-tig keer proberen of Bokt het inmiddels weer deed. Ben erger verslaafd dan ik dacht!
Bij mij werkt het ook nog niet echt lekker. Ik heb er 20 minuten over gedaan voor ik ingelogd was en voor ik op deze pagina was, gingen er ook een paar minuten voorbij.
We hebben voor ons topic in de huiskamer een hyves gemaakt En daar wat rondgehangen, en natuuuuurlijk veel geprobeerd of bokt het weer deed Ach, zo had ik tijd om wat series te kijken
Heb genoeg te doen gehad! Kwam er vanochtend pas achter dat hij eraf lag!
Mag ik wel even zeggen dat ik het een beetje triest vind als mensen afkickverschijnselen ed hebben alleen maar omdat bokt er een dagje uit lag? je mag toch hopelijk wel een leven hebben?
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Ik heb van pure ellende maar wat huishoudelijke klusjes gedaan, die niet echt dringend waren maar toch een keer moesten gebeuren. Overigens heb ik ook een kritische blik geworpen op álle instellingen van mijn computer, dus weet voorlopig weer even dat alles keurig in orde is met het pc'tje. Waar een bokt-storing al niet goed voor is
hij is er in ieder geval weer. Dacht dat ik vandaag na gisteren een dag hard werken is lekker een dagje bokken ligt ie eruit:p maar goed hij doet het weer!