( heb geen reserve )zal ik gewoon de ANWB bellen ( ben lid ) of weet iemand hier een slim trucje zonder de auto te beschadigen
dankjullie wel!
voel me zo idioot, en ben nog nieteens blond
groetjes Julie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

( heb geen reserve )
voel me zo idioot, en ben nog nieteens blond

highwaykind schreef:Het schijnt (! niet uitgeprobeerd en af en toe wat goedgelovig) dat je iemand die een reservesleutel ERGENS ANDERS heeft, kan laten bellen, dan het voor de telefoon op het knopje drukken en dan moet hij het ook doen, radio signaal komt dan door de telefoon.. nogmaals, niet getest, maar een poging waard voro je je ruit inslaat.
highwaykind schreef:Het schijnt (! niet uitgeprobeerd en af en toe wat goedgelovig) dat je iemand die een reservesleutel ERGENS ANDERS heeft, kan laten bellen, dan het voor de telefoon op het knopje drukken en dan moet hij het ook doen, radio signaal komt dan door de telefoon.. nogmaals, niet getest, maar een poging waard voro je je ruit inslaat.

kan het de volgende keer wel zelf denk ik, heb goed gespiekt
madeliefw schreef:zo dat klinkt echt heel apart van die reservesleutel voor de telefoon, ben benieuwd...
moonfish13 schreef:raam intikken, sleutel pakken en dan carglass of de ANWB bellen dat iemand je ruit heeft ingegooid?