Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Helpt bij mij erg goed, en nu is het ook niet meer nodig. Misschien een idee om zoiets af te spreken?
Echt, letterlijk!
En als híj 2 dagen niks laat horen, ben ik in alle staten, helemaal in paniek: 'Dit werkt niet, ik ben toch geen persoon voor relaties, hij heeft vast een ander, ben ik dan zo niet leuk? Welk ander meisje zou hij leuker vinden? Hoe zou hij het uit gaan maken, enz.' Terwijl er dan uiteindelijk niks aan de hand is.
Je zal de oplossing echt bij jezelf moeten vinden, denk ik! Maar met hem erover praten, zal in ieder geval al helpen om door te krijgen hoe hij erover denkt. En zo te lezen zit het bij jullie dus gewoon goed, want hij zegt al dat als het niet zo is, hij het wel zal zeggen.
ik woon dan wel samen met mijn vriend en we zeggen ook elke dag dat we van elkaar houden..

pinuts schreef:zegt dat iets dan? ''mijn vriendje smst veel, dus houdt van me.'' Mijn broer weet amper hoe die moet smsen, zou hij daardoor een slecht vriendje zijn? Ik ben eig wel blij dat mijn vriend me zo laat, mijn ex smste me de hele dag door dattie van me hield, ik werd dr gek van.. nu wist ik t wel.. en toen hadden we een week.. haha

LimaMambo schreef:pinuts schreef:zegt dat iets dan? ''mijn vriendje smst veel, dus houdt van me.'' Mijn broer weet amper hoe die moet smsen, zou hij daardoor een slecht vriendje zijn? Ik ben eig wel blij dat mijn vriend me zo laat, mijn ex smste me de hele dag door dattie van me hield, ik werd dr gek van.. nu wist ik t wel.. en toen hadden we een week.. haha
nee hoor zegt niks.. zolang die maar van me houd en dat zo af en toe zegt
mannen en smsen.. denk dat hun vingers te dik zijn om iets terug te sturen
pinuts schreef:iewl bah.. offtopic maar '' ik wil het niet weten gevoel komt op'':P

en we dus anders met dingen omgaan.
Huilen, weglopen, nog meer vragen, nog harder huilen.... Meestal loopt het dan zo uit de hand dat ik hem gewoonweg niet meer om me heen kan verdragen, waardoor hij natuurlijk nog onzekerder wordt.