Maar ik werd vannacht wakker gesmst, en toen ik op keek stond er een man bij me bed. Ik schrik me dus rot en probeerde het licht aan te doen.. en het enigste wat ik hoorde is zijn zware adem haling. Ik schreeuwde PAPA!PAPA ben je er? ( ben een week alleen thuis) Nou er kwam geen antwoord. Toen ik eindelijk het licht aan had stond hij er niet meer, dus ik dacht zal hij misschien nu op de gang staan? Ik heb dus meteen me moeder wakker gebeld om 2 uur vannacht en alles verteld. Mijn moeder was vorige week in friesland op de camping met mijn oom en zij roken steeds hun opa zijn pijp, alsof hij naast hun stond te roken. Ik vertelde dat ik een man zag met een snor en dat hij op me oom leek en me moeder bevestigde dat dat ook zo was!
Ik zelf geloof er in, maar wat denken jullie?
)
)
anders ben ik bang dat dr iemand in mn deuropening gaat staan.. sinds een jaar is die angst beetje verwatert.. maar als ik naar boven ga sta ik nog steeds de hele tijd om me heen te kijken.. echt dood eng vind ik het! zou het een hardverzakking krijgen als ik zoiets zou zien.. gelukkig nog niet meegemaakt.. mn zusje hoorde in maart ( toen mn oma precies een jaar geleden overleden was ) iemand fluiten.. waarschijnlijk ook een teken van mn oma ( ze fluite altijd! de hele dag door )