Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vind het echt niet kunnen! Oké, foutje is menselijk. Maar dit is wel een belangrijk & spannend moment in je leven!! Vind dat ze het dan dubbel moeten checken! eilleen333 schreef:Ik vind het ook erg vreemd. Maar wij moesten een dag na de uitslag onze cijfers van de examens komen halen en herkansingen opgeven. Dan had ze het dan toch moeten zien, dat ze een onvoldoende teveel had?
ushi schreef:Nee, ze hadden de 6,3 van de tweede corrector aangezien voor een 7,4. Vind het wel slecht van die school, maar ze kunnen haar moeilijk toch alsnog laten slagen.
ushi schreef:Nee, ze hadden de 6,3 van de tweede corrector aangezien voor een 7,4. Vind het wel slecht van die school, maar ze kunnen haar moeilijk toch alsnog laten slagen.
maar gelukkig was dat niet zo 
Moelie schreef:ushi schreef:Nee, ze hadden de 6,3 van de tweede corrector aangezien voor een 7,4. Vind het wel slecht van die school, maar ze kunnen haar moeilijk toch alsnog laten slagen.
Laten slagen niet nee, maar dan op zijn minst een herkansing! Tis hun schuld dat ze zo'n stomme fout maken en daar heeft dan iemand maar onder te leiden. Vind die herkansing dan wel terecht!

Nouks schreef:Wanneer is dit nieuws bekend geworden? Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat ze hier nu pas achter zijn gekomen...