Giga chaoot.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Giga chaoot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 14:17

Hoe het komt weet ik niet, of nouja, het zullen mijn genen zijn, maar ik ben giga chaotisch op zijn tijd. Daardoor ben ik flexibel en kan ik me snel aan de situatie aanpassen, maar soms baal ik erg van mezelf. (Proefwerktijden verwisselen, dingen kwijt raken en dan niet een keer, maar honderd keer, dubbele afspraak, straatnaam vergeten noem maar op)

vanochtend was er weer een moment dat ik erg van mezelf baalde. Ik ben namenlijk een paar dagen alleen thuis en toen ik vanochtend het huis uit liep hoorde ik achter me de voordeur dichtvallen . . . Terwijl de sleutel niet in mijn zak zat Nagelbijten / Gniffelen Ik had mijn spullen al buiten staan en besloot naar de sportschool en de paarden te gaan en ondertussen een noodplan te verzinnen. De buren waren op vakantie, mijn moeder en vriend in Mexico en mijn broers ook weg. Ik sms'te er nog een (een broer) of hij even langs huis kon, maar dat kon niet. Drie uur later stond ik dus weer voor mijn dichte deur.

En nu zit ik inderdaad binnen, ingebroken in mijn eigen huis Vork Ik kan je zeggen, we maken het dieven er niet gemakkelijk op, want wat een klus was dat zeg. Maar alle ramen zijn nog heel en ik vergeet mijn sleutel voorlopig niet meer. Knipoog (dat zeg ik nu...)

ben ik de enige chaoot? en hoe gaan jullie er mee om?

Mir_U

Re: Giga chaoot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:21

Pfff ik heb het geloof ik meegekregen van mijn vader of van hem aangeleerd ofzo maar ik ben ook een vreselijke chaoot. Leg ik een pen neer, ben ik na twee tellen alweer vergeten waar. Ik vergeet om de haverklap mijn sleutels (aanbellen bij je ouders om 4u 's nachts wordt niet echt gewaardeerd hehe), en was laatst had laatst voor de bruiloft van mijn broer in Amerika mijn jurk heel netjes voor de spiegel in mijn kamer in Ierland laten hangen Gestoord Uiteindelijk is die wel gearriveerd maar het had wat voeten in de aarde.

Het stomme is: mijn moeder is heel georganiseerd en meestal helpt ze me ook wel met het herinneren van dingen, maar als ze dan eens denkt die meid is 23 en kan het inmiddels zelf wel (zoals met de jurk) dan vergeet ik het dus prompt...

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:22

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je dan wel binnen gekomen bent?
Ik heb ooit bij mn buren ingebroken via de container op het stukje boven de voordeur en toen door het raam naar binnen. Buuf was de sleutel vergeten. Ik vraag me nu nog steeds af hoe ik daar ooit ben gekomen Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:24

Hahahaha Fenna toch Tong uitsteken. Ik ben soms ook wel een chaotisch, iedereen wel eens denk Haha!. En de sleutel vergeten is ook een bekend geval. Ik kan mijn tante, mijn oma en opa en de buren altijd nog vragen om de sleutel Knipoog. Maar ik heb mijn buurjongen ook al eens via een ladder naar het dak zien klimmen omdat hij de sleutel vergeten was en alleen zijn dakraam op stond Tong uitsteken.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:25

joycie schreef:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je dan wel binnen gekomen bent?
Ik heb ooit bij mn buren ingebroken via de container op het stukje boven de voordeur en toen door het raam naar binnen. Buuf was de sleutel vergeten. Ik vraag me nu nog steeds af hoe ik daar ooit ben gekomen Haha!

Fenn, dat zou ik dus niet vertellen, straks staan de inbrekers in de rij voor je huis Clown

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:26

Ik heb op vakantie in Amerika twee keer door een raam moeten klimmen om de deur open te maken: 1 keer omdat mijn broer de deur dichtzwaaide en de sleutel binnen lag en 1 keer omdat we de deur niet open kregen (klemde nogal) Haha!
Mijn moeder vroeg zich heel verbaasd af hoe ik dat zou geroutineerd deed Knipoog

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:27

Nou hier nog een chaoot.
Vooral het huissleutel geval, dat overkomt me zo vaak!
Nu klim ik meestal via de schutting op de garage, van garage naar dak woonkamer, op het balkon klimmen, en dan een sprongetje maken door het raam. Huilen van het lachen
De inbrekers mogen dus wel heel lenig zijn ROFL

Gisteren afgesproken van hoe en wat met de paarden trainen, nu alweer vergeten. Bloos

Het is niet dat ik heel chaotisch ben, maar ik doe gewoon liever alles op mijn eigen tijd en manier. Als iets me niet echt interesseert, vergeet ik het dus.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:29

Ik heb in Egypte nog door een raam moeten klimmen, we zaten in de kamer en de stroom viel uit... Je zag echt helemaal niks meer... Ik zat op mijn bed naast het raam en buiten zag je nog wel iets door het maanlicht, dus klom maar door het raam. Want in de kamer zat een trappetje en dan had ik daar waarschijnlijk vanaf gevallen Knipoog.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:31

hahahaha het is werkelijk alsof ik mezelf hoor! Bloos
ik had het met de autosleutels en ook met de sleutels van de zadelkamer deze week!in de auto en zadelkamer laten en het slot dicht doen hahahaha
ja ik ben ook wel erg chaotisch!maar wat je zegt erg flexible en ik vind het ook wel grappig soms hoor als je dan naar jezelf kijkt ooo haha
hoe word je minder chaotisch daar ben ik wel benieuwd naar haha?? Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:32

Ik heb het echt met sommige dingen, sleutels vergeten doe ik gelukkig zo goed als nooit, maar heb wel vaak dat ik 10.000 dingen afzoek terwijl het gewoon naast me ligt... Echt afschuwelijk... Ik kan daar zo gestoord van worden, maar ik ben af en toe nogal een perfectionist, maar momenteel is mijn kamer bijv ook een bende, terwijl die normaal echt heel schoon is enz... En het lijkt of dat ik steeds chaotischer word dus, ben er zelf niet zo blij mee, maarjah Clown

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:33

pascale schreef:
hoe word je minder chaotisch daar ben ik wel benieuwd naar haha?? Haha!

Ik werk vaak met post-its, die hang ik op plekken waar ik ze wel moet zien en dan hopelijk vergeet ik het niet

daNiielle_

Njen schreef:
Ik heb het echt met sommige dingen, sleutels vergeten doe ik gelukkig zo goed als nooit, maar heb wel vaak dat ik 10.000 dingen afzoek terwijl het gewoon naast me ligt... Echt afschuwelijk... Ik kan daar zo gestoord van worden, maar ik ben af en toe nogal een perfectionist, maar momenteel is mijn kamer bijv ook een bende, terwijl die normaal echt heel schoon is enz... En het lijkt of dat ik steeds chaotischer word dus, ben er zelf niet zo blij mee, maarjah Clown

Op gebied van rommel maken kan je ook perfectionistisch zijn. Haha!

Roihi

ik ben geen giga chaoot maar ik heb al wel een paar keer mijn huissleutel op de buitenkant van de deur laten zitten savonds/snachts Gestoord
het is een kwestie van jezelf af te remmen, eventjes, en alles op een rijtje zetten.
er een gewoonte van maken, maar dat is niet gemakkelijk.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 14:33

Mc, moeten het creative inbrekers zijn Clown Ik heb met wat hulpmiddelen en veel lenigheid een raam open weten te krijgen. In één keer een voleerd inbreker, want deze zouden ook inbraakproof moeten zijn, (dus kan je nagaan Clown )
Ik stond op een vensterbank waar mijn voeten net oppastte, gelukkig was de schuur open

Mirr, kleding vergeten Bloos! dat je ergens blijft overnachten en dan geen pyama, slippers, tandenborstel, haarborstel, extra ondergoed (of noem maar wat op) bij je hebt.

Ik ben ook nu al aan het inpakken voor mijn vakantie, en mijn hele kamer is een zooitje (als ik maar niets vergeet), geef mezelf een uitbrander als ik de reispapieren niet waar ze horen te liggen laat liggen (normaal is het vlak voordat ik vertrek: 'waar is mijn paspoort?' en weer een huis overhoop) en ik heb al wat mensen ingelicht waar ik heen ga.

en ik heb het van kleins af aan, hoevaak we wel niet moesten zoeken naar mijn Fietssleutel, hoevaak ik wel niet terug moest rennen omdat ik weer iets vergeten was. Ik heb het ook in mijn schrijven, of met namen die ik door elkaar haal (van goede bekenden net zo makkelijk).

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:34

daNiielle_ schreef:
Njen schreef:

Op gebied van rommel maken kan je ook perfectionistisch zijn. Haha!

Nou daar zeg je wat, ik kan in mijn eigen zooi altijd alles terugvinden, als ik het verplaats ben ik alles kwijt en anderen kunnen dan juist weer wel alles vinden Huilen van het lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 14:36

Njen, kon ik dat maar, alles terug vinden in mijn eigen zooi Clown

Je wordt er trouwens niet alleen flexibel door, het is ook goed voor je conditie Ja waar andere mensen een keer de trap op en neer lopen om al hun spullen te halen doe ik dat ongeveer honderd keer zo vaak, omdat ik altijd weer iets vergeet Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:36

Een personalassistent aannemen Knipoog. Of zo'n handcomputer (kan je dan ook weer vergeten) om alles in te zetten Knipoog.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:37

Fenn schreef:
Njen, kon ik dat maar, alles terug vinden in mijn eigen zooi Clown

Je wordt er trouwens niet alleen flexibel door, het is ook goed voor je conditie Ja waar andere mensen een keer de trap op en neer lopen om al hun spullen te halen doe ik dat ongeveer honderd keer zo vaak, omdat ik altijd weer iets vergeet Haha!

Haha ja of weer terugfietsen als je aan het einde van de straat ineens te binnen schiet wat je vergeten bent Haha!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:39

Haha. Ik meld me Vork.
Maak overal troep van, raak alles kwijt en vind dat op de meest vreemde plaatsen terug. Zo licht de lader van m'n telefoon door het hele huis, 1x achter de wasmachine.. En ik vond een x €50,- onder m'n toetsenbord Vork
Verder maak ik dubbele afspraken, vergeet ik tijden, afspraken, verjaardagen en andere belangrijke dingen. Moet altijd 3x nakijken wat m'n werktijden zijn, want die schrijf ik 9 v/d 10 keer verkeerd over, en pff ja.. ik ben gewoon nogal chaotisch Huilen van het lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:39

Dat heb ik zo vaak gehad met de sleutels van stal Knipoog. Stond ik op stal oliebol sleutels van de voerkist/zadelkast vergeten... Kon ik weer terug Lachen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:43

Ik heb het s'ochtends vaak waardoor ik ook vaak minstens vijf minuten te laat op mijn werk kom, maar ze zijn er inmiddels aan gewend Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:43

Echt alles is hier klinkt zo bekend Lachen. Ik ben ook zo vaak mijn werk vergeten... Stond ik te winkelen of lekker tv aan het kijken belt me baas op Lachen. En soms ben ik wel eens mijn mobiel (of iets anders kwijt) en dan ben ik heel driftig aan het zoeken kom ik er achter dat ik het gewoon in me hand heb Haha!. Mijn kamer is ook altijd (een georganiseerd) zooitje en ik ben ook heel goed in dubbele afspraken maken Knipoog.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:50

Ik kan ook zo chaotisch zijn, verschrikkelijk...

Maar ik kan er nu mee leven, door briefjes te maken, alarm op mijn telefoon en een agenda bijhouden. En wat denk je? Ik word steeds minder chaotisch! Goed hé Huilen van het lachen

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:52

erg leuk:

het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet

Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 15:27

Wirobelgje, ja hoe goed je op proefwerken kan improviseren. Of dat je een weggetje wil afsnijden, terwijl je denkt dat het dan wel lukt en je uiteindelijk toch om fietst Clown

Overigens doe ik alles dan weer wel en dat trouwe is met dat chaotische soms een lastige combi. Als ik eigenlijk een verslag moet maken, maar ik heb per ongeluk ergens een afspraak gemaakt dan komt dat verslag er als nog. Het kost me alleen iets meer nachtrust Clown Als het echt niet kan bel ik niet af met een rotsmoesje, maar probeer ik het te verzetten of zeg ik eerlijk wat er is gebeurd. Ik probeer het bij te houden door dingen meteen te doen, opruimeriger te worden. Alleen erg goed lukt dat niet Nagelbijten / Gniffelen