Ik ben administratief medewerkster van een metaal bedrijf ( de enigste administratief medewerkster dus ben ook zn secretaresse)
Alleen de laatste tijd vind ik mijn baas nogal.. ongepast/vreemd gedragen. Hij stuurt mij dag in dag uit smsjes (ook snachts), met aan het einde Lieverd (de smsjes gaan dan ook nergens over). Hij vraagt mij sirieus overal maar dan ook overal mee naartoe, ook op zondag
Als hij op zijn eigen werk pauze heeft, belt hij mij omdat hij niets beters te doen heb (Serieus hij heb een vrouw en 3 of 4 kinderen, bel hun dan) Dat hij mij belt als het over t werk gaat hoor je mij niet over, want dat lijkt me vrij logish als je baas op lokatie werkt gewoon terwijl mijn vriend die ook voor hem werkt naast hem zit
. Hij verzint domzinnige klusjes voor mij zodat ik langer blijf met de mededeling "dan doen we het samen want ik kom ook zo naar de werkplaats". Vervolgens praat hij altijd over hoe stom hij vaders vind die hun kinderen misbruiken, dat hij geen stijve banketstaaf van zijn kinderen krijgt en dat kan niet en blabla, uhh ja wat moet ik daar mee ? vind het heel rot voor die misbruikte kinderen hoor, maar om daar nu 5 keer per week over te discuseren met mijn baas...Vind het maar een beetje eng worden. Hij is ook van turkse afkomst (nu zeg ik natuurlijk niet dat het daar aan ligt ofzo en het was ook niet racsistish bedoeld ). Het is ook een man die heel erg houvast heeft aan zijn cultuur ( Hij dwingt zijn 21 jarige dochter dus met een turkse jongen te trouwen) Wat moet hij zelf dan met een nederlands meisje van 22
Daarin tegen loopt hij over de minst geringste dingen te flippen, Ik moest gister snel snel snel (zoals hij het zegt) Facturen voor hem make, ja op zondag, Dan heb ik gewoon geen tijd, Agezien het op mijn weg vanuit stal ligt ben ik gewoon gelijk uit stal gekomen om voor hem nog die facturen op orde te maken, Komt hij ineens zelf aankakken (dan had hij het netzogoed zelf kunnen doen) En begint vervolgens te schelden op mijn schoenen, en dat zijn tapijt van het kantoor vies word
Man het is maar een tapijt, je stofzuigt het, en klaar. Je hoeft er niet van te eten. Ook hb ik het gevoel dat hij mij daartegen ook helemaal niet vertrouwd, Als ik een factuur of creditnota maak moet ik helemaal zijn boekhouder op gaan bellen of ik het goed heb gedaan
Man ik heb hie r3 jaar voor op school gezeten, en ik krijg steeds van die boekhouder te horen dat ik hem niet om de minst geringste en onbenullige ditjes en datjes moet belle omdat hij ook een leven heeft. (gevonden op google ofzo kweenie)Wat moet ik nou ? Met hem praten heb ik al geprobeert, maar hij luistert niet, of hij vliegt gewoon in de fik en gaat hij in het turks tegen mij schelden.
En maar goed ook als ik het zo bekijk.
Alsof iedereen altijd alles maar goed moet typen, ze zit nu niet op haar werk hoor.
Maar er is een verschil toch nog tussen werk en bokt.
Best iets om trots op te zijn dus, Dan ga ik me echt niet van de wijs laten brengen door zon persoon wat waarschijnlijk zelf onzeker over haarzelf en haar werk is