Hard to get / plagen / uitdagen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djuukiej

Hard to get / plagen / uitdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 00:18

Haaay Vork

Nou moet ik het persoonlijk toegeven dat ik het best leuk vind om een spelletje te spelen met een jongen die ik die avond heb leren kennen en wel in de smaak valt. Maar mijn probleem is dat ik daar weer te ver in ga; het wordt zo leuk dat het op een gegeven moment in je nadeel werkt omdat je 'té moeilijk' bent.. Ik bedoel je kan wel op dag 1 je meteen in zijn armen gooien maar is dat nou wel zo leuk? Sigaar

Hoe denken jullie over dit soort spelletjes?
En wanneer is het punt waar je moet stoppen?
Laatst bijgewerkt door Djuukiej op 13-08-08 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Re: Hard to get..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:19

Hebben jullie dan allemaal strategieën en 'spelletjes?'
Je kunt er ook gewoon niet over na denken en op je gevoel afgaan. Clown

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 00:23

Ja daar heb je wel gelijk in maar het is toch leuk om een beetje te plagen in plaats van meteen 'straight to the point' ? Of ben ik daar dan weer de enige in die daar zo over denkt Vork ?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:24

Laat ik het zo zeggen; ík vind het niet tof als een meisje bij mij hard to get speelt. Laat maar zitten, denk ik dan. Ja Als zij mij leuk vindt en het is duidelijk dat ik haar ook leuk vind, dan ga ik echt niet extra veel moeite doen, alleen maar omdat zij dat toevallig leuk vindt.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:25

Ik krijg eerlijk gezegd steeds meer het idee dat ík hier de enige ben die meer van 'straight to te point' is.
Ik wil graag duidelijkheid, en neem aan dat die ander dat ook wil.
Alleen heb ik snel de neiging om er om heen te draaien. Nagelbijten / Gniffelen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:27

En trust me, ik denk als een jongen; hard to get spelen is echt niet aantrekkelijk, ofzo. Vork

Djuukiej

Re: Hard to get / plagen / uitdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 00:29

Nouja hard to get / plagen / uitdagen hoe je het wilt noemen. Is het dan wel zo aantrekkelijk om meteen te zeggen ' hee ik vind jou leuk ' en vervolgens de hele avond aan diegene te plakken?

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:30

Red_Savage schreef:
Ik krijg eerlijk gezegd steeds meer het idee dat ík hier de enige ben die meer van 'straight to te point' is.

Je bent niet de enige, ben van dezelfde mening Knipoog

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:31

Dat is weer het hele andere uiterste. Sinds wanneer is het beperkt tot óf hard to get spelen óf bijna meteen verloofd zijn? Wat is er gebeurd met het 'ik mag jou wel' om vervolgens gewoon met elkaar om te gaan om te kijken wat er gebeurt?

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:32

Je moet zeker niet de hele avond rond hem gaan hangen, maar je kan best laten merken dat je hem leuk vindt..
Speel gewoon open kaart, hier bereik je het meest mee.
Hoe zou je het zelf vinden als een jongen zo met jou deed ?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:33

"Ik laat hem wel smsen." - Hij smst echt niet.
"Ik wacht wel tot hij komt." - Hij komt toch niet.
"Ik pap met andere jongens aan." - Hij wordt niet jaloers.
"Ik negeer hem." - Hij verlangt niet naar je.

Geloof me. Knipoog

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 00:36

Ja oké maar zo bedoel ik het dan ook.. Merken dat je hem wel oké vind maar dan toch een beetje plagen. Hem aankijken en dan glimlachend weglopen, als hij vraagt of je zin hebt in een drankje ofzo hem beantwoorden met 'misschien' .. Geen ijskoning maar meer een beetje plagen inderdaad. In ieder geval niet meteen in alles meegaan. Maar het probleem is dan hoelang ga je door?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:38

Djuukiej schreef:
Ja oké maar zo bedoel ik het dan ook.. Merken dat je hem wel oké vind maar dan toch een beetje plagen. Hem aankijken en dan glimlachend weglopen, als hij vraagt of je zin hebt in een drankje ofzo hem beantwoorden met 'misschien' .. Geen ijskoning maar meer een beetje plagen inderdaad. In ieder geval niet meteen in alles meegaan. Maar het probleem is dan hoelang ga je door?

Zolang je eind van de avond maar aangeeft dat het voor jou meer is dan een spelletje.
Anders blijf jij echt niet in z'n geheugen staan.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:41

Wat is er dan mis met; "Heb je zin in een drankje?" En jij vervolgens reageert met "Ja, lekker!" en er een kennismakend gesprek uit voortkomt?

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:44

Oké Djuukiej je moet zeker niet meteen op alles ingaan..
Ja kunt hem wel laten merken dat je een boontje voor hem hebt maar snap eigenlijk niet wat je zo geweldig vindt om hem te plagen Verward
Ik vind dit soort dingen niet echt uitdagen maar zou er (als ik een jongen was) eerder een afkeer van hebben.. Denk ook niet dat de jongens zo'n meisjes serieus nemen..
Of je moet het gewoon zien als een uitdaging om te flirten.
Voor een relatie te beginnen vind ik dit niet echt een geweldig idee.
Ik zou er dus niet mee beginnen maar dit is mijn mening hierover Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:51

Op de eerste avond een beetje flirten vind ik ook wel leuk. In zo'n stampvolle kroeg kan je elkaar toch niet echt leren kennen. Dan spreek je dus gewoon af om in de week erna eens wat te gaan drinken ofzo.
Maar om eerlijk te zijn sta ik liever bekend als hard to get dan als very easy...........

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 01:24

Ik ben het er mee eens.. Beetje plagen mag best.. Maar er in doorslaan nee dat is niet goed Tong uitsteken Maar ik ben ook zo hoor.. Ze doen eerst maar eens wat moeite.. Gelukkig moet ik zeggen dat de vriendjes die ik gehad heb een hoop moeite voor me gedaan hebben en ik ook voor hun. Heb dan ook nooit ''losers'' gehad maar altijd jongens die de wereld voor me over hebben! En andersom natuurlijk ook!

Jezelf direct voor zo een jongen gooien vind ik echt niets.. Tegenwoordig zie je ook dat vaker.. Dan maar hard to get Knipoog

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 02:40

ik ben voor een beetje hard to get....
beetje aankijken, beetje dansen.....

vervolgens misschien een drankje, en het dan op hem aan laten komen.
gewoon met je vriendinnen gaan dansen, en hem af en toe aankijken!
ik ben absoluut voor!

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 02:59

haha ik vond het altijd juist een uitdaging om te krijgen wat ik wilde haha, niet hard to get maar get the boy lol

veel te leuk haha, vooral omdat ik vaak wel doorhad of het wederzijds was of niet....
eazy nee ben ik ook niet, maar als ik iemand leuk vond ging ik er voor 1000% voor en dan was ik meer degene die het initiatief nam hihi. leuk dat prooitje vangen haha

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 07:59

Toen ik nog vrijgezel was Clown Vond ik het ook wel leuk om een beetje te 'teasen'. Maar dat kwam dan achteraf altijd omdat ik die jongen toch net niet leuk genoeg vond om serieus mee verder te gaan. En daar ook nog niet klaar voor was. Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik me niet direct in zijn armen gegooid maar was meteen veel duidelijker. Dat kwam van twee kanten en toen had ik het ook wel gehad met losse flodders, spelletjes en onzekerheid Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:33

Phoe ik ben dan toch ook meer van de duidelijkheid.
Tuurlijk is het soms leuk om gewoon wat te flirten (maar da's wat anders dan wat jij doet); maar als het gaat om 'heb je zin in een drankje' zal ik nooit zeggen 'misschien', maar gewoon duidelijk 'ja' of 'nee'... Vind het eerlijk gezegd op niets slaan 'misschien'. Nagelbijten / Gniffelen Geef die jongen gewoon duidelijkheid, dat is toch ook wat ie wil denk ik. En neen dat wil niet zeggen dat ik 'easy' ben en mezelf op de eerste beste gast die voorbij komt smijt. Absoluut niet, maar het is net zoals Saskiaatje zegt, waar is de 'middenweg'? Die bestaat volgens mij toch echt wel en die neem ik dan. Haha!
Moest een jongen 'hard to get' gaan spelen zou ik al lang van hem afzien. En dat is niet omdat ik geen moeite wil doen voor hem dan. Maar wel omdat ik niet snap wat hij nu eigenlijk wilt en liever duidelijkheid heb. En daarom doe ik het zelf ook niet, ik zou ook niet willen dat een jongen het doet bij mij. Lachen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:47

Red_Savage schreef:

Zo ben ik ook hoor Haha! Ik wil duidelijkheid. Zeg direct of je me leuk vindt, anders ga ik door naar de volgende (bij wijze van spreken.) Al ben ik in staat heeel lang te zeuren/doordrammen bij iemand Bloos Is niet altijd zo fijn voor diegene.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:55

Red_Savage schreef:

Hard to get valt bij mij af.
Ook ik wil duidelijkheid, mijn tijd en energie ga ik niet verspillen aan iemand die niet duidelijk kan zijn Haha!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:03

Gewoon een beetje grapjes maken en plagen maar niet op de manier die de TS doet. Ik doe het zo altijd een beetje om uit te zoeken of hij mij ook wel oke vind.
En ik zou echt nóóit zeggen als iemand vroeg of ik iets wil drinken 'misschien' wat is dat nou voor antwoord Huilen van het lachen
Als een jongen dat tegen mij zou zeggen zou ik echt iets hebben van 'Ja dan niet joh, als je niet eens weet of je een drankje wil Nagelbijten / Gniffelen '

Naaah lijkt mij maar lekker even praten enz. en dan zien we wel weer verder.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:10

Haha dat van dat misschien had ik niet gelezen.. misschien kan je er een muntje om gooien.
Kop = ja ik wil wat drinken
Munt = nee ik wil niets drinken

Clown