Bijna 3 jaar relatie, samenwonen en nu is het uit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Bijna 3 jaar relatie, samenwonen en nu is het uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 15:03

Als je mij vorige week had gezegd dta ik dit topic zou openen, had ik je hard uitgelachen. Ik had je echt niet gelooft.

Nu zit ik bij mijn ouders want het is over.
Vrijwel 3 jaar terug kregen we wat met elkaar. Hij was mijn allereerste liefde & vriend, daarvoor had ik amper iets meegemaakt.
Na 1,5 jaar zijn we gaan samenwonen. Na een tijdje hebben we en hond genomen want we waren gewoon ontzettend zeker van onze zaak (ogod, ik begin weer..).
Nu, sinds afgelopen zondag heft hij mij vertelt dat hij het niet meer zag zitten. Hij was ongelukkig, had zich te veel moeten aanpassen, vond onze ruzie's te erg.. Maar aangezien we een vakantie in t vooruitzicht hebben (aas woensdag), zouden we dat nog proberen. Maar hij was zo afstandelijk, net alsof hij me echt niet meer leuk vond. Na heel veel gesprekken zijn we erachter gekomen dat hij er gewoon helemaal niets meer in ziet, in onze relatie..

Iedereen is geschokt en mijn vriendinnen kunnen het amper geloven. En ik, ik heb het idee dat ik in een hele andere wereld terecht ben gekomen..
Ik wil echt heel graag verder met hem maar hij gewoon niet.
Klaar. Punt.

We weten dus nog niet hoe we het met de vakantie doen, maar het is sowieso gewoon uit (waar ik dus bijna niet bij kan komen)..

We waren zo gelukkig, vorige week nogg zoveel zin in de vakantie, laatst nog het zusje van onze hond erbij gekregen waar we alletwee dolgelukkig mee zijn (waren).

Ik ben zo stuk.. Hoe kan hij dit doen?? Geen 2e kansen helemaal niks, dag relatie!

piewie

Re: Bijna 3 jaar relatie, samenwonen en nu is het uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:05

Tja ik was waarschijnlijk niet op vakantie gegaan, maar het is wel een keus die je zelf maakt.
Veel sterkte in ieder geval

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:10

Ohh Jasmijn wat een klap! Ik kan niet anders dan met je meevoelen en je heel veel sterkte wensen.
Hopelijk krijg je veel steun van je ouders, vrienden en familie, èn natuurlijk van je beestjes.
Sterkte!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:17

Mijn relatie was ook over van de ene op de andere dag. Niets praten, niet opnieuw proberen, geen nieuwe kansen. Iedereen zei dat we perfect voor elkaar waren, alles ging goed tussen ons. En toch was het ineens voorbij. Dat doet zeer, echt heel erg zeer.
Het hielp mij erg om erover te praten. De eerste dagen kon ik niets dan in bed liggen en huilen, maar daarna ging het wel steeds beter. Misschien is het verkeerd van me, maar ik werd kwaad op hem Bloos Kwaad dat hij er niet eerder over begon (speelde al bijna 2 maand bij hem!), kwaad dat ik me gebruikte voelde.. Dan is het makkelijker iemand vergeten.

Het is niet erg als je je nu helemaal rot voelt, dat hoort er bij. Maar op een dag besef je dat ook wel zonder hem gelukkig kan zijn. Ach gut
Ik zou de vakantie afzeggen. Of gaan, maar dan zonder hem. Als je nu samen gaat, is dat vragen om problemen.

Veel sterkte, je komt er wel weer bovenop Ach gut

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 15:21

Aline, dank je voor de steun.. Ik krijg idd genoeg steun van iedereen hier. Maar het erge is nog dat ik de steun mis van hem.

Rebel_jits, ja het doet echt heel zeer, maar ook het besef komt erg langzaam. Ik denk eigelijk nog steeds het komt wel weer goed, maar diep van binnen weet ik dat het gewoon echt niet kan.. Maar dat kan ik dan weer niet geloven. Ik hoop dat ik ook nog in de fase van kwaad zijn terecht kom.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:22

Ik schrok me echt rot toen ik dit las. Ik vind het echt zo erg voor je Jasmijn!! Ach gut Verdrietig
Dit had ik echt nooit verwacht.
Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie er misschien alsnog uit zullen komen.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:25

jeetje zeg..
Ik zou ook echt niet weten wat ik zou doen jasmijn..!
Iig heel veel sterkte!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 15:27

Dank jullie... Ik ga zo met Madelief nar de paardjes als die thuiskomt..

Ik voel me echt beroerd. Dit is echt iets wat ik nooit had zien aankomen. Hij zij ook altijd: als het ooit uitgaat, weet ik zeker dat ik niet degeen ben die het uitmaakt.

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:31

Vind het heel rot voor je. Het is altijd moeilijk als het over is. Maar op zo'n manier komt het 100x harder aan. Ik snap dat je je met je gevoel geen raad weet op het moment. bij mij heeft het erg geholpen om te praten met vriendinnen. De eerste dagen heb ik geen behoefte gehad om ook maar iemand te zien. dat kwam pas naar een aantal dagen. Op een gegeven moment kun je het hebben dat je boos wordt door de situatie. In mijn geval was dat boos op alles en iedereen! Iedereen verwerkt het op een andere manier natuurlijk! Ik begrijp wat je voelt en leef met je mee!sterkte meid

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:00

Jeetje Jasmijn, dat is zeker heel plotseling..... Kan even niets zinnigs zeggen. Sterkte en als je wilt kletsen weet je me wel te vinden Knipoog

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:24

Wat naar!
Helemaal als het vanuit het niets komt. Geen proces waarin je langzaam uit elkaar groeit, maar gewoon in eens los gescheurd.
Het boos zijn komt vast nog wel, meestal hoor je dat verlies in meerdere fases voorbij komt.
Eerst dringt het nog niet echt door, dan de klap en het verdriet, daarna de boosheid en uiteindelijk de acceptatie.
Ontzettend moeilijk zoiets. Jeetje.
Ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:29

Jeetje meid wat ontzettend klote!
en wat een hufter zeg om het al die tijd voor zich te houden en dan ineens uit het niets het zomaar uitmaken
hoe kan je nou aan een relatie werken als 1 van de 2 niks zegt en daarmee dus niet eerlijk is?

ik zou hem er toch nog mee confronteren met deze feiten en hem daarna de mededeling geven dat jij hem niet nodig hebt en geen contact meer met hem hebben
je bent meer waard en kan beter krijgen!
wat heb je aan iemand voor de komplete toekomst als hij niet eens eerlijk kan zijn en dingen met je bespreken kan...

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:33

Dat vind ik dan wel weer heel straf.
Ja het is banketstaaf dat hij het er niet eerder over heeft geahd maar om er dan in één keer helemaal mee te breken en zo te reageren.
TS heeft aangegeven dat ze er nog over gepraat hebben.

Maar het blijft gewoon echt Kl*te met een hoofdletter K.
Helemaal omdat het alleen van zijn kant in één klap zo komt......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:36

Pfff... dat is schrikken! Sterkte! Best een kùtstreek om het ineens uit te maken.. Ach gut

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:11

sterkte jasmijn! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop voor je dat hij inziet dat hij fout zit

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:42

Tjee das mooi kl*te! Ik heb net nog je topic zitten lezen over je 2 honden. Wát een super stel trouwens die 2 samen!
Wat afschuwelijk dat iemand je ineens zo van de ene op de andere dag laat zitten. Zeker omdat je het totaal niet aan hebt zien komen. Heel veel sterkte!
En het klinkt heel makkelijk gezegd voor iemand die niet in die situatie ziet, maar als hij jou zo behandeld, is hij jou niet waard

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 18:07

We hebben echt deze week gepraat, gepraat gepraat.
Maar hij heeft gewoon besloten dat het over is en zijn gevoelens erg ver weg gestopt, waar ik ze niet kan bereiken.

Terwijl ik juist degeen was waarbij hij zijn emoties echt goed durfde te tonen.
Ik zie hem ook absoluut niet als een hufter oid.

Dank jullie voor de steun en voor de verschillende inzichten Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:21

Jemig, dat is niet niks en hij wil het ook niet meer proberen?
Wel jammer dat ie je geen tweede kans geef.

Veel sterkte nog!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:27

sneu, verdrietig maar geloof me ; alles gebeurd met een reden
als wil je daar nu niet bij nadenken maar het is wel zo eerlijk van je vriend als hij eerlijk zegt dat hij geen gevoelens meer heeft
je bent nog harstikke jong en tuurlijk is het nu heel verdrietig; maar na regen komt zonneschijn
geloof me ; ik kan er echt over meepraten; ik heb al heel veel meegkaat in mijn leven en ook een paar zeer lange , serieuze relaties van jaren gehad en zelfs al een keer eerder samengewoond
ik heb er ook helemaal door heen gezeten maar tijd heelt alle wonden
ben nu al weer aantal jaar samen met mijn huidige vriend en dat gaat super
nogmaals; ik weet dat je er op dit moment niet aan wil denken maar ga lekker op stap met vriendinnen; probeer lol en plezier te maken; het leven is te kort om veel verdriet te hebben
en na verloop van tijd gaat ook voor jou de zon weer schijnen
veel sterkte en succes met de komende periode

Mosea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:28

jeminee... heb bijna precies hetzelfde meegemaakt
zown 2 maanden terug...
ook zo onverwacht en zo ineens uit... zonder nog maar een kans..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:51

Jeetje Jasmijn ik schrik me echt rot, had nog in je topic van Dizo en Raya gereageerd want jullie waren inderdaad zo gelukkig met zijn allen... ik hoop dat hij wel inziet dat hij nog iets voor je voelt, want wegstoppen is ook niet goed, misschien zullen er wel dingen gaan moeten veranderen in de toekomst als hij er ooit nog op terug komt. Meis echt heel veel sterkte, ik vind het echt ontzettend rot voor je... Ach gut

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:06

Heel lastig meid, mijn zus heeft ook zoiets meegemaakt. Ze had bijna 3 jaar een relatie met der vriend, en toen ze net 3/4 maanden samenwoonde zag hij het opeens niet meer zitten. Dat is het lastige, sommige mensen zitten allang met die gevoelens dat het niet meer lekker zit maar proppen het maar op, totdat ze echt niet meer verder willen en er opeens alles uitkomt. Dan schrik je je kapot, totaal onverwachts..
Maar hoe hard het ook klinkt, ga door met je leven! Mijn zus was er zo van geschrokken dat ze echt weken alleen nog maar boven in bed lag en nergens meer kwam, totdat ze besefte; Wat heb ik hieraan? Ik moet toch ook verder met me leven, hij is toch niet de enigste jongen die er bestaat! Dus toen kwam ze weer tot leven (om het zo maar even te zeggen) en toen ging ze weer stappen enz. En tijdens het stappen heeft ze een jongen ontmoet, waar ze nu mee samenwoont en waar ze heel erg gelukkig mee is.
Tuurlijk is het moeilijk, je verwacht het totaal niet. Probeer nog met hem te praten als jou nog wat dingetjes niet duidelijk zijn, sluit het samen goed af en ga als vrienden uit elkaar.
Als het niet meer gaat volgens hem, gaat het niet meer.. dan is het ook echt op.
Het gaat tussen mij en me vriend ook niet meer goed, denk dat het op is (we hebben bijna 2 jaar). We hebben bijna nooit meer plezier en lopen alleen maar te mopperen op elkaar.. Veel vragen zich af waarom we nog bij elkaar zijn. Maar het is hartstikke moeilijk, ondanks alles hou ik nog steeds van hem. Ik kan het niet zomaar uitmaken, maar stiekem denk ik wel dat dat het beste zou zijn..

Nog heel veel succes meid, ga lekker door met je leven.. Ik weet zeker dat je zo weer een leuke jongen ontmoet waar je ook gelukkig mee word.

Groetjes Milou

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:09

Tja als het gevoel weg is heeft het geen zin om er verder aan te gaan werken imo. Lachen
Ik was ruim 5 jaar met mijn ex, we gingen samenwonen en ik zag het echt niet meer zitten, het gevoel was helemaal weg... daar hebben we dus ook een punt achter gezet Lachen

Sterkte Ach gut
Laatst bijgewerkt door Marchador op 09-08-08 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:09

jeetje meis, wat rot zeg!!! heel veel sterkte ermee, zoek maar afleiding bij je boef en vrienden, dit doet zeer zeg Ach gut ...

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:14

lieve jasmijn

ik weet heel goed wat je nu doormaakt
het is niet zo dat mijn man,ook de brui eraan heeft gegeven maar die had een ander meisje van 24 jonger Boos! nu vier weken geleden ben ik daar achtergekomen
dus ik weet helemaal hoe jij je nu voelt
ik hoop voor je dat je hier een beetje een plekje voor kunt vinden en leef erg met je mee
als er wat is kan je me ook altijd ene pv mail sturen en kunnen we bij kletsen
jasmijn zorg goed voor je zelf en als er wat is wat ik voor je kan doen hoor ik het wel ook is het mss alleen via de mail
liefs peet Ach gut