Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 12:44

Eigenlijk wachtte ik op een schaduw account, maar ik zit met mijn handen in het haar en word best wel bang.

Voordat dat allemaal gebeurde was er niets aan de hand, mijn vriend is een 20 jarige erg lieve jongen, maar daar denk ik nu anders over.

In het begin ging het erg goed, totdat hij me soms 13 keer belde en daarna 4 smsjes stuurde met daarin neem op, waarom neem je niet op? wat heb ik gedaan? wil je me niet meer? en ga zo maar verder. ik heb toen gezegd ik wil dat je afstand neemt morgen wil ik je niet zien ik wil even rust (we zagen elkaar elke dag). ik kreeg allerlei verwijten naar mij dat ik dit en dat was, ik moest veranderen etc etc. ik heb me telefoon uitgezet en die avond aangezet.
wederom weer zoveel oproepen gemist en smsjes, ik smste hem dat het goed met me ging en dat ik nu naar een vriendin ging om te maccen (mc donalds), ik kreeg terug oh dus je vriendin gaat voor, naar welke mac ga je ik kom eraan, waarop ik smste NIET DOEN! ik wilde rust! hij is toen naar de verkeerde mac geweest en daar kon hij me dus niet vinden.

De dag erna ging ik met hem naar maarssenveen, via sms deed hij normaal maar toen ik hem zag was hij helemaal woest, zijn knokkels waren helemaal blauw en kapot, hij was boos op mij (omdat ik 1 dagje! rust wilde) en heeft thuis de muur toegetakeld. hij deed erg kattig en werd op een moment zelfs gemeen, ik wilde het op dat moment uitmaken, maar als ik dat doen zou hij zeker weten naar me uithalen. Paar uur later heb ik mezelf even een schop gegeven en gedaan wat hij wilde, poeslief en naar hem luisteren. het was daarna wel redelijk oke.

Toen we in de stad liepen, keek er een jongen naar me borsten en deed Vingers aflikken, op een 1 of andere manier voelde ik mn vriend helemaal onder me uit gaan, hij werd ontzettend kwaad en moest met al mijn gewicht aan zn arm hangen om te voorkomen dat hij op die gast af zou gaan. en zo zijn er meer dingen gebeurd

Nu wil hij me elke dag zien, ik moet smsen waar ik ben, wanneer ik er ben, wanneer ik thuis ben, en hoelaat ik kom.
het is niet zo van schatje zullen we zwemmen? nee het is schatje ik zie je om half 2 bij de kwakel.
Ik had hem gistermiddag gezien en zei:ik wil je savonds niet meer zien ik ga vroeg naar me bed.
Vervolgens sta ik te wii-en om even te ontspannen tot ik een sms krijg, als je buiten kijkt zie je mij.
ik heb niet gereageerd en net gedaan of ik niets heb gelezen totdat hij wegging.

ik heb hem die avond gesmst dat hij minder bezitterig moet gaan worden omdat ik het benauwd krijg op een verkeerde manier, ik ga straks namelijk 2 weken naar spanje en hoe gaat dat dan? hij zou overigens nu in turkije zitten maar dat heeft hij gecanceld, hij vroeg de hele tijd waar ik heen ging, land,hotel,stad etc. hij weet alleen dat ik naar spanje ga gelukkig want ben bang dat hij me even komt "bezoeken" daar.
Terug naar de sms dat hij minder bezitterig moet zijn, ik kreeg terug sorry ik doe dat onbewust fijne avond.

Hij voelt dus nattigheid. ik smste hem dat ik hem 2 dagen niet wil zien. krijg ik vanochtend 2 smsjes zullen we dit gaan doen? of dat doen? en 14 oproepen gemist. ik heb hem dus weer teruggestuurd nee wat zei ik gisteravond nou??

Ga ik net naar huis vanuit me werk komt hij richting verkeer op een TE drukke weg mij "zomaar" tegen.(hij weet waar ik werk) Ik heb gedaan of ik hem niet zag en wat ik verwachte gebeurde en ik werd nog banger, hij kwam met een bloedvaart achter me aan. Ik stopte en zei nu niet moet kwart over 1 thuis zijn en ik wilde je niet zien.
Krijg ik net een sms: waarom moest je thuis zijn? je scooter staat in de tuin?

Ik zit nu heel heel erg bang boven, ik wil het uitmaken maar ben doodsbang dat hij door het lint gaat, ik wil alleen heel erg graag mn moeders armen om me heen maar ze is er niet. Normaal als je verliefd ben wil je de eerste paar maanden alleen maar gek op elkaar zijn en aan elkaar denken, maar ik ben bang en wil hem kwijt maar ben zo ontzettend bang dat het van kwaad tot erger gaat.
Zie ik het misschien verkeerd? of moet ik toch gaan oppassen...?

Bedankt voor het lezen iniedergeval...

Renske_

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:47

Meteen uitmaken, ergens op een openbare plek of desnoods via de telefoon
Meteen erbij zeggen dat hij je met rust moet laten omdat je anders aangifte doet tegen hem!
Verder negeren, echt nergens op reageren, geen tel meer oppakken, niet op smsjes reageren, laat hem lekker voor wat hij is, dit waait dan wel weer over. Zo niet, dan idd aangifte doen!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:49

Ik ben het totaal eens met Renske. Hoe bang je ook voor hem bent, kind kies alsjeblieft voorjezelf!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 12:50

als ik het uit ga maken ga ik dat niet in ze gezicht doen, hij vertelde hoe trots hij zijn vriendin in elkaar had geslagen en de grond had ingeboord nadat ze vreemd was gegaan. hij heeft losse handjes en dat weet ik nu inmiddels wel, alleen ik durf nu niet, ik heb zo'n honger maar ben bang dat hij beneden is.
hij is bezeten van me maar ik voel me schuldig, omdat ik hem tenslotte aangehaald heb..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:50

Vervelend meis! Je moet geen dingen doen die jij niet wilt, als jij het uit wil maken, doe je dat!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:50

Oh god, ik lees je verhaal, zorg asjeblieft dat je van die jongen afkomt, die spoort niet, echt niet!

vraag desnoods je vader/moeder of ze erbij is of in de buurt blijft.

Je zegt "ben bang dat het van kwaad tot erger gaat", maar hoe erg kan het worden? Dit is al echt eng e zeker geen normale relatie!

Laat je niks aanpraten, hier moet je echt vanaf. Punt.

Edit: dat hij niet spoort daar kan jij niks aan doen. Voel je niet schuldig. Dit heeft niks maar ook helemaal niks met jou te maken, maar alles met die jongen zelf. Die doet dit met een volgende zo weer.

Eng, brrrr!
Laatst bijgewerkt door WowAmigo op 30-07-08 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:51

Voel je echt niet schuldig! Hij is niet helemaal goed bezig, als jongen zijnde hoor je je vriendin te aanbeden en niet als oudvuil te behandelen. Hij vertrouwt je gewoon voor geen meter. & heeft hij daar recht toe? NEE

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:51

xDramaQueen schreef:
als ik het uit ga maken ga ik dat niet in ze gezicht doen, hij vertelde hoe trots hij zijn vriendin in elkaar had geslagen en de grond had ingeboord nadat ze vreemd was gegaan. hij heeft losse handjes en dat weet ik nu inmiddels wel, alleen ik durf nu niet, ik heb zo'n honger maar ben bang dat hij beneden is.
hij is bezeten van me maar ik voel me schuldig, omdat ik hem tenslotte aangehaald heb..

En toen ging er bij jou geen belletje rinkelen dat je van deze gozer afmoet?

moni66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:52

dumpen die jongen
dat wordt alleen maar erger
en inderdaad negeren
sterkte meid

Maartje_M

Idd, zorgen dat je het op en voor jou veilige plek uitmaakt. Je ziet het zeker niet verkeerd!
En schuldig voelen moet je al helemaal niet doen. Jij kan er niets aan doen dat hij zo in elkaar zit! Dat is zijn probleem!

Tamara_H

woow, weet niet wat ik hierop kan zeggen, ik denk inderdaad wat renske_ zegt dat dat wel handig is

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:53

Laat je niet bang maken door hem. hij heeft je nu waar hij je hebben wil. Het is moeilijk en het is eng, maar doe wat JIJ wil en laat je geen angst inboezemen door hem.
Dit gaat anders van kwaad tot erger en je kunt er beter nu mee stoppen, voordat alles uit de hand loopt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:55

Als ik dat zo lees komt hij op mij een beetje eng over en ik denk dat je het zeker niet verkeerd ziet allemaal. Zelf vind ik het in ieder geval niet normaal zoals hij doet. Hij probeert je leven te beheersen lijkt het wel. Wanneer komt je moeder weer terug? Kan me wel voorstellen dat je bang bent om het uit te maken, maar ik denk wel dat dat het beste is...

Keet

Meissie toch, wat een verhaal zeg.
Wees alsjeblieft ontzettend voorzichtig met jezelf! Hou alles bij, bewaar smsjes, msn gesprekken, wanneer ie gebeld heeft, hoevaak ie gebeld heeft enzo, just incase

Kaj je vader of moeder niet naar huis toe komen? Of wanneer komen die thuis?

Redrumfox

eefangel schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat vraag ik me ook af.. Je moet je niet schuldig voelen, maak er gewoon een eind aan: die gozer is gek en jij bent nog gekker als je bij hem blijft, doe dat jezelf niet aan. Je kunt het veel beter krijgen, echt waar.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:56

Misschien moet je het juist wel face to face zeggen. Niet laten merken dat je bang bent voor zijn zielige gedrag, kan ie wel, tegen een meisje? Hij zoekt het maar uit, jou in elkaar slaan zal ie daarbij vast niet zomaar doen. (wel voor de zekerheid backup meevragen...)

Maar laat je niet in een hoekje zetten. Dit is ZIJN probleem.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:56

Jeetje , wat een verhaal ! maak het uit waar veel mensen zijn (café etc.) Succes ermee !

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:57

Sjee, wat erg dit zeg.. Maakt mij echt aan het schrikken!
Inderdaad even bellen en zeggen, als ie verder wil praten waarschuwen dat je gaat ophangen en zeggen dat je geen contact meer wilt, vertel hem ook dat je er anders de politie bij haalt.
Misschien een idee om een vriend(in)/kennis dan bij je te hebben, zou alle deuren etc goed op slot doen.
Weet niet of je bij iemand anders terecht kan tot je moeder thuis is? Kan mij voorstellen dat je je veilig wilt voelen.

Hoe het met de politie werkt, weet ik niet. Maar je kan hier zeker aangifte van gaan doen!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 12:57

eefangel schreef:
xDramaQueen schreef:

dat was een paar dagen geleden, ik schrok toen heel erg en vanaf toen wilde ik het uitmaken...

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:58

Misschien kun je iig al melding ervan maken bij de politie? dan hebben ze er iig al eens van gehoord, mocht het inderdaad van kwaad tot erger worden... Ik zou hem vor nu compleet negeren en als een ouder thuis is hem smsen/bellen en het officieel uitmaken, al zal hij het niet zomaar accepteren. Dan heb je tenminste iemand om op terug te vallen bij je...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:58

is er een vriendin die langs kan komen oid?

Tracy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:59

TS, pas asjeblieft op!!
deze jongen spoort duidelijk niet!
mischien een oplossing om je telefoon gewoon uit te laten staan?
en hem te dumpen voordat je naar spanje gaat?

mellamoshan

Uitmaken en wel nu meteen als ik jou was!
Doe het inderdaad op een publieke plek of met broer of vrienden ofzo erbij zodat mocht hij losse handjes hebben, heb je tenminste wat mensen bij je.
Blijft hij aanhouden, aangifte doen!

Sterkte ermee...

Anoniem

Jeetje wat eng! Ik zou inderdaad het uitmaken, en meteen eraan toevoegen dat als hij zo blijft doen, jij naar de politie stapt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 12:59

_Tara_ schreef:
Als ik dat zo lees komt hij op mij een beetje eng over en ik denk dat je het zeker niet verkeerd ziet allemaal. Zelf vind ik het in ieder geval niet normaal zoals hij doet. Hij probeert je leven te beheersen lijkt het wel. Wanneer komt je moeder weer terug? Kan me wel voorstellen dat je bang bent om het uit te maken, maar ik denk wel dat dat het beste is...

Mijn moeder is rond een uur of 4 thuis mijn stiefvader pas om 7 uur, ik ga zo denk ik mijn buurjongen bij zn nekvel grijpen als hij thuis is.