij ons is uit de vrachtwagen ook al een keer diesel gestolen tank was daarna bijna leeg terwijl de vorige dag getankt was en dat gewoon in een dorp met 3800 inwoners..

En onderweg bij de snelwegen gebeurd ook zovaak dus onze auto's zijn uitgerust met anti diefstal kragen.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:10

Tja dat kan iedereen gebeuren. Even een halve tuinslang in de tank drukken aan zuigen en dan loopt het er vanzelf uit!!! Dus dat is niet zo moeilijk.
Ik heb een nog brutalere daad.... Bij mijn werk daar staat zo'n grote rode diesel tank. Kom ik op een zondag om te voeren, staat daar een wild vreemde man toch lekker zijn auto af te tanken!!! Boos! Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op Vork
Mensen worden brutaler ,omdat alles duurder wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:31

Ik had dus laatst het slot van mijn tankdop kapot en vond het onzin om een nieuwe te halen. Uiteindelijk op aandringen toch gedaan, mijn zusje vertelde toen al dat dat was zodat ze er geen benzine uit konden halen. Toen dacht ik nog, doen ze dat dan?? Nou gezien je verhaal.. ja dus..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:31

Tankdop van auto van een vriend van me sluit ook niet meer... En hij tankt nooit meer vol want iemand weet het en komt hem regelmatig legen...fijn hoor die dieselprijzen.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:36

Sieppus schreef:
Tja dat kan iedereen gebeuren. Even een halve tuinslang in de tank drukken aan zuigen en dan loopt het er vanzelf uit!!! Dus dat is niet zo moeilijk.
Ik heb een nog brutalere daad.... Bij mijn werk daar staat zo'n grote rode diesel tank. Kom ik op een zondag om te voeren, staat daar een wild vreemde man toch lekker zijn auto af te tanken!!! Boos! Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op Vork
Mensen worden brutaler ,omdat alles duurder wordt.

das dan ook niet slim dat iedereen er gewoon van kan tanken..
op mijn vader zijn bedrijf staat ook een pompje voor diesel maar daar moet je dan een speciale kaart voor hebben Knipoog

TS idd lekker brutaal zeg Nagelbijten / Gniffelen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:16

Echt brutaal!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:21

MandyR schreef:

Ik kreeg m eerst zelfs met de sleutel niet open! Bloos
Net als een tijdje geleden, licht metalen velgen en aigbags helemaal "in" waren ( nog steeds wel), zal benzine ook wel steeds populairder worden onder de dieven zeker met de huidige prijzen.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:16

RianneH schreef:
Er is gewoon die nacht bezine uit haar auto gestolen! En ach, misschien verwacht je dat in de randstad, maar Leeuwarden.. Ik was toch behoorlijk verbaasd.

denk dat jij nog raar opkijkt hoor Leeuwarden is een redelijk criminele stad. Nu zeg ik niet dat het een aso stad is maar als je een beetje bekend bent in dat wereldje dan wil je helemaal niet weten wat zich daar `s nachts afspeelt (en ook overdag trouwens)
Ik heb wat "vrienden/kennisen" die redelijk veel contacten hebben in dat wereldje en geloof me dat wil je niet weten...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:43

wist wel dat het vaak gebeurd bij vrachtwagens maar vind het echt super brutaal dat het ook bij gewone autos al gebeurd....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:16

Onbegrijpelijk is dat he!
Laat ze lekker naar een tankstation gaan...
Denk eigenlijk dat je dit wel veel vaker gaat horen enzo, want de benzine wordt steeds duurder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:03

MandyR schreef:

Met een breekijzer od minder is ie zo open hoef je geen prof voor te zijn helaas, ben blij dat er bij mij een loeierd opzit.
roxiie schreef:
Net als een tijdje geleden, licht metalen velgen en aigbags helemaal "in" waren

Heb dr niet zo heel veel medeljden mee als die gestolen worden moet je je handel maar beveiligen...
Kost een paar centen maat je kan iig voorkomen dat een loozer een autootje verder gaat.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:40

Chiqa schreef:
MandyR schreef:

Heb dr niet zo heel veel medeljden mee als die gestolen worden moet je je handel maar beveiligen...
Kost een paar centen maat je kan iig voorkomen dat een loozer een autootje verder gaat.

pardon , geen medelijden dat het gestoilen wordt???? moet je je spullen maar beveiligen????
ze moeten met hun poten van ander mans spullen af blijven. het is eigenlijk al triest genoeg dat je je fiets opslot moet zetten. iedereen moet van andermans spul afblijven.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:43

Chiqa schreef:
MandyR schreef:

Met een breekijzer od minder is ie zo open hoef je geen prof voor te zijn helaas, ben blij dat er bij mij een loeierd opzit.
roxiie schreef:

dat vind ik dus ook onzin, als iedreeen van elkaars spullen afblijft is die beveiliging niet nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:50

Lynn_Nikita schreef:
dat vind ik dus ook onzin, als iedreeen van elkaars spullen afblijft is die beveiliging niet nodig

Zonder beveiliging ben je niet eens verzekerd, dus zo'n onzin is het nu ook weer niet.
Ik deel wel je mening dat men van je spullen af moet blijven, kan dr ook erg slecht tegen
als men iets jat van me al is het maar een pakkie sigaretten

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:12

hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:18

Wildgirl schreef:
hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?

Slang d'r in en zuigen maar tot je de benzine in je mond proeft.
Sja is mijn favoriete drankje ook niet hoor Tong uitsteken

Ken je die proef niet van school vroeger?