Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
.Latruda schreef:

Mandy_89 schreef:Ik wil er liever ook niet aan denken, maar ik moest het toch even kwijt.
Zodra mijn vriend kans ziet, wil hij er over praten.
Hij vind het erg dat ik ze niet wil, maar dat heb ik al vanaf dag 1 tegen hem gezegt.
Tsja en dat zit je echt te denken van, hoe doe ik dit. Ik wil er liever helemaal niet over denken en praten, maar soms heb je dat, dat je er weer aan denkt.
Achja ik hoop maar dat hij zich bedenkt, maar hij weet al vanaf zijn 16 dat hij later graag kinderen wil, maarja zo hoopt hij dus dat ik mij bedenk...de tijd zal het weten...
Maar hier heeft hij het best vaak over, soms zou je gewoon wensen dat je gewoon ja had gezegt, en heb je dat gezeik ook niet, en dan gewoon later zeggen dat je kinderen niet meer leuk vind, of hopen dat je gewoon geen kinderen kunt krijgen.
Groetjes Mandy
nikita_benno schreef:mijn vriend is 26 en ik 17 ja weet het groot verschil maar wel echte liefde. en hij wilt kinderen voor zijn 30ste en word in okt al weer 27 dus ik word jong moeder. en vind dat opzich niet erg. als wij dan nog bij elkaar zijn zal ik rond mn 21ste een kindje hebben en mischien wel2 ik wilde vroeger ook geen kinderen maar sinds ik met mijn vriend samen ben wel

pmarena schreef:Flink vaak bevallings-programma's en opvoedprogramma's bekijken maar denk ik , en naar de IKEA en de Mac in het weekend.