Dat wou hij ook wel
Bleek later dat dat zijn eerste zoen was, wist ik helemaal niet
), maar daar is het bij gebleven. Om elkaar heen draaien, iedereen merkte het, maar ik wou niet weer afgewezen worden.Toen heb ik een vriend gekregen, waar ik ruim 1,5 een relatie mee had. Ondertussen wel T. veel gesproken, ook nog flirten (ondanks dat het fout is, I know). Afgelopen schooljaar fietsten we bijna elke dag samen naar school (moest hij voor omfietsen), kwam van zijn initiatief.
Maar toen kregen we een ruzie (over dat ik hem gebruikte voor wat ik miste bij m'n vriend, was echt niet waar. Ik was daar erg boos over en verbrak al het contact.) Maar half juni ging het uit met m'n vriend. Week later kreeg ik van T. een sms'je:"I feel sorry for you. Maar even serieus, misschien ben ik wel degene die fout was. Ik zou graag weer willen dat het normaal kan worden. Nogmaals gefeliciteerd met je slagen
."Ik had al wel gedacht:"Zal je zien, ben ik vrijgezel, komt T. weer terug.."
Ik wist niet wie het was (had zijn nummer verwijderd en ik herken nummers nooit), dus ik vragen wie het was. Lang verhaal kort: ik had hem weer toegevoegd op msn uiteindelijk en daar nog wat gepraat.
Kort erna ging hij op vakantie naar Mallorca, voor 2 weken ofzo. Direct erna weer op vakantie naar Friesland. Kwam hij thuis (afgelopen zondag), had hij het de hele week volgepland
.Toen hij in Friesland zat, hebben we elke dag samen WoW gespeeld. Ook flirten daar, vooral van mijn kant. Hij reageerde niet echt op mijn hints, dus ik zei daar wat van. Wat bleek? Hij moest wennen aan het idee dat ik weer vrijgezel was en hem nogsteeds leuk vond (heb al sinds ik hem voor het eerst zag, een zwak voor hem)(ik had hem gezegd door te gaan met zijn leven en niet te wachten op mij.) Ik vroeg of ik door moest gaan met mijn gedrag of dat hij wilde dat ik ermee stopte. Nee, ik mocht er wel mee doorgaan
Fanatieke ik ga daar ook gewoon mee door dan
. Maar ik heb eigenlijk geen zin meer om te wachten..Ene keer kan hij heel veel praten op msn, echt gezellig. Ook leuk smsen (zo had hij maandag gesmst, toen ik sliep: Slaap je lekker? Kus. Helaas was mijn simkaart kapot en ontving ik het vandaag pas.) Maar andere keren reageert hij amper op wat ik zeg, smst hij niet terug (zelfs niet als ik een vraag heb).. Ik vind het zo verwarrend, ik heb geen zin om dit de rest van de vakantie vol te houden.
Een vriend van me, met wie ik veel over T. praat, zegt dat T. waarschijnlijk gewoon verlegen/bang is. Ik wil heus wel geduld hebben en alles rustig aan doen, maar ga niet ergens voor werken, als er geen toekomst in zit.
Oja, ik ben al volledig over mijn ex heen. Het is niet dat ik hem wil vervangen door T., want ik vind T. al jarenlang een super leuke jongen

Het is vooral van me af schrijven, maar tips en adviezen zijn natuurlijk welkom
Maar Lissy heeft wel gelijk denk ik zo... Iedereen heeft wel mannen/vrouwen in zijn leven die wel leuk zijn en aantrekkingskracht hebben, maar waarmee het toch nooit wat zal worden. Denk dat deze er net zo eens is...
) na een laat avondje in 't café.
. Er is gewoon geen pijl op te trekken..
)
Waarvoor heeft een jongen nou tijd nodig? Misschien dat jullie ideeën hebben, ik krijg alleen maar doemscenario's in m'n hoofd