Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
stef schreef:ben ik helemaal met je eens, maar de politie geeft ook vaak zat waarschuwingen, waarom nu dan gelijk een proces verbaal?
Liezel1 schreef:Nou, mensen die blind op tomtom rijden zijn ook een gevaar op de weg!

stef schreef:hij heeft een tomtom
Titel is een beetje verkeerd, want hij was gewoon foutm klaar.
Alleen dat klap gelijk 150 euro....
Het lijkt me ook een heilloze weg; wanneer wel een waarschuwing en wanneer niet. Het wordt dan wel een soort loterij en dat is niet eerlijk
Liezel1 schreef:Wat je zou kunnen doen: Wachten tot de beschikking op de mat valt, beroep aantekenen bij de Officier van Justitie en uitspraak afwachten.
RianneH schreef:Liezel1 schreef:Wat je zou kunnen doen: Wachten tot de beschikking op de mat valt, beroep aantekenen bij de Officier van Justitie en uitspraak afwachten.
Denk niet dat je daar iets mee opschiet. Mijn vader heeft eens een boete gehad voor te hard rijden op een plaats waar hij op dat moment niet kon zijn. Protest aangetekend, getuigenverklaringen dat hij op dat moment in vergadering zat en de auto stil stond. Maar nee, de agent had hem aan de andere kant van het land gezien, te hard gereden en het nummerbord opgeschreven. Dus hij was het, punt.
Ook gewoon moeten betalen, terwijl deze wel onterecht was.
Meer dan balen zit er niet mer op..
Merlijn schreef:stef schreef:hij heeft een tomtom
Titel is een beetje verkeerd, want hij was gewoon foutm klaar.
Alleen dat klap gelijk 150 euro....
Ja, dat die bekeuring een klap is kan ik me heel goed voorstellen,. Ik vraag me eigenlijk wel af waar die verhalen vandaan komen dat er alleen maar een waarschuwing wordt gegeven. Heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt.Het lijkt me ook een heilloze weg; wanneer wel een waarschuwing en wanneer niet. Het wordt dan wel een soort loterij en dat is niet eerlijk
![]()
'Vooruit dan, gaat u maar. Volgende keer toch maar laten brullen.' Fjieuw...
zal ongetwijfeld ook nogwel in andere steden gebeuren... rotpolitie
Jolliegirl schreef:dat is zoetermeer, k ken t daar uit mn duimpje...
als ik ff met de fiets een stoepje op reed voor kranten in de bus te doen hak ook politie aan mn dak. kep t altijd genegeerd.. ze moeten daar neit zo lopen te zaniken
kijk... hij zat fout.. maar komop hey! pffff
ben blij dat ik wegben daarzal ongetwijfeld ook nogwel in andere steden gebeuren... rotpolitie