Voordat dat allemaal gebeurde was er niets aan de hand, mijn vriend is een 20 jarige erg lieve jongen, maar daar denk ik nu anders over.
In het begin ging het erg goed, totdat hij me soms 13 keer belde en daarna 4 smsjes stuurde met daarin neem op, waarom neem je niet op? wat heb ik gedaan? wil je me niet meer? en ga zo maar verder. ik heb toen gezegd ik wil dat je afstand neemt morgen wil ik je niet zien ik wil even rust (we zagen elkaar elke dag). ik kreeg allerlei verwijten naar mij dat ik dit en dat was, ik moest veranderen etc etc. ik heb me telefoon uitgezet en die avond aangezet.
wederom weer zoveel oproepen gemist en smsjes, ik smste hem dat het goed met me ging en dat ik nu naar een vriendin ging om te maccen (mc donalds), ik kreeg terug oh dus je vriendin gaat voor, naar welke mac ga je ik kom eraan, waarop ik smste NIET DOEN! ik wilde rust! hij is toen naar de verkeerde mac geweest en daar kon hij me dus niet vinden.
De dag erna ging ik met hem naar maarssenveen, via sms deed hij normaal maar toen ik hem zag was hij helemaal woest, zijn knokkels waren helemaal blauw en kapot, hij was boos op mij (omdat ik 1 dagje! rust wilde) en heeft thuis de muur toegetakeld. hij deed erg kattig en werd op een moment zelfs gemeen, ik wilde het op dat moment uitmaken, maar als ik dat doen zou hij zeker weten naar me uithalen. Paar uur later heb ik mezelf even een schop gegeven en gedaan wat hij wilde, poeslief en naar hem luisteren. het was daarna wel redelijk oke.
Toen we in de stad liepen, keek er een jongen naar me borsten en deed
, op een 1 of andere manier voelde ik mn vriend helemaal onder me uit gaan, hij werd ontzettend kwaad en moest met al mijn gewicht aan zn arm hangen om te voorkomen dat hij op die gast af zou gaan. en zo zijn er meer dingen gebeurdNu wil hij me elke dag zien, ik moet smsen waar ik ben, wanneer ik er ben, wanneer ik thuis ben, en hoelaat ik kom.
het is niet zo van schatje zullen we zwemmen? nee het is schatje ik zie je om half 2 bij de kwakel.
Ik had hem gistermiddag gezien en zei:ik wil je savonds niet meer zien ik ga vroeg naar me bed.
Vervolgens sta ik te wii-en om even te ontspannen tot ik een sms krijg, als je buiten kijkt zie je mij.
ik heb niet gereageerd en net gedaan of ik niets heb gelezen totdat hij wegging.
ik heb hem die avond gesmst dat hij minder bezitterig moet gaan worden omdat ik het benauwd krijg op een verkeerde manier, ik ga straks namelijk 2 weken naar spanje en hoe gaat dat dan? hij zou overigens nu in turkije zitten maar dat heeft hij gecanceld, hij vroeg de hele tijd waar ik heen ging, land,hotel,stad etc. hij weet alleen dat ik naar spanje ga gelukkig want ben bang dat hij me even komt "bezoeken" daar.
Terug naar de sms dat hij minder bezitterig moet zijn, ik kreeg terug sorry ik doe dat onbewust fijne avond.
Hij voelt dus nattigheid. ik smste hem dat ik hem 2 dagen niet wil zien. krijg ik vanochtend 2 smsjes zullen we dit gaan doen? of dat doen? en 14 oproepen gemist. ik heb hem dus weer teruggestuurd nee wat zei ik gisteravond nou??
Ga ik net naar huis vanuit me werk komt hij richting verkeer op een TE drukke weg mij "zomaar" tegen.(hij weet waar ik werk) Ik heb gedaan of ik hem niet zag en wat ik verwachte gebeurde en ik werd nog banger, hij kwam met een bloedvaart achter me aan. Ik stopte en zei nu niet moet kwart over 1 thuis zijn en ik wilde je niet zien.
Krijg ik net een sms: waarom moest je thuis zijn? je scooter staat in de tuin?
Ik zit nu heel heel erg bang boven, ik wil het uitmaken maar ben doodsbang dat hij door het lint gaat, ik wil alleen heel erg graag mn moeders armen om me heen maar ze is er niet. Normaal als je verliefd ben wil je de eerste paar maanden alleen maar gek op elkaar zijn en aan elkaar denken, maar ik ben bang en wil hem kwijt maar ben zo ontzettend bang dat het van kwaad tot erger gaat.
Zie ik het misschien verkeerd? of moet ik toch gaan oppassen...?
Bedankt voor het lezen iniedergeval...