Bokt en niet-bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Bokt en niet-bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 00:29

Whaha, zojuist lag ik compleet in een scheur.
Zoals gewoonlijk zitten we weer te kletsen ( mijn partner, broer en ik ) en vertel ik dat ik iets daarover op bokt heb gezien/gehoord of gelezen,...

En je kunt het natuurlijk al raden,... ik en bokt werden compleet belachelijk gemaakt Verdrietig

Met gebaren met 2 vingers als oren werd er een paard geimiteerd en gevraagt of het één of andere sekte was...

Men vroeg of er ook een boktcode was, mocht je bokkers ergens tegenkomen: Anky zeker? ROFL
Nee... Piep piep hallo, piep piep hallo SALINERO Muziek! Huilen van het lachen
Of dat men boven een aantal decibellen moest kunnen hinneken Clown

Geweldig... nou moet ik zeggen dat het tussen mijn partner en mij ook een duidelijk begrip is.
Maar daarbuiten hebben mensen vaak zoiets van: Man waar heb jij het toch telkens over Verward
* ziet het al voor zich dat zodra ze over bokt begint voortaan, iedereen aan tafel gelijk die paarden-oor-gebaren begint te maken, ben ik mooi klaar mee Huilen van het lachen

Hoe reageert jouw omgeving erop? En welke idiote dingen worden er dan gezegd?

Danique07

Re: Bokt en niet-bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:34

Over die sekte heb ik hier ook wel eens gehoord.. Ze vragen zich nog steeds af hoe het kan dat ik in Reallife al de hele tijd over paarden banketstaaf, en het dan ook nog vol hou om op zo'n internet "clubhuis/vereniging" nog meer over paarden te praten.

Ach laat ze maar praten, wij hier weten tenminste allemaal waarom bokt zo leuuuuuk is!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:41

mijn man word slechts malende van de namen
mensen mailen of bellen met een voornaam
pben met boktnaam en bestellen met een achternaam

is soms ook niet meer te volgen hoor al die dubbelle namen Bloos
kan me voorstellen dat mijn man )slechts een soms meelezende bokker Vork
het niet altijd volgen kan

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 00:43

Haha, ja dat is ook zo. Al klets ik weinig over paarden en heel veel op algemeen.

Als ik dan zeg dat ik algemene dingen zoals Sonja Bakker, spastische darmen, fotografie etc bespreek dan zegt men gelijk: Gaat toch alleen over paarden??? Clown

@Nicky: ja haha dat ken ik ook. Zojuist werd ik gesmst door een bokker. Wie is dat dan nu???
Oh bokker... Clown

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 02:24

laatst moest ik iets hebben bij iemand halen
dus ik "mart kan jij iets bij *bokt naame* ophalen"
uh ? .. ja zeg ik bij * noemt echte naam * oh zegt die garage X Clown
kijk dat onthoud die dan weer wel
dat die bokker bij een garage werkt Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 09:52

Ik noem ze hier thuis gewoon bij boktnaam anders snapt ie er helemaal niks meer van Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 09:56

Ik ken het wel beetje, een ex van mij zegt nog steeds als ik zeg; hey ik heb een goede tip gelezen op internet.. 'dat blauwe paarden site, kom je daar nu nog steeds op Rolleyes '

En mijn vriendin weet nu gewoon precies wat ik bedoel als ik zeg; ik heb dit gelezen op internet.. oohja bokt Tong uitsteken

Verder praat ik niet erover, anders word ik idd voor idioot uitgemaakt Tong uitsteken

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:01

Mijn ouders vragen zich wel af hoe ik de hele dag op zo'n pagina kan zitten Tong uitsteken Gister kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik verslaafd was Schijnheilig (klopt misschien ook wel Vork

En als ik zeg dat ik een meeting heb denken ze een keer te weten met wie, maar dan is het weer iemand anders ROFL en dan is het ook echt zo en wie is dat dan weer? ze kunnen het niet echt volgen Huilen van het lachen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:02

ik krijg ook regelmatig van alles na mn hoofd geslingert,maargoed bokt is ook zo veelzijdig,net als paarden trouwens...mn vriend roept ook dat bokt vastgeroest zit aan mn beeldscherm,

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:07

Huilen van het lachen Dat ik boktverslaafd ben is voor mijn partner wel algemeen bekend...
Vertel vaak ook verhalen aan hem die ik op bokt gelezen heb Lachen

Mijn broer gister nog... : HUH??? Is dat een meetingsfoto? Hebben jullie ook boktmeetings? Clown

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:11

mn vriend leest eigelijk alleen mee als er "'oorlog"' is op bokt..dat vind ie dan wel weer intressant..

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:14

hihi, op mijn werk weten ze ook al dat als ik zeg 'een forum waar ik vaak op zit' dat het over bokt gaat. Nagelbijten / Gniffelen

husbie wordt er helemaal tureluurs van, van mijn verslaving. Die meetings, dat gaat er al helemáál niet in bij hem. ROFL

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:15

"Ga jij maar surfen op B O K T. NL!" *LOL*

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:16

Hahahaha, Linque, dat heeft mijn broertje ook.

Verder snappen ze het hier ook niet zo goed.. Dat BoktBoktBokt. Maja, ik leer er dan ook weer best veel van.. Ja

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:16

ik vind trouwens jou verhaal wel geniaal cyntje, wat zullen jullie gelachen hebben Huilen van het lachen

ik snap trouwens best dat ze denken dat het een secte is ROFL we zwerven de hele dag maar rond op een site en houden mysterieuze boktmeetings Vork

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:17

oh en als iemand iets vraagt en ik reageer niet snel genoeg komt de standaart zin: "oh ze heeft weer geen tijd, want ze zit weer op bokt" Huilen van het lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:17

XjolitaX schreef:
ik vind trouwens jou verhaal wel geniaal cyntje, wat zullen jullie gelachen hebben Huilen van het lachen

ik snap trouwens best dat ze denken dat het een secte is ROFL we zwerven de hele dag maar rond op een site en houden mysterieuze boktmeetings Vork

*LOL* Huilen van het lachen *proest*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:17

XjolitaX schreef:

Nou, ik zat dus op bokt wat op te zoeken... en ze zaten me gewoon belachelijk te maken,... maar ik zat er echt zo bij => Huilen van het lachen

Ik baal zelfs dat ik de boktsmileys niet op mijn mobiel heb en mis ze ontzettend op andere fora Huilen van het lachen

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:19

haha jaa ik mis de boktsmileys ook altijd Nagelbijten / Gniffelen soms zou ik ook willen dat ik ze irl uit kan beelden ROFL

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:19

ohh hier gaat het ook zo Nagelbijten / Gniffelen
daarom begin ik altijd ja op bokt hé dat is een paardenforum waar ik regelmatig op mee praat en dan doe ik mijn uitleg
maar meestal praat ik er alleen over tegen mensen die het kennen of mensen die ook tussen de paarden zitten Vork

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:20

ik vertel eig nooit over bokt, ja soms als iemand een verhaal erop heeft gezet, wat heel prive is.. met een heel profiel erbij.. dan zeg ik welleens tegen mij ma: snap jij dat nou? Verder ben ik nooit uitgelachen omdat ik veel over paarden zou praten/doen, omdat ik t weinig over paarden heb. Mijn vriend zou mij nooit ''belachelijk'' maken vanwege paardrijden, hij respecteerd mijn hobbies:) En ik zou ook erg flauw worden van zulke grapjes.. 1x ok.. maar pff..

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:20

ik heb wel eens op een verjaardag gezeten dan toen vertelde ik iets van de nieuwspagina. waar ik die wijsheid vandaan haalde, alsdus een van de moeders (jaar of 40) dus ik zeg nou bokt.nl
gróte ogen: sjéés Wow! daar zaten echt alléén maar pennymeisjes. Alles wat op bokt.nl stond was slap gelul vanaf de zijlijn. Echte paardenmensen zaten op stal en niet achter hun computer

Gestoord

ben maar snel opgestapt, wat een gezellige tante was dat zeg

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:22

omdat ze je forum niet waardeerde stap je op?:D haha, komaan, tis uiteindelijk maar een site. Idd word dr veel geluld vanaf de zijlijn:)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:23

ROFL Mijn moeder weet ondertussen wel wat Bokt is maar volgens mij snapt ze het nog niet echt *LOL*
En m'n vriend kijkt regelmatig mee als ik op Bokt zit en hij hier is Lachen Maar hij kent het wel, want hij zit ook op een forum soms voor wielrennen Lachen
Silviabol Huilen van het lachen Wat een mens Gestoord Zij is zeker de beste ruiter?

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:23

pinuts schreef:
omdat ze je forum niet waardeerde stap je op?:D haha, komaan, tis uiteindelijk maar een site. Idd word dr veel geluld vanaf de zijlijn:)

ik zou daar ook niet tegenkunnen
kléin beetje respect voor haar vrijetijdsbesteding kan ook wel, toch?

en anders dan dénk je dat maar, maar dan zeg je het niet