5 maanen verspilt aan hem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

5 maanen verspilt aan hem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 11:27

Hoi hoi
Ik zou graag jullie mening willen weten.

Gister zijn mn ex en ik uitelkaar gegaan ,we waren bijna 5 maanden bij elkaar opzich niet zo lang. Maar hielden al wel van elkaar. Vanaf het begin merkte ik dt er dingen niet klopten, hij loog over dingen zoals hyves hij was zijn wachtwoord kwijt, maar toch stond er bij iedereen berichtjes van hem opzich niet zo erg maar moet je daar over liegen? Ook had hij na 4 maanden nog niemand verteld over mij vind dat zelf dus zoiets van oke je houd het gewoon geheim maar waarom.Hij heeft trauma`s van zijn uitzending kan ik begrijpen ga zelf ook dienst in dus heb ik daar begrip voor. Maar ik mog hem niet bellen of iets. Ook leuk in een relatie. Ik belde hem gister en toen zei hij dat hijvoor mij al een ander meisje had leren kennen maar hij met mij toekomst zag en daarom voor mij had gekozen. Maar dit meisje gaf hem wel de rust en de ruimte. Maar ik was zijn vriendin en wilde hem steunen en maakte me wel zorgen om hem.ik baal er nu dus ook van dat ik 5 maanden aan hem heb verspilt. Ik had intussen als iemand anders leren kennen. die mij niet steeds afbekt zoals mij ex wel altijd deed hij zou afgelopen dinsdag naar engenlang gaan zei hij voor oefening een maand. Is niks van waar want hij gaat aankomende maandag pas. Dat soorrt dingen en ook heeft hij mij al meer dan een week geblockt op msn terwijl we nog bijelkaar waren. Ben ik nou gek(was ik van verliefdheid) of doet hij dingen verkeerd.Ik wilde hem gewoon de liefde geven maar hij acepteerde het niet.

Nu ik dus samen met benmijn nieuwe vriend wel heelsnal vind ik zelf maar kijk het eerst aan hoe het gaat en loopt en hoop nergens meer op. Aangeizen ik zelf dienst in ga en dan weinig thuis ben. Maar ik vind dit zelf niet kunnen in een relatie, mijn nieuwe vriend is heel lief luisterd naar mij praat met mij ook over wat hem dwars zit. Hij is btw 25 en mijn ex 26 en prate nooit waardoor ik hem dus ook niet kon helpen wat ik graag wilde.

Ik heb even wat dingen veranderd. Ik vraag jullie mening over hoe hij met mij is omgegaan dat ik een nieuwe vriend heb is mischien heel snel ja, maar het betekend verder nog niks.Ik kijk eerst alles even aan hoe het loopt.
Laatst bijgewerkt door dennisje op 10-08-08 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Vetboltsje

Re: 5 maanen verspilt aan hem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:43

ik snap het niet.. Blond

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:43

Ik vind je verhaal een beetje onduidelijk getypt als ik eerlijk ben, maargoed. Waarom heb je 5 maanden aan je ex verspilt? Is het dan niet gezellig geweest.. je hebt toch niet voor niks 5 maanden gehad. Als je al het idee had dat hij over een aantal dingen loog, waarom heb je het er dan niet over gehad met hem, waarom heb je het dan niet eerder uitgemaakt? Ik snap dat dat moeilijk is maar zo'n relatie is ook niet leuk.
Tips om hem te vergeven? Je vergeet hem vast wel na een tijdje, tuurlijk denk je nog aan je ex, daar heb je nou ook eenmaal 5 maanden mee gehad. Veel meer weet ik er niet echt over te zeggen omdat ik het een nogal onduidelijk verhaal vind.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:47

Jij en je ex zijn gister uit elkaar gegaan en je hebt vandaag alweer een nieuwe vriend?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:57

SPELLING!!!!!!!
Waar zijn je hoofdletters, leestekens, spaties en weet ik veel nog meer. Dit leest echt verschrikkelijk.

Het is sinds gisteren uit en je hebt nu al een nieuwe vriend????

Mijn mening? GET OVER IT

Beetje snel om te zeggen dat je van hem houd in 5 maanden tijd.

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:02

Indianlady, dit vind ik echt onzin! Je kan echt wel van iemand houden in 5 maanden!

Voor de rest snap ik er niet veel van, je hebt dus al een nieuwe vriend maar zit nog emt hem in je hoofd?

Dan moet je voor jezelf gewoon een beslissing nemen kunnen wij je niet bij helpen helaas!

gr brenda

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:05

ik kan je verhaal totaal niet volgen. Maar je tijd aan iemand verspillen...daar ben je zelf altijd nog bij en je zult er wel degelijk iets van geleerd hebben!
Kop op en kijk verder! Niet zitten mijmeren en verman je.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:07

je kn in 5 maanden wel van iemand gaan houden gewoon een klein beetje en dat ik een nieuwe vriend heb wil niet zegegn dat het meteen helemaal dikke mik is gewoon even kijken hij geeft mij ook de rust en de tijd. en ik heb mijn verhaal mishcien een beetje onduidelijk uitgelegt maar die negatieve reacties mogen welens wegblijven hier. ik vraag gewoon jullie mening hoe jullie over dit soort dingen denken. ik ben nog bij hem gebleven omdat ik hem nog een kans gaf meer dan 1 kans zelfs. maar ben er klaar mee

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:08

Cheveyo schreef:
ik kan je verhaal totaal niet volgen. Maar je tijd aan iemand verspillen...daar ben je zelf altijd nog bij en je zult er wel degelijk iets van geleerd hebben!
Kop op en kijk verder! Niet zitten mijmeren en verman je.

ik heb er zeker van geleerd ja en ik mijmer niet meer ik stort me gewoon op de leuke dingen hij is die aandacht ook niet waard. en ik wist niet dat hij zo was als ik dat had geweten was ik natuurlijk nooit zijn vriendin geworden

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:12

Het is net uit, je hebt al een nieuwe vriend maar je denkt nog veel aan je ex?
Lijkt me niet helemaal eerlijk tegenover je nieuwe vriend.
Ik vind het nogal.. Apart Vork voor zover ik je verhaal begrijp

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:13

nikita_benno schreef:
je kn in 5 maanden wel van iemand gaan houden gewoon een klein beetje en dat ik een nieuwe vriend heb wil niet zegegn dat het meteen helemaal dikke mik is gewoon even kijken hij geeft mij ook de rust en de tijd. en ik heb mijn verhaal mishcien een beetje onduidelijk uitgelegt maar die negatieve reacties mogen welens wegblijven hier. ik vraag gewoon jullie mening hoe jullie over dit soort dingen denken. ik ben nog bij hem gebleven omdat ik hem nog een kans gaf meer dan 1 kans zelfs. maar ben er klaar mee

je kunt niet om andermans mening vragen als ze niet buiten jouw gewenste straatje mogen reageren Ach gut

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:16

Cheveyo schreef:
nikita_benno schreef:

je kunt niet om andermans mening vragen als ze niet buiten jouw gewenste straatje mogen reageren Ach gut

dat mogen ze wel maar wel graag op een normale manier. en niet te negatieve reacties. meningen geven vind ik goed maar niet van heb je al zo snel iemand anders het wil niks zeggen deze relatie ik wil gewoon weten hoe jullie hier mee om zouden en en wat jullie ervan vinden

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:17

Marjo_x schreef:
Het is net uit, je hebt al een nieuwe vriend maar je denkt nog veel aan je ex?
Lijkt me niet helemaal eerlijk tegenover je nieuwe vriend.
Ik vind het nogal.. Apart Vork voor zover ik je verhaal begrijp

haha het is ook een erg appart verhaal maar mijn nieuwe vriend weet ervan en vind het zelf nietzo erg. ik praat er met hem over het is verder nog niet zo heel dik tussen ons we bouen het langzaam op. maar die relatiemet mijn ex was ook heel appart

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:22

Wat een naaistreek van je ex zeg wat ie jou wel niet geflikt heeft, in mijn ogen doet je ex mij voorkomen alsof ie jou als een soort ''speeltje'' voor zich had. En als het hem niet goed zat in hem hij je blockte op msn en zelfs tegenover zn vriendin heeft staan LIEGEN!!

Echt als het bij mij om dit soort dingen zou gegaan zijn met dat liegen etc en blocken enz.. Punt 1 staat het woord LIEGEN absoluut bij mij op nr 1 waar ik heel erg geiriteerd door ga raken, liegen vind ik voor mezelf een erg groot woord. En dat moeten ze bij mij geen ene keer flikken, want dan zeg ik ''Zoek ut maar uut de groeten met jou'' Boos!

Ik vind dus dat je ex jou geen enkele liefde heeft geschonken en jij hem ook absoluut snel moet gaan vergeten, hij verdiend geen enkele aandacht meer van jou, ja weet je wat ie verdiend ''Een schop onder zn hol'' Haha! Zo'n vent van 26 kom op zeg en dan zo doen dan weet ie totaal gewoon weg niet wat het woord LIEFDE inhoud btw.

Meiss als ik je een hint mag gaan geven is bij als je je ex nog wel eens tegen zal/zult komen ? Wijs hem dan recht vanuit jou hart de juiste weg (de weg die hij niet kent).

Wens je veel sterkte en alle geluk met je nieuwe vriend praat er ook veel over met je nieuwe vriend ook kan het helpen om hetgeen wat je ex bij jou geflikt heeft met je nieuwe vriend over te hebben zodat hij weet wat jou dwars kan zitten.

Succes en sterkte Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:24

nikita_benno schreef:
Cheveyo schreef:

dat mogen ze wel maar wel graag op een normale manier. en niet te negatieve reacties. meningen geven vind ik goed maar niet van heb je al zo snel iemand anders het wil niks zeggen deze relatie ik wil gewoon weten hoe jullie hier mee om zouden en en wat jullie ervan vinden

Je houd van een gozer die al 5 maandenlang tegen je liegt en raar tegen je doet. Je geeft zelf aan dat je het vreemd vond. Nu is het sinds gisteren uit en heb je sinds gister/vandaag een nieuwe vriend en vraagt jezelf af waarom je nog aan nr 1 denkt.

......

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:24

__Possie__ schreef:
Wat een naaistreek van je ex zeg wat ie jou wel niet geflikt heeft, in mijn ogen doet je ex mij voorkomen alsof ie jou als een soort ''speeltje'' voor zich had. En als het hem niet goed zat in hem hij je blockte op msn en zelfs tegenover zn vriendin heeft staan LIEGEN!!

Echt als het bij mij om dit soort dingen zou gegaan zijn met dat liegen etc en blocken enz.. Punt 1 staat het woord LIEGEN absoluut bij mij op nr 1 waar ik heel erg geiriteerd door ga raken, liegen vind ik voor mezelf een erg groot woord. En dat moeten ze bij mij geen ene keer flikken, want dan zeg ik ''Zoek ut maar uut de groeten met jou'' Boos!

Ik vind dus dat je ex jou geen enkele liefde heeft geschonken en jij hem ook absoluut snel moet gaan vergeten, hij verdiend geen enkele aandacht meer van jou, ja weet je wat ie verdiend ''Een schop onder zn hol'' Haha! Zo'n vent van 26 kom op zeg en dan zo doen dan weet ie totaal gewoon weg niet wat het woord LIEFDE inhoud btw.

Meiss als ik je een hint mag gaan geven is bij als je je ex nog wel eens tegen zal/zult komen ? Wijs hem dan recht vanuit jou hart de juiste weg (de weg die hij niet kent).

Wens je veel sterkte en alle geluk met je nieuwe vriend praat er ook veel over met je nieuwe vriend ook kan het helpen om hetgeen wat je ex bij jou geflikt heeft met je nieuwe vriend over te hebben zodat hij weet wat jou dwars kan zitten.

Succes en sterkte Knipoog

dankjewel voor je lieve berichtje. hij had ook bindings angst maar heb ik ook en geef hem alsnog alle liefde. dis ik heb nu ook ziets de groeten haha. hopelijk is mijn nieuwe vlam de liefde wel waard en dat zal haast wel

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:28

Ik vraag me persoonlijk heel sterk af hoe het kan dat je een dag ná de "break-up" al een nieuwe vriend hebt.
Heb je in de tijd dat je de relatie had al contact met hem? Hield je hem als "back-up"? Dan is het duidelijk dat er ook van jouw kant iets niet goed zat in je vorige relatie. Als je relatie goed is, hoef je geen "back-up" te hebben.

Als dat niet het geval was, raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je nieuwe "vriend". Is hij geen "rebound boyfriend"?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:31

Liezel1 schreef:
Ik vraag me persoonlijk heel sterk af hoe het kan dat je een dag ná de "break-up" al een nieuwe vriend hebt.
Heb je in de tijd dat je de relatie had al contact met hem? Hield je hem als "back-up"? Dan is het duidelijk dat er ook van jouw kant iets niet goed zat in je vorige relatie. Als je relatie goed is, hoef je geen "back-up" te hebben.

Als dat niet het geval was, raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je nieuwe "vriend". Is hij geen "rebound boyfriend"?

haha hij was geen bakcup maar vond hem al leuk. maar wilde toch bij mij vriend blijven ik hield tenslotten van hem maar hij steund mij nu heel erg en is heel lief voor mij en ik kijk dit ook even aan.
van mijn kant zat het wel goed had voor mijn vriend toen gekozen maar nu het over is wil ik hem ook een kans geven en hij zei ook nog als je even wilt wachten vind ik het goed ik wacht op je. maar ik kan het zo ook wel verwerken door met hem te praten en voorzichtig ben ik ook nog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:34

maak alleen je nieuwe vriend niet murw met verhalen en verdriet over je exvriend...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:36

Als je werkelijk van hem hield had je nu geen nieuwe relatie. Zo snel al.. Mijn relatie van anderhalf jaar is gister uitgegaan, en ik houd nog van hem, ik moet niet denken aan iemand anders nu.. Mjah dat is voor iedereen verschillend. Dat je je ook gewoon meteen in een nieuwe relatie stort, in plaats van ff rustig aan te doen, maakt het voor jezelf ook niet makkelijker. Mijn advies? Doe waar je zin in hebt, je hebt nu alweer zo makkelijk een nieuw schatje dat het leek alsof het voor jou ook niets was..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:40

pinuts schreef:
Als je werkelijk van hem hield had je nu geen nieuwe relatie. Zo snel al.. Mijn relatie van anderhalf jaar is gister uitgegaan, en ik houd nog van hem, ik moet niet denken aan iemand anders nu.. Mjah dat is voor iedereen verschillend. Dat je je ook gewoon meteen in een nieuwe relatie stort, in plaats van ff rustig aan te doen, maakt het voor jezelf ook niet makkelijker. Mijn advies? Doe waar je zin in hebt, je hebt nu alweer zo makkelijk een nieuw schatje dat het leek alsof het voor jou ook niets was..

mijn ex was het allemaal niet waard achteraf ik wilde eigenlijk ook nog geen relatie maar heb nu zoiets van ik zie het allemaal wel. het wil niet zeggen dat ik bij hem al het zelfde voel en hou ook nog niet van mijn nieuwe vriend maar hij geeft mij de tijd om over alles na te denken. en ik ken hem ook al langer en mijn ex had ook iemand anders leren kennen al voor dat wij samen waren maar koos voor mij en nu doet hij echt hel erg bot en dat soort dingen dus ik vind het wel fijn om even steun te hebben aan iemand maar wilt nu nog niks zeggen en ik 5 maanden kun je nog niet zo heel veel van elkaar houden zoals bij 1,5 jaar daar zit een groot verschil in

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:45

waarom ''neem'' je dan meteen met die jongen? Omdat je steun nodig hebt om je ex te vergeten? Vind ik een rare reden om een relatie te beginnen.. Je zegt dat je nu tijd neemt om over alles na te denken maar je zet je wel meteen vast aan een ander

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:46

Pinuts, daarom gaf ik haar ook het advies voorzichtig te zijn met die nieuwe jongen...
Het is zó gemeen om iemand puur voor de steun te gebruiken....

Jij bent nu van mening dat je 5 maanden verspilt hebt aan je ex, maar hoe denk je dat je nieuwe vriend zich zal voelen als het tussen jullie uitgaat omdat je weer op eigen benen kunt staan?

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:47

Ik vind het allemaal een beetje vaag maar dat terzijde..
Het is inderdaad niet normaal dat hij tegen jou liegt over dingen, en niks verteld over jullie samen zijn enz. Maar hebben jullie er dan nooit over gepraat?
En 5 maanden verspilt vind ik niet terecht, JIJ hebt er zelf ook voor gekozen om 5 maanden bij hem te blijven. Je had ook eerder bij hem weg kunnen gaan omdat hij zo loog en weet ik het allemaal..

Ik snap best dat je nu veel steun hebt bij je ''nieuwe vriend'', maar loop niet te hard van stapel he!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:48

pinuts schreef:
waarom ''neem'' je dan meteen met die jongen? Omdat je steun nodig hebt om je ex te vergeten? Vind ik een rare reden om een relatie te beginnen.. Je zegt dat je nu tijd neemt om over alles na te denken maar je zet je wel meteen vast aan een ander

ik zet me niet vast aan een ander. hij weet dat ook ik heb ook tegen hem gezegt dat ik eerst ook even gewoon rust wil en geen geklooi en ik vond hem al langer leuk.en wilde ook al een relatie met hem alleen is het nu allemaal wat aders gelopen en ik ben ook nog voorzichtig met hem doe alles nu heel rustig aan
Laatst bijgewerkt door dennisje op 10-08-08 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt