Obsessie kleuren ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Obsessie kleuren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:13

Kon het niet anders verwoorden , maar ik heb dus een obsessie met de kleuren wit en goud .
Ik wil alles [zie : spullen , kleding , dingen ] in de kleur wit of goud . Huilen van het lachen
Het is ook zo erg bij het winkelen , dat ik alleen nog de dingen zie met de kleur wit of goud .
Vriendinnen en familie worden er gek van als ze een dagje met me winkelen , ik vind voor de rest namelijk niet zo veel leuk .
Als ik de advertenties op bokt lees scroll ik zo naar beneden om alleen even de kleur wit te zien , zo niet dan heb ik helemaal geen interesse .
Ik heb dan ook best veel in het wit , horloges , kleding , schoenen , spullen .
Gouden spullen , sieraden ..
Nu was ik eerst boos en had ik mijn muis doodgeslagen [ zie : muis van de computer ] , ik ging toen een nieuwe muis kopen maar ze hadden natuurlijk niks in het wit Verdrietig
Uiteindelijk na alle winkels te zijn na gelopen een grijze look-a-like muis gekocht .. Maar nog niet tevreden .

Meerdere die zo iets stoms hebben ? Ik zal wel gek klinken Huilen van het lachen Nagelbijten / Gniffelen

[ en je mag me natuurlijk best wel even zeggen als je iets leuks heb gezien wat wit of goud is ( telefoons , camera's etc ) . Of iemand die iets leuks te koop heeft staan ! ]

Chocopasta

Re: Obsessie kleuren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:15

Haha nee geen last van eigenlijk Clown
Ik heb wel vaak periodes dat ik veel dingen in het grijs koop, na twee maanden wordt het zwart, dan weer blauw enzo Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:17

Hmmm nou dat heb ik bij de paarden.
Babyblau/ donkerblauw. Liefst heb ik alles in deze combi.
Dat is ook de reden dat ik zo van Bokt houd, de kleurencombinatie Knipoog Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:19

Ik vind mijn voorliefde voor blauw geen obsessie, anderen vinden dat wel. Schijnheilig

Mijn excuus is dat het in mijn systeem zit. Ik weet niet beter. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:25

Haha !
Eerst wou ik bijvoorbeeld een laptop kopen , die was echt mooi wit ..
Maar die stomme achterlijke lelijke grijze letters op de toetsen , en het merk van die laptop in het grijs , heeft me weer telleurgesteld .
Is der nou nergens een toetsenbord met goude letters ?

Afbeelding
[ alleen dat zwart doet hem weer niet ..]

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:29

Dell heeft regelmatig gekleurde laptops in de aanbieding. Ik ga toch maar eens voor de blauwe... Clown

De keuken in mijn nieuwe huis is overigens geheel in geel- en roodtinten. Weinig blauw te bekennen. Ik kan het wel. Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:39

Oh ik heb daar gelukkig geen last van Knipoog

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:40

ik heb dat met rozeee Vork , alles voor Cindy koop ik bijna roze (ook wel bruin of groen) en mijn auto is vanbinnen rozeee, mijn kamer is rozee, mijn mobiel is rozee. alles wat ik heb is roze, zeg je Jelly dan zeg je ook roze Haha!
met kleren heb ik ook vaak dat ik bij witte shirtjes ga kijken, echt heel erg, al heb ik al 100 van die gewone witte t shirtjes, ik blijf ze kopen... Cool

ik weet niet of je goed op hakken kan lopen maar ik heb nog witte hakjes met gouden soort van riempje erover Haha!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:41

Karin schreef:
Dell heeft regelmatig gekleurde laptops in de aanbieding. Ik ga toch maar eens voor de blauwe... Clown

De keuken in mijn nieuwe huis is overigens geheel in geel- en roodtinten. Weinig blauw te bekennen. Ik kan het wel. Knipoog

jaaa ze hebben ook een rozeee Haha! maar hoe duur zijn die dan als ze in de aanbieding zijn? en zijn dat goede laptops, wil ook zo graag een (roze) laptop Bloos

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:42

Zodra er weer een aanbieding is (ik krijg ze via de mail) laat ik het je weten. Dell is iig een goed merk, ik durf het wel aan om bij hen een blauwe laptop te kopen. Haha!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:43

Karin schreef:
Zodra er weer een aanbieding is (ik krijg ze via de mail) laat ik het je weten. Dell is iig een goed merk, ik durf het wel aan om bij hen een blauwe laptop te kopen. Haha!

oke thanks!! Gefeliciteerd btw Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:45

Vetboltsje schreef:
ik heb dat met rozeee Vork , alles voor Cindy koop ik bijna roze (ook wel bruin of groen) en mijn auto is vanbinnen rozeee, mijn kamer is rozee, mijn mobiel is rozee. alles wat ik heb is roze, zeg je Jelly dan zeg je ook roze Haha!
met kleren heb ik ook vaak dat ik bij witte shirtjes ga kijken, echt heel erg, al heb ik al 100 van die gewone witte t shirtjes, ik blijf ze kopen... Cool

ik weet niet of je goed op hakken kan lopen maar ik heb nog witte hakjes met gouden soort van riempje erover Haha!

Haha ik ben niet de enige Go jij! Go jij!
Heb je een foto van die hakjes , En welke maat heb je ?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:45

Ik heb het ook, maar dan met zwart, wit en goud. Heb echt niks anders in de kast hangen. Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:48

qua kamer indeling zijn we hier nu helemaal into rood/wit Lachen de huiskamer is zo, mijn kamer bij mijn pa in dit huis en in ons nieuwe huis wordt alles wit met rode godijnen en een rood bureau Haha!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:48

ztugwell schreef:
Vetboltsje schreef:

Haha ik ben niet de enige Go jij! Go jij!
Heb je een foto van die hakjes , En welke maat heb je ?

ik heb maat 37 maar ze lopen nog wel uit, ik heb ze nog maar net maar het hakje ziet er al wel versleten uit, maar niew hakje eronder en ze zijn weer als nieuw, ik zal even foto plaatsen wait a minute pleasseeee

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:49

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:50

ik hb dat met blauw.
ik heb een bauwe auto blauwe lampen blauwe stoelen blauwe kussens heb blauwe tegels op de vloer in de badkamer heb veel blauwe kleding (en roze)
zelfs mijn servies is blauw en geel.
mmm klinkt wel als en blauwe obsessie eigenijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:53

Vetboltsje schreef:
ik heb maat 37 maar ze lopen nog wel uit, ik heb ze nog maar net maar het hakje ziet er al wel versleten uit, maar niew hakje eronder en ze zijn weer als nieuw, ik zal even foto plaatsen wait a minute pleasseeee

Ik heb maat 39 en denk niet dat ze zo erg uitlopen Verdrietig
Maar misschien zijn der ook nog andere liefhebbers voor !

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:53

ohw dan zijn mijn schoenjjes jou dus te klein hihi, nou ik plaats ze iig wel even, ze zijn namelijk wel te koop bij sacha Tong uitsteken

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:56

Ooooh ik heb dat ook zo erg! Een tijdje geleden kocht ik alleen maar grijs, alles grijs. En nu ben ik helemaal verslaafd aan donkerbruin, lichtbruin, beige en brons. In kledingwinkels loop ik gelijk naar kleren van die kleuren, er is ook bijna geen knalkleur meer te bekennen in mijn kledingkast. En ik zou het liefst bruine dekjes en bruin tuig kopen, het nadeel is alleen dat ik een FRIES heb en dat dus echt neit staat Tong uitsteken. Echt ik sla helemaal door, haha. Gelukkig ben ik niet de enige Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:08

@ WildChild

Ik heb dat ook een tijd gehad hoor , dat bruin ( wel een hele speciale bruine kleur natuurlijk ) en dan met wit .
Nog steeds vind ik bij tuig het bruin wel leuk , heb ook wel een wit zadel gezien maar volgens mij gaat dat wel iets te ver haha .
Wel vind ik voor de endurance een wit halsterhoofdstel erg leuk en natuurlijk moet het bit goud zijn .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:11

Tuig moet bij mij zwart zijn. Hoe leuk ik gekleurde hoofdstellen ook vind bij de paarden van mijn endurancecollega's, ikzelf houd het bij zwart.

Ik vind het ook nog wel meevallen. Als ik iets niet in het blauw kan krijgen of toch niet zo mooi vind en het is er ook in het zwart, dan ga ik voor zwart.

De laatste tijd heb ik toch ook best veel felroze en limegroen, het eerste vooral kleding, het tweede voor mijn huis.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:45

Ik heb het vooral met shirtjes, en dan vooral in de kleuren grijs en roze.
Als ik ergens in een winkel ben dan ga ik dus automatisch roze en grijze shirtjes zoeken Nagelbijten / Gniffelen

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:51

ik wil graag even laten zien dat ik dus errug into pink ben Haha!
Afbeelding