Mode-enquête Hennes&Mauritz

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorothea

Mode-enquête Hennes&Mauritz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 08:30

Wie heeft 'm gemaakt? De mode-enquête van H&M bovenaan de pagina? Leuk, dacht ik nog, € 500 winnen door mee te doen aan een MODE-enquête. Willen ze vast weten of ik wijde of strakke broeken draag, of hemdjes of blousjes...hoe naïef was ik toch weer... Wat voor opleiding heb ik gedaan, heb ik een lease-auto, een koopwoning, wil ik misschien wat geld lenen, maak ik sudoku's? En al deze informatie voor eventueel, misschien een modecheque van € 500? En dan volgende week m'n postvak en brievenbus (en onder het eten die irritante telefoontjes) vol met aanbiedingen van auto's, leningen, tijdschriften, en noem het maar op....ik begin er niet meer aan... Doei, doei

LisaLuna

Re: Mode-enquête Hennes&Mauritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:39

Ik niet gelukkig, ik werd ook gebelt dat ik een enquete had ingevult over een of andere Eco of iets..
Werd wakker gebelt om 10 uur.. Geen idee waar de telefoniste het overhad en ze begon heel verhaal opgegeven moment hoorde ik ' Dat klinkt goed he? ' toen drong het tot me door dus ik zeg 'Ik heb geen interesse' ..
Nog even doorgaan natuurlijk zoals altijd 'Mag ik vragen waarom u geen interesse heeft?'
'Omdat ik geen idee heb wat Eco nog wat is en het me ook niet intereseert' Doei, doei
Ja sorry maar bel mij even niet wakker ja . Huilen van het lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:30

Daarom vul ik altijd overal nee in. Knipoog Ik heb geen auto, geen interesse in een lening, geen interesse in aanbiedingen en ga zo maar door. Zo krijg ik nooit reclame, maar doe je wel mee voor die 500 euros... Knipoog

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:42

Nathalie schreef:
Daarom vul ik altijd overal nee in. Knipoog Ik heb geen auto, geen interesse in een lening, geen interesse in aanbiedingen en ga zo maar door. Zo krijg ik nooit reclame, maar doe je wel mee voor die 500 euros... Knipoog

Slim, heel slim! Ja

Myn moeder heeft my laatst lid gemaakt van aids stop now oid, en toen heeft ze ook een aantal dingen ingevuld. Nou gaat elke dag wel drie keer de telefoon met zo'n belmiep eraan, om je een iets aan te smeren.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:20

Nathalie schreef:

Ja maar.. dat deed ik ook en toch wisten ze mijn nummer , hufters. Koe

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:24

Hu....??
Een auto enz. heeft toch niets met de H&M te maken??? Dan komen er mooie kleren in mijn hoofd op.
maar ff off-topic:
De laaste tijd had ik ook de heletijd zo'n belmiep van kpn aan de telefoon, die internet en alles aan wou smeren. Nou dan moet je ze eerst maar eens duidelijk maken dat jij daar neit over gaat, maar heel toevallig je ouders, en als ze dan je ouders aan de lijn krijgen kan je 1000000000000 nee zeggen, maar ze blijven toch terug bellen. Dus ik zei mooi tegen die vrouw, ( toen ik haar voor de 7e keer aan de lijn kreeg) Dat ik daar neit over ging, en mijn ouders voor 3 jaar op wereldreis zijn. Vork
Nooit meer iets gehoord! Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 07:40

Ik geef ook nooit mijn mobiele nummer maar het huisnummer; ben toch nooit thuis tijdens kantoor uren. Nagelbijten / Gniffelen

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 09:32

Nee, maar ze bellen vaak tijdens het eten... Knipoog
Het banketstaaf blijkt overigens nu te zijn: ik was bezig met invullen (naam, adres, telefoonnummer) en toen ik die vragen zag die dus niets met H&M te maken hadden, heb ik de enquête weggedrukt. Wat denk je? Mijn gegevens blijken dus wel ergens opgeslagen te zijn, terwijl ik niet eens op 'verzenden' oid gedrukt heb... Boos!
(heb inmiddels al twee mailtjes ontvangen nav de mode-enquête)

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 09:44

dorothea schreef:
Nee, maar ze bellen vaak tijdens het eten... Knipoog
Het banketstaaf blijkt overigens nu te zijn: ik was bezig met invullen (naam, adres, telefoonnummer) en toen ik die vragen zag die dus niets met H&M te maken hadden, heb ik de enquête weggedrukt. Wat denk je? Mijn gegevens blijken dus wel ergens opgeslagen te zijn, terwijl ik niet eens op 'verzenden' oid gedrukt heb... Boos!
(heb inmiddels al twee mailtjes ontvangen nav de mode-enquête)

Zo is het precies bij mij gegaan!! Ik was ook bezig met invullen en kwam al die belachelijke vragen tegen.Heb toen alles wegegklikt en nog slaan ze alles op,op één of andere manier......Ik heb idd ook niet op verzenden geklikt.Ik werd constant gebelt over één of andere lening en bladiebla......heb wel 10x gezegt dat ik het niet wil en toch blijven ze bellen Boos! .Héél irritant en maar blijven vragen "ja maar wááróm dan niet?" Hamer Gestoord GRRRRRR ik vul nooit niet meer iets in!! Stoom uit je oren

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 09:57

Ik heb wel alles bewaard wat ik ontvangen heb, én ik ben lid van de Consumentenbond, dus ik ga er waarschijnlijk toch maandag maar eens een telefoontje aan wagen...
Ook schijnt het wel eens te helpen als je gebeld wordt voor een enquête om wedervragen te gaan stellen. Als ze jou wat vragen, gewoon de vraag terugkaatsen: "maar wat vind jij er eigenlijk van?" en daarop doorzagen... Knipoog

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 10:14

Ik ben alleen maar gebelt dus daar kan ik niet veel mee denk ik.....nouja ik heb ze in ieder geval afgeschud nu want ze bellen niet meer Haha! Het lijkt me wel een goed idee om eens de consumentenbond te bellen idd.....je denkt iets in te vullen voor H&M en dan krijg je deze gekkigheid....Verward

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:00

Raar, ik heb hem toch ook helemaal ingevult en verstuurd maar ik krijg geen e-mails of telefoontjes.. Nagelbijten / Gniffelen

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:38

Vreemd, ik zou toch niet zo snel zeggen dat H&M zich met dit soort praktijken zou inwijden.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 13:31

Heb net de Consumentenbond gebeld, maar er is niet zoveel tegen te doen. Pas wanneer er héél veel klachten binnenkomen wordt er melding van gemaakt in de gids. Dat ik mailtjes ontvang terwijl ik niets had verstuurd...ja, vervelend maar helaas. Da's 't nadeel van internet hè... Ach gut
Wel is het mogelijk om je af te melden tegen alle vormen van spam op http://www.infofilter.nl (je ontvangt dan geen spam meer van bedrijven die zich hier hebben geregistreerd).

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:37

Wij worden ook regelmatig gebeld, laatst hadden die belmiepen zelfs mijn mobiele nummer ergens te voorschijn getoverd. Vroeg ze poeslief of ik een overlijdens verzekering wilde afsluiten. Heb haar vriendelijk gevraagd of ze me dood wilde hebben op mijn 17e.
Daarna zijn we ook thuis niet meer gebeld. *jeej, tijd voor een feestje! Tong uitsteken *

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:42

Of wat ook gebeurt: Dat je in een enquete aangeeft dat je ergens géén interesse in hebt en dan gebeld worden omdat je aangegeven zou hebben dat je wel geïnteresseerd bent. Toen ik zei dat dat niet klopte werd ze nog boos ook! Ja dáág Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:54

ik ook pas.. net wakker..
ik zeg sorry maar ik ben net wakker en ik volg het allemaal niet..daaag!
m'n moeder stond er bij en die lag helemaal in een deuk.. stond ik daar met mn haar door de war en mn ochtendjas aan met zo'n zuur hoofd..ook echt zo'n net-wakker stem aan de lijn.. Clown

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:59

Als je dat als werk heb, ik wil serieus niet weten wat voor antwoorden je soms krijgt. Nagelbijten / Gniffelen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:24

Haha nou zeg dat wel. Ik zou dat werk niet eens willen doen, iedereen krijgt spontaan een hekel aan je. Bloos!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:42

[NM] > [LZP]

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:50

Je kan altijd zeggen tegen die bel miepen, dat je onder curatele staat, en dus eerst moet overleggen met je mentor voordat je zo'n zware beslissing kan nemen. Wedden dat ze snel afhaken.

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:54

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:19

Ik zeg altijd gewoon dat ik dat al heb, al lid ben enzo. Dus ik ben al overal voor verzekerd, heb al heel vaak een lening bij diegene afgesloten, heb al internet van kpn, en ben overal al lid van Vork Imo gaat dat het beste, ook voor die irritante mensen op straat. Vragen ze: ben je bekend met dit en dat? zeg ik: ja, daar ben ik al lid van Ja

Kitty_Misje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:22

Ja hoor, ik heb hem ook ingevuld.. en nog eerlijk geweest ook pfft.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:36

Ik heb hem een gedeelte ingevuld en toen ik in de gaten had dat het helemaal niet over H&M ging ben ik gestopt. Een paar dagen later werd ik idd ook gebeld.... Boos!