Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cheveyo schreef:ik kan je verhaal totaal niet volgen. Maar je tijd aan iemand verspillen...daar ben je zelf altijd nog bij en je zult er wel degelijk iets van geleerd hebben!
Kop op en kijk verder! Niet zitten mijmeren en verman je.
voor zover ik je verhaal begrijp nikita_benno schreef:je kn in 5 maanden wel van iemand gaan houden gewoon een klein beetje en dat ik een nieuwe vriend heb wil niet zegegn dat het meteen helemaal dikke mik is gewoon even kijken hij geeft mij ook de rust en de tijd. en ik heb mijn verhaal mishcien een beetje onduidelijk uitgelegt maar die negatieve reacties mogen welens wegblijven hier. ik vraag gewoon jullie mening hoe jullie over dit soort dingen denken. ik ben nog bij hem gebleven omdat ik hem nog een kans gaf meer dan 1 kans zelfs. maar ben er klaar mee
Cheveyo schreef:nikita_benno schreef:je kn in 5 maanden wel van iemand gaan houden gewoon een klein beetje en dat ik een nieuwe vriend heb wil niet zegegn dat het meteen helemaal dikke mik is gewoon even kijken hij geeft mij ook de rust en de tijd. en ik heb mijn verhaal mishcien een beetje onduidelijk uitgelegt maar die negatieve reacties mogen welens wegblijven hier. ik vraag gewoon jullie mening hoe jullie over dit soort dingen denken. ik ben nog bij hem gebleven omdat ik hem nog een kans gaf meer dan 1 kans zelfs. maar ben er klaar mee
je kunt niet om andermans mening vragen als ze niet buiten jouw gewenste straatje mogen reageren
Marjo_x schreef:Het is net uit, je hebt al een nieuwe vriend maar je denkt nog veel aan je ex?
Lijkt me niet helemaal eerlijk tegenover je nieuwe vriend.
Ik vind het nogal.. Apartvoor zover ik je verhaal begrijp
Zo'n vent van 26 kom op zeg en dan zo doen dan weet ie totaal gewoon weg niet wat het woord LIEFDE inhoud btw.
nikita_benno schreef:Cheveyo schreef:je kunt niet om andermans mening vragen als ze niet buiten jouw gewenste straatje mogen reageren
dat mogen ze wel maar wel graag op een normale manier. en niet te negatieve reacties. meningen geven vind ik goed maar niet van heb je al zo snel iemand anders het wil niks zeggen deze relatie ik wil gewoon weten hoe jullie hier mee om zouden en en wat jullie ervan vinden
__Possie__ schreef:Wat een naaistreek van je ex zeg wat ie jou wel niet geflikt heeft, in mijn ogen doet je ex mij voorkomen alsof ie jou als een soort ''speeltje'' voor zich had. En als het hem niet goed zat in hem hij je blockte op msn en zelfs tegenover zn vriendin heeft staan LIEGEN!!
Echt als het bij mij om dit soort dingen zou gegaan zijn met dat liegen etc en blocken enz.. Punt 1 staat het woord LIEGEN absoluut bij mij op nr 1 waar ik heel erg geiriteerd door ga raken, liegen vind ik voor mezelf een erg groot woord. En dat moeten ze bij mij geen ene keer flikken, want dan zeg ik ''Zoek ut maar uut de groeten met jou''![]()
Ik vind dus dat je ex jou geen enkele liefde heeft geschonken en jij hem ook absoluut snel moet gaan vergeten, hij verdiend geen enkele aandacht meer van jou, ja weet je wat ie verdiend ''Een schop onder zn hol''Zo'n vent van 26 kom op zeg en dan zo doen dan weet ie totaal gewoon weg niet wat het woord LIEFDE inhoud btw.
Meiss als ik je een hint mag gaan geven is bij als je je ex nog wel eens tegen zal/zult komen ? Wijs hem dan recht vanuit jou hart de juiste weg (de weg die hij niet kent).
Wens je veel sterkte en alle geluk met je nieuwe vriend praat er ook veel over met je nieuwe vriend ook kan het helpen om hetgeen wat je ex bij jou geflikt heeft met je nieuwe vriend over te hebben zodat hij weet wat jou dwars kan zitten.
Succes en sterkte
Liezel1 schreef:Ik vraag me persoonlijk heel sterk af hoe het kan dat je een dag ná de "break-up" al een nieuwe vriend hebt.
Heb je in de tijd dat je de relatie had al contact met hem? Hield je hem als "back-up"? Dan is het duidelijk dat er ook van jouw kant iets niet goed zat in je vorige relatie. Als je relatie goed is, hoef je geen "back-up" te hebben.
Als dat niet het geval was, raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je nieuwe "vriend". Is hij geen "rebound boyfriend"?
pinuts schreef:Als je werkelijk van hem hield had je nu geen nieuwe relatie. Zo snel al.. Mijn relatie van anderhalf jaar is gister uitgegaan, en ik houd nog van hem, ik moet niet denken aan iemand anders nu.. Mjah dat is voor iedereen verschillend. Dat je je ook gewoon meteen in een nieuwe relatie stort, in plaats van ff rustig aan te doen, maakt het voor jezelf ook niet makkelijker. Mijn advies? Doe waar je zin in hebt, je hebt nu alweer zo makkelijk een nieuw schatje dat het leek alsof het voor jou ook niets was..
pinuts schreef:waarom ''neem'' je dan meteen met die jongen? Omdat je steun nodig hebt om je ex te vergeten? Vind ik een rare reden om een relatie te beginnen.. Je zegt dat je nu tijd neemt om over alles na te denken maar je zet je wel meteen vast aan een ander