Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben je meteen van het gedoe af 
En het gaat er vanzelf wel weer vanaf. Zilver en knalroze vind ik altijd wel leuk. 

. 
En ik ga er ook leuke afbeeldingen opplakken.
Was echt heel schattig, hoop dit jaar weer zoiets te kunnen vinden.
. 
(Was een serie die we langere tijd gebruikten, dus haalde ik steeds aan het einde van het jaar voorzichtig een randje los, en dan het volgende jaar hetzelfde boek er weer in, plakbandje erop, klaar
)
)
Justice_ schreef:jongens ik had net even een briljant idee!
namelijk wit of zwart kaften, dan (echte) pauwenveren er overheen (3 ofzo) en dan een laagje doorzichtig kaftpapier, leek me super mooi. alleeeeen; hoe kom ik aan pauwenveren?
nienke_92 schreef:Ik ken iemand op school die zijn boeken kaft met tassen die je in de winkel krijgt als je iets koopt.
Verder is behang, kranten, folders, plastic ook wel goed. Trouwens ik kreeg net de reclamefolder van de Bruna, maar daar stond iets nieuws in. Stoffen kaften die je zo over je boeken kan schuiven. Erg sterk, sluit goed aan door elastiek, maar het leek me niet handig als er iets nats overheen komt. Dan denk ik dat sterk papier dat toch wel beter tegen houd dan stof... (verder wil ik geen reclame maken voor de bruna hoor...)