Is het treinverkeer tussen het eerste traject gestops wegens een aanrijding van een persoon met een trein.
Bahbah, vind het maar eng, is dichtbij dus ben een beetje bang dat het een bekende is die voor de trein is gesprongen.
Dus nu maar met de bus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Djaleesa schreef:@Leliev, lekker hard gezegt.
Nooit leuk als iemand voor de trein springt.
Natasja91 schreef:Ga met m'n moeder drie dagen naar Wageningen, zou de trein van acht uur nemen.
Is het treinverkeer tussen het eerste traject gestops wegens een aanrijding van een persoon met een trein.
Bahbah, vind het maar eng, is dichtbij dus ben een beetje bang dat het een bekende is die voor de trein is gesprongen.
Dus nu maar met de bus.
kehdra schreef:Djaleesa schreef:@Leliev, lekker hard gezegt.
Ik vind het maar egoistisch!
Als je er dan zo nodig een einde aan wilt maken, val er dan geen anderen mee lastig!
Denk een een de machinist, die de persoon voor de trein heeft gekregen.
Erger nog.. de mensen die de trein weer schoon moeten maken...
Tuurlijk is het voor de nabestaanden wel erg triest.
kehdra schreef:Djaleesa schreef:@Leliev, lekker hard gezegt.
Ik vind het maar egoistisch!
Als je er dan zo nodig een einde aan wilt maken, val er dan geen anderen mee lastig!
Denk een een de machinist, die de persoon voor de trein heeft gekregen.
Erger nog.. de mensen die de trein weer schoon moeten maken...
Tuurlijk is het voor de nabestaanden wel erg triest.

Innepin schreef:De conducteur is, als ik het goed heb, degene die moet gaan kijken, zodra de machinist stopt.
chipieke schreef:Netjes is het niet om te zien. Het kost de nabestaanden ook handenvol geld om de opgelopen schade te vergoeden.
Met alle respect, maar als je er dan toch aan wilt, er zijn andere manieren die je nabestaanden financieel minder last bezorgen...
Diablo schreef:Klopt. Mijn vader was conducteur en die moest er altijd als eerste heen. Hij is er wel hard in geworden hoor, zag het meer als: zo, weer een dagje vrij.
Mijn broer moest de treinen inderdaad schoonmaken. Was geen prettig werkje.
DarkDreamer schreef:Bovendien, had ik ergens gelezen dat een medium zij dat meer dan de helft van de mensen die van een gebouw sprongen, bedachten dat voor alle problemen een oplossing was, behalfe voor het feit dat ze net van een gebouw waren gesprongen..
daNiielle_ schreef:Jullie gaan heel anders praten, als je zélf daar voor die trein hebt gestaan.
Egoistisch? Ja misschien wel, maar wat moet je dan? Je staat daar verdomme toch niet voor je plezier!
Als je zo diep zakt in je leven, kún je niks anders, dan zie je dat misschien wel als enigste oplossing.
Je kunt wel roepen 'Goh wat een egoistisch persoon!', maar dat vind ik meer een teken van onbegrip.
Het heeft 2 kanten..Iedereen maakt zijn eigen keuzes, en jij kunt niet zomaar gaan roepen dat die keuze egoistisch is.
Niet 'de meest handige manier' om uit je leven te stappen, maar daar denk je op dat moment écht niet over na.
Ik heb er gewoon niet meer woorden voor, alleen maar heel veel medelijden met al die mensen...